Firma Sykon Partnerem XI Forum Promocji Turystycznej

Sykon

Sykon, producent oprogramowania, oferujący nowy moduł wspierającego pracę agentów w biurach podróży o nazwie NKlient.pl, jest Partnerem XI Forum Promocji Turystycznej organizowanego przez redakcję portalu WaszaTurystyka.pl, który odbędzie się 12 października w Terminalu Lotniska Warszawa-Radom.

Sykon, producent oprogramowania między innymi dla agencyjnych biur podróży, 8 września 2022 rozpoczął przedsprzedaż nowego modułu wspierającego pracę agentów w biurach podróży o nazwie NKlient.pl.

NKlient.pl to panel klienta połączony z programem CRM dla Agenta, z którego to rozwiązania korzysta ponad 340 agentów na terenie całego kraju.

Zawiera on nowe podejście do obsługi klienta, pozwalając na szybszy i bliższy kontakt z klientami. Jak z każdego tego typu rozwiązania – można korzystać z niego poza godzinami otwarcia biura podróży – dostarcza nowych sprzedaży i pozwala na budowanie pozytywnych relacji z Klientem.

Funkcje NKlient pozwalają na prowadzenie własnej polityki informacyjnej, zamieszczanie ofert specjalnych oraz przekazywanie szczegółowych informacji o rezerwacji.

Dotarcie z tymi informacjami do każdego klienta pozwala na ograniczenie standardowych kontaktów z klientami polegających na udzielaniu odpowiedzi na proste pytania oraz skoncentrowaniu się na bardziej spersonalizowanej obsłudze związanej z nowymi sprzedażami, reagowaniem na bieżące problemy w trakcie wyjazdów czy też obsługą klienta po powrocie.

Wykorzystanie NKlienta na wszystkich etapach – od zapytania ofertowego, poprzez zatwierdzanie przekazywanych dokumentów, informowanie bieżące o harmonogramie wpłat, saldzie rezerwacji – wszystko to w jednym miejscu – spowoduje poprawienie jakości obsługi, a zatem zwiększenie liczby zadowolonych klientów.

Już teraz wiadomo, że umiejętne wykorzystanie opcji zawartych w NKlient zmniejsza liczbę skarg składanych po powrocie i zwiększenie procentu klientów ponownie kupujących oferty .

Klient agencyjnego biura podróży rozpoczyna swoja przygodę z panelem NKlient w swoim telefonie komórkowym – technologia i szczegóły rozwiązań wykorzystane przy kontaktach powodują, że jest to produkt otwarty na nowe pomysły i nowe treści. Umieszczenie dowolnych opisów, filmów, zdjęć oraz dokumentów pdf mogą być dodatkowym źródłem wiedzy klienta. Korzystający z nich na pewno to docenią.

NKlient nie jest kolejną wyszukiwarką ofert – bardziej modułem personalnej komunikacji.
Pozwoli na wyróżnienie się biura podróży na tle konkurencji oraz zaprezentowanie swojego doświadczenia i wiedzy grupie klientów, która nie chce przychodzić do biura lub nie chce kontaktować się w tradycyjny sposób w standardowych godzinach pracy.

Komunikacja, przedstawianie klientom nowych ofert oraz obsługa zamówień usług dodatkowych – to mocne strony rozwiązania dostępnego 24 godziny na dobę.
Funkcjonalność modułu NKlient weryfikowana była w konsultacjach z wybranymi do współpracy agencjami w projekcie SykonLab, który w tym roku cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem.

W wersji NKlient dla małych touroperatorów (wersja taka oferowana będzie wkrótce) dodatkowy nacisk zostanie położony na dokumenty przekazywane klientowi oraz na możliwość dokupowania opcji dodatkowych nawet chwilę przed wyjazdem.

Już teraz można powiedzieć, że NKlient nie będzie dostępny tylko w połączeniu z produktami firmy Sykon – prowadzone są pierwsze integracje z panelem poprzez dostępne API.

W pierwszym kroku jednak – to agenci bezpośrednio obsługujący swoich klientów mogą wdrożyć to rozwiązanie. Panel klienta w biurze agencyjnym? – brzmi obiecująco.

Idzie nowe- czas na zmiany.

informacje na stronie: TUTAJ oraz na facebooku TUTAJ

kontakt:
crm@sykon.pl
tel. 91 350 01 63

Organizatorzy i partnerzy Forum:

Organizatorem jest redakcja portalu branżowego WaszaTurystyka.pl.

Współorganizatorami są: Przedsiębiorstwo Państwowe „Porty Lotnicze” i Lotnisko Warszawa-Radom

Złotymi Partnerami są: Centrum Archeologii Śródziemnomorskiej UW, Województwo Podkarpackie, Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego

Partnerami są: Chorwacka Wspólnota Turystyczna, Izraelskie Rządowe Centrum Turystyki – IGTO, Ogólnokrajowa Spółdzielnia Turystyczna „Gromada”, MerlinX, Tourist Polska, Izraelskie Rządowe Centrum Turystyki, Sykon.pl

Patronem Honorowym jest Ministerstwo Sportu i Turystyki

Patronami są: AM Art Media Agencja PR, Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego, Instytut ESG, Krakowska Izba Turystyki, Polska Izba Turystyki, Pracodawcagodnyzaufania.pl, RaportCSR.pl

Program i rejestracja TUTAJ

Forum Promocji Turystycznej za 30 dni. Jeszcze 3 dni tańszych biletów