Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem

Firma Sykon, producent aplikacji Gotowy na Wakacje, po targach ITTF rozpoczyna cykl szkoleń i prezentacji promujących nowy produkt. Wydarzenia te skierowane będą do szerszej grupy odbiorców, nie tylko do klientów już korzystających z systemu rezerwacyjnego dla organizatorów N-Sykon.
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny N-Sykon oraz dla tych, które mają inne rozwiązania, a są zainteresowane aplikacją. Uczestnicy będą mieli okazję poznać nie tylko podstawowe funkcje, ale także zaawansowane możliwości marketingowe i rezerwacyjne aplikacji Gotowy na Wakacje.
Gotowy na Wakacje – funkcjonalności
Aplikacja mobilna Gotowy na Wakacje to rozwiązanie ułatwiające kontakt między klientem a jego biurem podróży. To także wygodne narzędzie do promowania dodatkowych usług. Użytkownikom oferuje szeroki wachlarz funkcji, takich jak:
- dostęp do newsów i artykułów powiązanych,
- dostęp do specjalnych propozycji/imprez promowanych,
- kalendarz najbliższych wyjazdów,
- zaawansowany moduł wyszukiwania ofert, korzystający z najnowocześniejszych technologii,
- możliwość rezerwowania oferty,
- dostęp do listy rezerwacji,
- moduł komunikacyjny pozwalający na wygodny kontakt z biurem.
Funkcje promocyjne i marketingowe zaprezentowane pierwszym klientom korzystającym z systemu N-Sykon spotkały się z dużym zainteresowaniem. Jak powiedział jeden z nich: „Aplikacja daje ogrom możliwości marketingowych”.
Dzięki intuicyjnemu interfejsowi i zaawansowanym narzędziom aplikacja pomaga firmom turystycznym przywiązać klienta do marki i zwiększyć zyski, a klientom zapewnia wyjątkowe doświadczenia.
Wszystkich zainteresowanych szkoleniem i informacjami na temat aplikacji Gotowy na Wakacje zapraszamy do kontaktu z firmą Sykon. Dowiedz się więcej o terminach i zapisach!
Sykon, www.gotowynawakacje.pl, [email protected]
Artykuł sponsorowany
POWIĄZANE WPISY
18 grudnia 2025
Itaka spotkała się z partnerami z całej Polski podczas Agent Night Arena
17 grudnia 2025 roku na Itaka Arenie w Opolu odbyło się wydarzenie Itaka Agent Night…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2025
Franczyza Urlop.pl w praktyce: jak działa model biznesowy oparty na lokalnych salonach? Historie franczyzobiorców
Urlop.pl wchodzi w 2026 rok z jasnym celem: ugruntować pozycję marki oraz postrzeganie…
0 Komentarzy7 Minuty
18 grudnia 2025
eSky: Polacy planują podróże z wyprzedzeniem. Wzrost rezerwacji do USA i Meksyku
Dane z internetowego biura podróży eSky pokazują, że Polacy coraz częściej planują…
0 Komentarzy3 Minuty
16 grudnia 2025
Blisko 200 agentów na Wielkiej Gali Nekera: sukcesy, wyróżnienia i plany na przyszłość
Blisko 200 agentów turystycznych oraz partnerzy biznesowi i przedstawiciele mediów wzięli…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
eSky: Rośnie zainteresowanie zimowymi wyjazdami do Hiszpanii, Portugalii i Maroka
Polacy coraz częściej planują ferie zimowe poza krajem, wybierając kierunki o…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Malta w czołówce wyborów użytkowników eSky
Malta od lat przyciąga Polaków swoją historią, śródziemnomorskim klimatem i urokiem. W…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Małe gadżety zapewniające dodatkowy komfort podróżnym podczas długich podróży i weekendowych przygód
Długie podróże mogą być wspaniałe, ale każdy, kto spędził godziny w autobusie, pociągu…
0 Komentarzy6 Minuty
12 grudnia 2025
Bezpośrednio z Polski do Saksonii. Odkryj Lipsk i okolice pociągiem
Od 14 grudnia Lipsk staje się łatwiej dostępny dla polskich turystów. Bezpośrednie…
0 Komentarzy4 Minuty
12 grudnia 2025
eSky: Rok 2026 sprzyja podróżom. Polacy mogą wykorzystać do 61 dni wolnych
Według danych eSky, rok 2026 stwarza Polakom okazję do maksymalnego wykorzystania dni…
0 Komentarzy3 Minuty












