Grecka Panorama zaprasza na Stadion PGE Narodowy

W dniach 3 – 4 grudnia Greek Travel &Trade Center będzie prezentować grecką turystykę i kulturę zachęcając do odkrywania piękna tego kraju oraz promować grecką kuchnię i produkty od lokalnych dostawców.
I edycja greckich targów zakończyła się sukcesem, dlatego agencja North Events zapowiada drugą odsłonę GRECKIEJ PANORAMY, która w tym roku zostanie połączona z GREEK FOODWEEK. Obie imprezy zostaną zorganizowane na Stadionie PGE Narodowym w Warszawie i będą nie tylko promować turystykę, ale pozwolą bliżej poznać kulturę Grecji i spróbować wyśmienitych greckich produktów.
Podpisane kilka dni temu porozumienie, między spółką North Events a Greckim Komitetem Narodowym UNESCO, umożliwi poszerzenie wiedzy o kraju i promowanie kulturalnego dziedzictwa – zarówno materialnego, jak i bogactw naturalnych. W ramach popularyzacji Grecji, jako miejsca wypoczynku i podróży, memorandum pozwali aktywnie współdziałać instytucjom, co wpłynie pozytywnie na przekaz informacji dotyczących turystyki, gastronomii i wydarzeń kulturalnych.
II edycja targów GRECKA PANORAMA (www.greckapanorama.com) to doskonała okazja do promocji greckich kierunków wakacyjnych, firm turystycznych z poszczególnych regionów i lokalnych specjałów – wszystko w wyjątkowej atmosferze dźwięków, kolorów, obrazów i smaków Grecji!
Warto podkreślić, że w 2015 roku Grecję odwiedziło ponad 700 tys. Polaków, co stanowi 50% wzrost w stosunku do lat 2013-2014 i pozwala umieścić ojczyznę Sokratesa na szczycie kierunków najchętniej wybieranych na wakacyjny wypoczynek.
II edycja targów odbędzie się pod patronatem Ministerstwa Turystyki, Ambasady Grecji w Warszawie, Greckiej Narodowej Organizacji Turystycznej, Stowarzyszenia Greckich Przedsiębiorstw Turystycznych (SETE), Helleńskiej Izby Hotelarskiej (XEE), Helleńskiej Federacji Hotelarskiej (POX), Helleńskiego Stowarzyszenia Biur Podróży i Organizacji Turystycznych (HATTA), Polskiego Związku Organizatorów Turystyki (PZOT) oraz Stowarzyszenia Greckich Przedsiębiorców w Polsce „HERMES”. Wsparcie największych touroperatorów, którzy zajmują się turystyką w Grecji, podobnie jak w przypadku I edycji targów w 2015 roku, będzie swoim zasięgiem obejmować aktywne promowanie sprzedaży na następne sezony turystyczne.
W tych samych dniach, co GRECKA PANORAMA, na Stadionie PGE Narodowym odbędzie się I edycja GREEK FOOD WEEK – wydarzenie prezentujące bogate tradycje kulinarne Grecji oraz produkty od lokalnych dostawców.
GREEK FOOD WEEK to nie tylko budowanie wizerunku, ale również podkreślenie doskonałej jakości greckich wyrobów i możliwość prezentacji branży gastronomicznej w Polsce. Targi są okazją do przedstawienia nowych produktów i usług, dotarcia do potencjalnych nabywców oraz rozszerzenia współpracy przez zdobycie nowych klientów w wymienionym sektorze. Wartość greckiego eksportu do Polski w latach 2009-2014 przekroczyła kwotę 300 mln €, co stanowi rekordowy wzrost o 60%, przy czym eksportowane produkty to głównie świeże owoce, sery, ryby, wołowina, a także oliwa z oliwek.
Greckie Centrum Turystyki i Handlu (www.greekcenter.pl) –nowa inicjatywa spółki North Events oraz Future Need Company, która zapewnia całoroczne wsparcie w ramach GRECKIEJ PANORAMY, jak i GREEK FOOD WEEK. Greckie Centrum rozpoczyna działalność w kwietniu 2016 r., a jego celem będzie wspieranie rozwoju greckiej branży turystycznej oraz eksportowej.
Rejestracja uczestników obu imprez rozpoczęła się w kwietniu.
Więcej informacji można uzyskać kontaktując się z North Events i Future Need Company pod numerami telefonów +30 210 9713281 oraz +30 210 9734859, [email protected], www.north-e.com, Greek Travel &Trade Center www.greekcenter.pl, GRECKA PANORAMA i GREEK FOOD WEEK www.greckapanorama.com.
POWIĄZANE WPISY
12 lutego 2025
POT: 15 lutego rusza program wsparcia dla spotkań i wydarzeń
15 lutego 2025 roku rusza Promocyjny Program Wsparcia dla Spotkań i Wydarzeń (PPWdSW),…
0 Komentarzy5 Minuty
12 lutego 2025
PLL LOT rozpoczęły rekrutację do programu stażowego LOT Summer Internship
Polskie Linie Lotnicze LOT ponownie otwierają drzwi dla młodych talentów, ogłaszając…
0 Komentarzy3 Minuty
11 lutego 2025
Film promujący Dolny Śląsk zdobywa Grand Prix na FilmAT Festival 2024
Spot promujący Dolny Śląsk „Odkryj tajemniczy Dolny Śląsk” zdobył Grand Prix podczas XIX…
0 Komentarzy2 Minuty
10 lutego 2025
Widzimy się w Sopocie. Nowa kampania miasta zachęca turystów biznesowych
„Widzimy się w Sopocie” to hasło kampanii promocyjnej miasta prowadzonej od listopada…
0 Komentarzy3 Minuty
6 lutego 2025
Zaplanuj ferie na Mazowszu z nowym przewodnikiem MROT
Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna przygotowała przewodnik „Moda na Mazowsze.…
0 Komentarzy2 Minuty
5 lutego 2025
Więcej turystów nad Bałtykiem w ferie. Hotele notują wzrost rezerwacji
Coraz więcej turystów wybiera nadmorskie kurorty na ferie zimowe. Pomorze Zachodnie staje…
0 Komentarzy5 Minuty
5 lutego 2025
Rusza nabór do II edycji Gąsiorów Turystyki
II edycja Gąsiorów Turystyki to kolejna szansa dla młodych, ambitnych profesjonalistów z…
0 Komentarzy2 Minuty
5 lutego 2025
Branżowe Centrum Umiejętności – odpowiedź na zmieniający się rynek HGT
W dynamicznie zmieniającym się otoczeniu rynkowym Branżowe Centrum Umiejętności w…
0 Komentarzy2 Minuty
4 lutego 2025
Bilety na największe wydarzenia muzyczne 2025 roku już w sprzedaży!
Letni festiwal, koncert dla uczczenia ważnej daty, a może występ ulubionego artysty?…
0 Komentarzy2 Minuty