Grecos – konkurs dla agentów
16 cotygodniowych zadań pod hasłem „W 100 dni dookoła Grecji” rozwiązują pracownicy agentów Grecosa. Zwycięzcy pojadą do Grecji. Touroperator postawił na Grywalizację – program przygotowany specjalnie dla biur podróży, z którymi Grecos współpracuje.
Grywalizacja to z jednej strony dodatkowa motywacja dla partnerów, z drugiej – możliwość atrakcyjnego pokazania oferty touroperatora i sprawdzenia wiedzy o niej.
Na udział zdecydowali się właściciele ponad 200 autoryzowanych i partnerskich biur.
Blisko 400 ich pracowników zalogowało się do gry i zbiera punkty walcząc o udział w Grecos Adventure – wyjeździe do Grecji.
Nagroda to nie jedyny magnes dla uczestników, bo wielu z nich traktuje Grywalizację jako wyjątkową formę szkolenia. Zabawa i rywalizacja w jednym z każdym tygodniem zyskuje jeszcze na popularności.
Renata Ród z krakowskiego biura Connect-Travel, powiedziała: „Duch rywalizacji w połączeniu z informacjami, o które pytają klienci, to dla mnie mieszanka idealna. Lubię i bardzo dobrze znam Grecję, ale czasami coś mnie zaskoczy z pytań z mapy i zainspiruje do zgłębienia tematu. To potem przekłada się na plus w rozmowach z klientami.”
Co tydzień pojawia się nowe wyzwanie. Ostatnie trafi do uczestników w połowie września. Każde z 16 zadań to kolejny element mapy „W 100 dni dookoła Grecji”, bo Grywalizacja potrwa właśnie około 100 dni. Poprawna odpowiedź lub zrealizowanie postawionego celu zwiększa liczbę punktów na koncie. W przypadku części zadań na rozwiązanie jest tydzień, inne są tak skonstruowane, że można do nich wrócić przez dłuższy, ale też określony okres. –
Paulina Sypuła, koordynator Zespołu Szkoleń i Trade Marketingu w Grecosie, podkreśliła: „Podczas realizacji zadań Grywalizacji liczą się kreatywność, znajomość oferty Grecosa i wiedza o Grecji. Tegoroczny projekt jest podróżą szlakiem greckich wysp, miast i nieodkrytych dotąd smaków. Chcemy, żeby użytkownik spędził z nami choć chwilę na najpiękniejszych plażach, zanurzył się w błękitnym morzu i poczuł na swojej skórze ciepło greckiego słońca. Podbijając współczesną Grecję chcemy pokazać jej prawdziwe, fascynujące i niejednokrotnie zaskakujące oblicze. Dlatego dbamy o atrakcyjną formułę projektu.
Zadanie, od którego zaczęła się tegoroczna Grywalizacja, polegało na dopasowaniu uwidocznionych atrakcji do wysp. Powitalny komunikat brzmiał „Zabieramy Cię w miejsca, które nieprzerwanie zachwycają podróżników z całego świata!”
Drugi tydzień był poświęcony Kos – „krainie miodem płynącej”. Materiały Grecosa zawierały informacje m.in. o popularnej na Kos hodowli pszczół i produkcji miodu, ale też o obchodzonym 24 sierpnia w mieście Antimachia święcie miodu zwanym Γιορτή του μελιού (Giorti tou Meliou). Zadaniem było przesłanie zdjęcia pokazującego zwiedzanie Grecji bądź przygotowania do wyjazdu.
Kolejny tydzień wymagał innego rodzaju zaangażowania. Oprócz obrazkowej układanki czekał bonus w konkursie sprzedażowym – punktowane było każde potwierdzenie rezerwacji założonej na wycieczkę objazdową „Grecja po mojemu” lub „Ateny po mojemu”.
Te przykładowe zadania pokazują ich różnorodność – część jest oparta na wiedzy o Grecji i ofercie Grecosa, inne polegają na realizacji celu sprzedażowego, nie brakuje też zadań wymagających pomysłowości.
Konto konkursowe może mieć każdy pracownik biura z ofertą specjalizującego się w Grecji touroperatora.
POWIĄZANE WPISY
11 lutego 2025
TOP Touristik odnotowuje 40 proc. proc. wzrost rezerwacji na Maltę w 2025 roku
TOP Touristik touroperator specjalizujący się w dynamicznym pakietowaniu odnotował wzrost…
0 Komentarzy2 Minuty
10 lutego 2025
Tourist Polska uruchamia innowacyjną aplikację „Gotowy na Wakacje”
Biuro podróży Tourist Polska jako pierwsze w kraju wprowadziło i uruchomiło aplikację…
0 Komentarzy2 Minuty
10 lutego 2025
Biura podróży – wzrost cen wycieczek ponownie mocno przyspieszył
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
5 lutego 2025
Elkie Pupek nową menadżerką ds. sprzedaży i marketingu w TOP Touristik
TOP Touristik poinformował o dołączeniu Elkie Pupek do zespołu na stanowisko sales &…
0 Komentarzy1 Minuta
4 lutego 2025
Raport Podróżnika: jak Polacy podróżowali w 2024 roku?
Rok 2024 przyniósł kolejne rekordy w turystyce – więcej podróży, większe zainteresowanie…
0 Komentarzy11 Minuty
3 lutego 2025
Biura podróży – imprezy turystyczne coraz droższe
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
3 lutego 2025
Rainbow został partnerem Olimpiady Geograficznej
Wsparcie edukacji młodych ludzi od zawsze jest dla Rainbow bardzo ważnym elementem…
0 Komentarzy1 Minuty
30 stycznia 2025
Anex Tour Poland zaprezentował nową ofertą dla agentów podczas Road Show 2025
Pięć największych miast w Polsce, 500 gości, przedstawiciele najlepszych hoteli z…
0 Komentarzy2 Minuty
28 stycznia 2025
Itaka wspiera WOŚP – podróż luksusowym statkiem dla zwycięzcy licytacji
Biuro Podróży Itaka kolejny raz włączyło się w akcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej…
0 Komentarzy1 Minuty