Grecos – koniec promocji
Do dzisiaj obowiązuje ostatni etap promocji F!RST DEAL! Obecne zasady wczesnej sprzedaży Grecosa to rabaty do 40 procent, hotele dla dziecka gratis czy zaliczka na poziomie 30 procent. Touroperator specjalizujący się w wielkich greckich wakacjach najwyższy poziom wypełnienia hoteli ma na Zakynthos i Kos.
Touroperator do końca dnia czwartku prowadzi F!RST DEAL W tym ostatnim już etapie wczesnej sprzedaży sezonu 2019 część korzystnych dla klienta zapisów jest niezmieniona od początku promocji, inne (jak dotyczące zaliczki) zostały zaktualizowane, ale wciąż są dużo korzystniejsze od standardowej oferty. Zaliczka potwierdzająca rezerwację to, do 21 lutego, 30 procent. Rabaty na hotele sięgają 40 procent i są uzależnione od typu pokoju, terminu i lotniska wylotu.
W wybranych obiektach oferowany jest bezpłatny pobyt jednego dziecka, które będzie mieszkać z dwojgiem dorosłych. W F!RST DEAL! można też wykupić ubezpieczenie od kosztów rezygnacji i przerwania uczestnictwa w imprezie turystycznej. Obowiązują również gwarancje najniższej i niezmiennej ceny oraz nieodpłatnej zmiany rezerwacji. Szczegółowy regulamin promocji jest dostępny na internetowej stronie Grecosa www.grecos.pl/wakacje/first-deal.
Grecos realizuje założony poziom sprzedaży na sezon, w którym touroperator optymalizuje swoją działalność po kolejnym rekordowym pod względem liczby klientów roku. W sezonie 2018 specjalista od Grecji zorganizował wakacje dla 220 tysięcy osób. W tym sezonie ta liczba ma być nieco mniejsza m.in. za sprawą rezygnacji z obecności na Majorce. Grecos skupia się na Grecji i Cyprze.
Zdecydowanie lepiej niż w ubiegłym sezonie sprzedają się wakacje na Kefalonii – wyjazd na tę wyspę wybrało o połowę więcej klientów niż rok temu w analogicznym momencie roku. Zyskują też inne z Wysp Jońskich – Lefkada i Korfu. O 30 procent więcej klientów znalazły też kierunki kontynentalne – Peloponez, Chalkidiki i Riwiera Olimpu. W porównaniu do tego samego etapu sprzedaży sezonu 2018 dużo mniej popularne są przede wszystkim Attyka i Evia, co wydaje się być efektem głównie skojarzeń z ubiegłorocznymi pożarami w tym regionie. Traci również Cypr, który, oceniany jako drogi kierunek, szczególnie odczuwa mniejsze zainteresowanie wyjazdami Polaków.
Niższa liczba pokojów została zarezerwowana dotąd też na Skiathos, ale tam Grecos planuje wysłać w tym sezonie mniej klientów. Podobne założenie niższej liczby rezerwacji w sezonie dotyczy Santorini, jednak popularność tej wyspy utrzymuje poziom sprzed roku, co oznacza, że coraz trudniej będzie znaleźć pokój na tej malowniczej wyspie.
W zestawieniu z planami Grecosa najwyższy poziom wypełnienia został osiągnięty w hotelach na Zakynthos i Kos. Pierwsza z wysp nazywana bywa już polską, bo w ubiegłym roku tylko Brytyjczyków przyjechało tam więcej. Kos z kolei od lat utrzymuje swoją pozycję wśród turystów z Polski.
POWIĄZANE WPISY
5 lutego 2025
Elkie Pupek nową menadżerką ds. sprzedaży i marketingu w TOP Touristik
TOP Touristik poinformował o dołączeniu Elkie Pupek do zespołu na stanowisko sales &…
0 Komentarzy1 Minuta
4 lutego 2025
Raport Podróżnika: jak Polacy podróżowali w 2024 roku?
Rok 2024 przyniósł kolejne rekordy w turystyce – więcej podróży, większe zainteresowanie…
0 Komentarzy11 Minuty
3 lutego 2025
Biura podróży – imprezy turystyczne coraz droższe
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
3 lutego 2025
Rainbow został partnerem Olimpiady Geograficznej
Wsparcie edukacji młodych ludzi od zawsze jest dla Rainbow bardzo ważnym elementem…
0 Komentarzy1 Minuty
30 stycznia 2025
Anex Tour Poland zaprezentował nową ofertą dla agentów podczas Road Show 2025
Pięć największych miast w Polsce, 500 gości, przedstawiciele najlepszych hoteli z…
0 Komentarzy2 Minuty
28 stycznia 2025
Itaka wspiera WOŚP – podróż luksusowym statkiem dla zwycięzcy licytacji
Biuro Podróży Itaka kolejny raz włączyło się w akcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej…
0 Komentarzy1 Minuty
27 stycznia 2025
Biura podróży – ceny wyjazdów powróciły do wzrostów
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
22 stycznia 2025
Travel Advance będzie współpracować z nowym DMC z Abu Dhabi
Od grudnia 2024 roku agencja Travel Advance, specjalizująca się w marketingu destynacji,…
0 Komentarzy1 Minuty
21 stycznia 2025
Ecco Travel uruchomił promocje na wybrane wycieczki objazdowe
Ecco Travel ogłasza kolejną edycję promocji „Wielka obniżka”, która potrwa od 17 do 31…
0 Komentarzy1 Minuta