Grecka Panorama zaprasza na Stadion PGE Narodowy

W dniach 3 – 4 grudnia Greek Travel &Trade Center będzie prezentować grecką turystykę i kulturę zachęcając do odkrywania piękna tego kraju oraz promować grecką kuchnię i produkty od lokalnych dostawców.
I edycja greckich targów zakończyła się sukcesem, dlatego agencja North Events zapowiada drugą odsłonę GRECKIEJ PANORAMY, która w tym roku zostanie połączona z GREEK FOODWEEK. Obie imprezy zostaną zorganizowane na Stadionie PGE Narodowym w Warszawie i będą nie tylko promować turystykę, ale pozwolą bliżej poznać kulturę Grecji i spróbować wyśmienitych greckich produktów.
Podpisane kilka dni temu porozumienie, między spółką North Events a Greckim Komitetem Narodowym UNESCO, umożliwi poszerzenie wiedzy o kraju i promowanie kulturalnego dziedzictwa – zarówno materialnego, jak i bogactw naturalnych. W ramach popularyzacji Grecji, jako miejsca wypoczynku i podróży, memorandum pozwali aktywnie współdziałać instytucjom, co wpłynie pozytywnie na przekaz informacji dotyczących turystyki, gastronomii i wydarzeń kulturalnych.
II edycja targów GRECKA PANORAMA (www.greckapanorama.com) to doskonała okazja do promocji greckich kierunków wakacyjnych, firm turystycznych z poszczególnych regionów i lokalnych specjałów – wszystko w wyjątkowej atmosferze dźwięków, kolorów, obrazów i smaków Grecji!
Warto podkreślić, że w 2015 roku Grecję odwiedziło ponad 700 tys. Polaków, co stanowi 50% wzrost w stosunku do lat 2013-2014 i pozwala umieścić ojczyznę Sokratesa na szczycie kierunków najchętniej wybieranych na wakacyjny wypoczynek.
II edycja targów odbędzie się pod patronatem Ministerstwa Turystyki, Ambasady Grecji w Warszawie, Greckiej Narodowej Organizacji Turystycznej, Stowarzyszenia Greckich Przedsiębiorstw Turystycznych (SETE), Helleńskiej Izby Hotelarskiej (XEE), Helleńskiej Federacji Hotelarskiej (POX), Helleńskiego Stowarzyszenia Biur Podróży i Organizacji Turystycznych (HATTA), Polskiego Związku Organizatorów Turystyki (PZOT) oraz Stowarzyszenia Greckich Przedsiębiorców w Polsce „HERMES”. Wsparcie największych touroperatorów, którzy zajmują się turystyką w Grecji, podobnie jak w przypadku I edycji targów w 2015 roku, będzie swoim zasięgiem obejmować aktywne promowanie sprzedaży na następne sezony turystyczne.
W tych samych dniach, co GRECKA PANORAMA, na Stadionie PGE Narodowym odbędzie się I edycja GREEK FOOD WEEK – wydarzenie prezentujące bogate tradycje kulinarne Grecji oraz produkty od lokalnych dostawców.
GREEK FOOD WEEK to nie tylko budowanie wizerunku, ale również podkreślenie doskonałej jakości greckich wyrobów i możliwość prezentacji branży gastronomicznej w Polsce. Targi są okazją do przedstawienia nowych produktów i usług, dotarcia do potencjalnych nabywców oraz rozszerzenia współpracy przez zdobycie nowych klientów w wymienionym sektorze. Wartość greckiego eksportu do Polski w latach 2009-2014 przekroczyła kwotę 300 mln €, co stanowi rekordowy wzrost o 60%, przy czym eksportowane produkty to głównie świeże owoce, sery, ryby, wołowina, a także oliwa z oliwek.
Greckie Centrum Turystyki i Handlu (www.greekcenter.pl) –nowa inicjatywa spółki North Events oraz Future Need Company, która zapewnia całoroczne wsparcie w ramach GRECKIEJ PANORAMY, jak i GREEK FOOD WEEK. Greckie Centrum rozpoczyna działalność w kwietniu 2016 r., a jego celem będzie wspieranie rozwoju greckiej branży turystycznej oraz eksportowej.
Rejestracja uczestników obu imprez rozpoczęła się w kwietniu.
Więcej informacji można uzyskać kontaktując się z North Events i Future Need Company pod numerami telefonów +30 210 9713281 oraz +30 210 9734859, [email protected], www.north-e.com, Greek Travel &Trade Center www.greekcenter.pl, GRECKA PANORAMA i GREEK FOOD WEEK www.greckapanorama.com.
POWIĄZANE WPISY
29 listopada 2023
Fundacja Argan zachęca do odkrywania kultury Maroka
Nowo powstała Polsko-Marokańska Fundacja Argan, ma na celu promocję marokańskiej kultury…
0 Komentarzy2 Minuty
27 listopada 2023
Analiza Kiwi.com: Polscy turyści preferują wyjazdy latem i jesienią
Kiwi.com, firma travel-tech oraz wyszukiwarka tanich lotów, wzięła pod lupę sezonowość w…
0 Komentarzy3 Minuty
24 listopada 2023
Firmy nie rezygnują z podróży, lecz zmieniają sposób ich organizacji
Według raportu „2023 Business Travel Index Outlook” opracowanego przez Global Business…
0 Komentarzy2 Minuty
23 listopada 2023
Targi IBTM World 2023 od 28 listopada w Barcelonie
W 2023 roku Polska organizacja Turystyczna odnotowała rekordową liczbę 26 zgłoszeń do…
0 Komentarzy2 Minuty
21 listopada 2023
Barbara Tutak złożyła rezygnację. Będzie konkurs na nowego prezesa WOT
Niespodziewaną rezygnację z funkcji prezeski Warszawskiej Organizacji Turystycznej…
0 Komentarzy2 Minuty
21 listopada 2023
III Gala Waszej Turystyki odbędzie się 12 stycznia 2024
Redakcja portalu WaszaTurystyka.pl ma zaszczyt zaprosić Państwa na trzecią w historii…
0 Komentarzy3 Minuty
17 listopada 2023
Dolny Śląsk atrakcyjny dla prawie 90 proc. rowerzystów. Region chce przyciągnąć ich więcej
Dolnośląska Organizacja Turystyczna pracuje nad strategią rozwoju turystyki rowerowej w…
0 Komentarzy2 Minuty
15 listopada 2023
Startuje nowa kampania promująca zimowe atrakcje w Małopolsce
Wraz z pierwszymi opadami śniegu w małopolskich górach, w dniu 11 listopada wystartowała,…
0 Komentarzy1 Minuty
15 listopada 2023
Wiślański Skipass zmienia się w Wispass
Rozpoczyna się dwunasty sezon dla projektu narciarskiego, znanego jako Wiślański Skipass…
0 Komentarzy2 Minuty