Gdańsk zwyciężył w Szanghaju

Gdańsk Convention Bureau/GOT otrzymało nagrodę ICCA Best Marketing Award przyznawaną przez ICCA za szczególne osiągnięcia w dziedzinie marketingu miasta, regionu lub produktu. Nagroda została wręczona podczas Kongresu ICCA, który w tym roku odbył się w Szanghaju.
Nagroda ICCA Best Marketing Award przyznawana jest za szczególne osiągnięcia w dziedzinie marketingu miast, regionów lub produktu. Najważniejsze na świecie stowarzyszenie tej branży – International Congress And Convention Association (ICCA) co roku organizuje konkurs ICCA Best Marketing Award (BMA). Międzynarodowa Kapituła konkursu zwraca szczególną uwagę na innowacyjność projektu oraz nietypowe podejście do biznesu. Uznanie Kapituły uzyskał projekt CSR Gdańsk Christmas Baubles, zrealizowany podczas jednych największych europejskich targów przemysłu spotkań EIBTM 2012 w Barcelonie. Projekt polegał na wykorzystaniu świątecznej atmosfery i zaangażowaniu wystawców, hosted buyers i wszystkich osób odwiedzających targi w akcję charytatywną na rzecz dzieci. Projekt zakładał zebranie regionalnych upominków, które wystawcy i tak masowo przywożą na targi oraz przekazane ich dzieciom z hiszpańskiej organizacji wspierającej edukację i rozwój młodzieży wychowujących się w trudnych środowiskach. Celem było również przyciągniecie o 10 proc. więcej gości do stoiska.
Gratulując Gdańskowi, prezes ICCA Martin Sirk powiedział: „To co zaprezentował Gdańsk jest jednym z najlepszych przykładów wykreowania kampanii marketingowej o ogromnym zasięgu z wykorzystaniem małego budżetu. Gdy budżet jest obniżony, trzeba z siebie wyzwolić pokłady kreatywności”
Z kolei Anna Górska Prezes Zarządu GCB/GOT skomentowała nagrodę: „ICCA Best Marketing Award to jak dotąd nasz najważniejszy sukces promocyjny, dlatego tez jestem bardzo dumna i szczęśliwa. Od kilku widoczna jest efektywna i profesjonalna promocja Polski jako całości oraz poszczególnych miast oraz zintensyfikowanie prac w obszarze turystyki biznesowej. Nagroda na pewno wzmocni nasz pozytywny wizerunek na tym polu”.
Marta Wiśniewska, Koordynator Gdańsk Convention Bureau/GOT dodała: „To również ogromny sukces całego zespołu, który w realizację projektu i następnie aplikacji konkursowej włożył mnóstwo energii i entuzjazmu. Jak widać, było warto”.
Pozostałymi finalistami konkursu były w tym roku: Melbourne Convention Bureau (Australia), Palais des Congres de Montreal (Kanada), VisitDenmark (Dania).
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2023
Fly.pl: listopad lepszy o 30 proc. niż rok temu
Listopad to tradycyjnie okres spowolnienia, firma odnotowała wzrost o 30 proc. w…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2023
Biura podróży – kolejny tydzień ze spadkiem cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
1 grudnia 2023
Sieć Fostertravel.pl podsumowała rok 2023
Piętnaście salonów franczyzowych więcej niż w roku ubiegłym, wzrost obrotu o 128 proc. –…
0 Komentarzy3 Minuty
1 grudnia 2023
Exim Tours: 30 lat na rynku, wzrost sprzedaży i nagrody dla najlepszych agentów
W ostatnią sobotę, 25 listopada, kolejny rok z rzędu, odbyła się Gala Exim Tours. Podczas…
0 Komentarzy5 Minuty
30 listopada 2023
Esky.pl: 64 proc. Polaków wyleci zimą do Bangkoku, Nowego Jorku i Miami
Ponad połowa podróżujących z Polski zdecydowała się na wyprawy do Bangkoku, Nowego Jorku…
0 Komentarzy7 Minuty
24 listopada 2023
Wycieczki szkolne, wyjazdy z klubem sportowym czy kolonie to imprezy turystyczne. PIT edukuje o turystyce młodzieżowej
Konferencja poświęcona bezpiecznemu wypoczynkowi dzieci i młodzieży, zorganizowana przez…
0 Komentarzy6 Minuty
20 listopada 2023
Traveldata: ceny wyjazdów letnich w idą dół. Najbardziej tanieją Wyspy Kanaryjskie, Egipt i Turcja
W minionym tygodniu ceny wycieczek z wylotami w dniach 5 - 11 sierpnia 2024 spadły w…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2023
Nowa kampania Exim Tours. „Wybierz słoneczny piątek zamiast black friday”
Exim Tours uruchamia jesienną kampanię „Zamień black friday na słoneczny piątek”. Zachęca…
0 Komentarzy2 Minuty