Flying Blue świętuje 20-lecie

Flying Blue, program lojalnościowy stworzony przez linie lotnicze Air France i KLM, świętuje 20-lecie działalności. Powstał w czerwcu 2005 roku w wyniku połączenia programów Fréquence Plus (Air France) i Flying Dutchman (KLM), jako efekt fuzji obu przewoźników w Grupę Air France–KLM.

Obecnie Flying Blue liczy blisko 30 mln członków na całym świecie i współpracuje z 40 liniami lotniczymi oraz ponad 100 partnerami komercyjnymi. Uczestnicy mogą zbierać mile nie tylko za przeloty, ale także za korzystanie z usług m.in. sieci hotelowych, wypożyczalni samochodów, sklepów internetowych czy platform rezerwacyjnych. Program oferuje również możliwość wymiany mil na bilety, usługi dodatkowe oraz produkty dostępne w sklepie Flying Blue Store.

Flying Blue obejmuje cztery poziomy uczestnictwa: Explorer, Silver, Gold i Platinum. Uczestnictwo w programie jest bezpłatne. Dodatkowe funkcje programu to m.in. możliwość tworzenia kont rodzinnych (Flying Blue Family), funkcja Cash & Miles, a także inicjatywy wspierające organizacje charytatywne oraz działania związane ze zrównoważonym rozwojem.

Z okazji jubileuszu program zaplanował szereg działań promocyjnych, w tym kampanię Od 20 lat zamieniamy mile we wspomnienia oraz promocję oferującą 20 proc. dodatkowych Mil przy zakupie biletów Air France, KLM lub Transavia.