FlixBus – więcej tras w Stanach Zjednoczonych

archiwum FlixBusa

Po oficjalnym starcie w Stanach Zjednoczonych w maju FlixBus rozszerza tam swoją ofertę. W lipcu do amerykańskiej siatki zostały dodane nowe trasy w środkowej i północnej Kalifornii, m.in. przez San Francisco, Sacramento, Bakersfield i San Jose oraz Reno i Nevadę.

Od teraz na Zachodnim Wybrzeżu będzie można dojechać do aż 40 miast. W nowym rozkładzie znajdą się też mniejsze miejscowości, takie jak Commerce, Fremont, Millbrae czy Palm Springs. Ceny biletów zaczynają się już od $4.99.

André Schwämmlein, założyciel i dyrektor generalny FlixMobility, powiedział: „Nasza nowa alternatywa podróżowania została przyjęta entuzjastycznie przez Amerykanów, więc teraz skupiamy się na rozwijaniu siatki połączeń, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu pasażerów. Dzięki połączeniu południowo-zachodniej Kalifornii z centralną i północną częścią – z lepiej usytuowanymi przystankami, większą częstotliwością kursowania i niższymi cenami – nasz kolejny etap rozwoju przyniesie ogromną zmianę w sposobie, w jaki Kalifornijczycy mogą podróżować po swoim Stanie.”

Założony w 2013 roku, FlixBus obecnie działa w 28 krajach. W maju br. uruchomił swoją usługę w Stanach Zjednoczonych, łącząc miasta na południowym zachodzie, w tym Los Angeles, Las Vegas, Phoenix i Tucson. Działając w oparciu o unikalny model biznesowy, zespół FlixBusa zajmuje się planowaniem sieci, obsługą klienta, zarządzaniem jakością, marketingiem i sprzedażą, jak również rozwojem biznesu i technologii. Lokalni partnerzy są odpowiedzialni za codzienne operacje oraz za flotę zielonych FlixBusów. Nowi amerykańscy partnerzy to m.in: Alvand Transportation, Amador Stage Lines, Classic Charter, LD Tours, Transportation Charter Services (TCS) i Tourcoach, dzięki którym FlixBus pozyska 26 nowych zielonych autobusów.