Exim Tours podsumował sezon letni: wzrost liczby klientów o 30 proc.
Exim Tours podsumował sezon letni 2024, odnotowując blisko 30 proc. wzrost liczby klientów w porównaniu z rokiem poprzednim. Touroperator przewiduje, że 2024 rok zakończy z wynikiem niemal 300 tys. obsłużonych klientów i obrotami sięgającymi miliarda złotych. Podczas uroczystej gali w Warszawie firma uhonorowała najlepszych agentów, zaprezentowała nowe kierunki podróży – Bahrajn oraz emiraty Ras Al Khaimah, a także przedstawiła plany na sezon zimowy 2024/25 i lato 2025.
Sezon lato 2024 okazał się przełomowy dla Exim Tours. Firma odnotowała 30 proc. wzrost liczby pasażerów w porównaniu do 2023 roku, co przełożyło się na bardzo dobre wyniki finansowe. Gwarancja ubezpieczeniowa biura wzrosła o 19 mln zł, osiągając rekordowe 114 mln zł.
„Tak duże wzrosty obserwujemy w skali rok do roku i miesiąc do miesiąca. Rozpoczęty sezon zima 2024/25 także potwierdza tendencję zwyżkową. To dowód na to, że nasza praca znajduje uznanie w oczach dotychczasowych klientów i przyciąga nowe osoby. Statystyki na koniec 2024 roku będą imponujące: niemal 300 tys. klientów oraz prawie miliard obrotu. Te liczby dobitnie pokazują, jak ważnym graczem w swojej branży jesteśmy” – podkreśla Marcin Małysz, prezes Exim Tours.
„Choć wszystkie liczby są dla nas ogromnym powodem do dumy, to nie będziemy spoczywać na laurach. Dzięki temu, że jesteśmy częścią DERTOUR Group oraz REWE, mamy fundamenty do dalszego umacniania czołowej pozycji na rynku biur podróży w Polsce. Są w ofercie zimowej Exim Tours kierunki absolutnie pionierskie na polskim rynku: Polinezja Francuska czy też Bahrajn, który cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. To dla nas potwierdzenie słuszności naszej strategii i dowód, że możemy wyznaczać trendy rynkowe” – dodaje Marcin Małysz.
Wyraźne polepszenie wyników sprzedaży dotyczy również produktu Exim po mojemu, czyli wyjazdów opartych o rejsy rozkładowe.
„Mijający rok jest rekordowy, z perspektywy sprzedaży ofert Exim po mojemu, czyli pakietów dynamicznych. Mamy wieloletnie doświadczenie w tym obszarze, co sprawia, że notujemy coraz lepsze wyniki. Ten sukces to wynik kilku czynników: przede wszystkim naszej konsekwentnej pracy i dopasowania oferty do potrzeb naszych klientów, atrakcyjności pakietów oraz wzrastającej samodzielności pasażerów. Prognozujemy, że nasz produkt będzie z tych powodów cieszył się jeszcze większym zainteresowaniem”– wskazuje Dawid Potoczny, dyrektor produktu lotów regularnych w Exim Tours.
Nagrody dla najlepszych
Podczas warszawskiej gali najlepsi agenci zostali nagrodzeni certyfikatami sprzedaży w sześciu kategoriach: Bursztynowej, Srebrnej, Złotej, Platynowej, Diamentowej i Brylantowej. Zwycięzcy programu „Najlepsi pod Słońcem” otrzymali dodatkowo vouchery na wyjazdy do Bahrajnu i Ras Al Khaimah.
W 2024 roku Exim Tours intensywnie inwestowało także w marketing, stawiając na kampanie w telewizji, mediach zewnętrznych oraz online. Firma dynamicznie rozwijała swoje kanały komunikacji, co przyniosło znaczący wzrost świadomości marki.
„Wzmacniamy markę, inwestujemy w media na dużą skalę. Byliśmy obecni w telewizji, na outdoorach, nośnikach DOOH, aby zwiększać rozpoznawalność naszej marki. Internet daje ogromne możliwości, co efektywnie wykorzystujemy. Stronę exim.pl odwiedza wielu nowych użytkowników, a do naszych doradców dzwoni coraz więcej Polaków spragnionych odpoczynku” – podkreśla Marcin Tobiasz, marketing manager Exim Tours.
Exim Tours zaprezentowało również ofertę na lato 2025, obejmującą zarówno klasyczne kierunki, takie jak Hiszpania, Turcja, Egipt czy Grecja, jak i egzotyczne destynacje, w tym Malediwy, Seszele, Bali czy Wietnam. W zimowej ofercie firma wprowadziła nowe destynacje: Bahrajn i emirat Ras Al Khaimah.
POWIĄZANE WPISY
13 grudnia 2024
TAP Air Portugal uruchamia nowe połączenia do Los Angeles i Bostonu
TAP Air Portugal ogłosił nowe kierunki transatlantyckie, które wystartują w maju 2025…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
Lotnisko w Katowicach w listopadzie obsłużyło ponad 350 tys. pasażerów
Lotnisko w Katowicach zamknęło listopad z wynikiem ponad 351 tys. obsłużonych pasażerów.…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
12 grudnia 2024
PHH podsumowuje trzy kwartały 2024: wyższe przychody i lepsze wskaźniki operacyjne
Polski Holding Hotelowy podsumował wyniki za trzy kwartały 2024 roku, notując przychody…
0 Komentarzy2 Minuty
12 grudnia 2024
Finnair świętuje 101-lecie. Odnowiona flota zmniejszy ślad węglowy
Finnair, jedna z najstarszych linii lotniczych na świecie, uczcił 101-lecie działalności…
0 Komentarzy2 Minuty
12 grudnia 2024
Incentive Day 2024 – nowe trendy i kierunki w podróżach motywacyjnych
W hotelu Radisson Collection w Warszawie odbyła się konferencja zorganizowana przez…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2024
Wizz Air z zarzutami od UOKiK. Chodzi o zaniedbanie prawa konsumentów w sprawach reklamacji bagażowych
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zarzuca linii lotniczej Wizz Air naruszanie…
0 Komentarzy4 Minuty
11 grudnia 2024
Morze Śródziemne i Europa Północna w ofercie Costa Cruises na sezon 2026
Costa Cruises rozpoczął sprzedaż rejsów na sezon 2026, oferując podróże na pokładach…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2024
Zmiana sterów w TravelReps. Barbara Dziedzic kończy karierę, Paulina Kossakowska przejmuje firmę
Po ponad 40 latach pracy w turystyce, w tym 12 latach prowadzenia własnej firmy, Barbara…
0 Komentarzy2 Minuty