Exim Tours podsumował sezon letni: wzrost liczby klientów o 30 proc.

Exim Tours podsumował sezon letni 2024, odnotowując blisko 30 proc. wzrost liczby klientów w porównaniu z rokiem poprzednim. Touroperator przewiduje, że 2024 rok zakończy z wynikiem niemal 300 tys. obsłużonych klientów i obrotami sięgającymi miliarda złotych. Podczas uroczystej gali w Warszawie firma uhonorowała najlepszych agentów, zaprezentowała nowe kierunki podróży – Bahrajn oraz emiraty Ras Al Khaimah, a także przedstawiła plany na sezon zimowy 2024/25 i lato 2025.
Sezon lato 2024 okazał się przełomowy dla Exim Tours. Firma odnotowała 30 proc. wzrost liczby pasażerów w porównaniu do 2023 roku, co przełożyło się na bardzo dobre wyniki finansowe. Gwarancja ubezpieczeniowa biura wzrosła o 19 mln zł, osiągając rekordowe 114 mln zł.
„Tak duże wzrosty obserwujemy w skali rok do roku i miesiąc do miesiąca. Rozpoczęty sezon zima 2024/25 także potwierdza tendencję zwyżkową. To dowód na to, że nasza praca znajduje uznanie w oczach dotychczasowych klientów i przyciąga nowe osoby. Statystyki na koniec 2024 roku będą imponujące: niemal 300 tys. klientów oraz prawie miliard obrotu. Te liczby dobitnie pokazują, jak ważnym graczem w swojej branży jesteśmy” – podkreśla Marcin Małysz, prezes Exim Tours.
„Choć wszystkie liczby są dla nas ogromnym powodem do dumy, to nie będziemy spoczywać na laurach. Dzięki temu, że jesteśmy częścią DERTOUR Group oraz REWE, mamy fundamenty do dalszego umacniania czołowej pozycji na rynku biur podróży w Polsce. Są w ofercie zimowej Exim Tours kierunki absolutnie pionierskie na polskim rynku: Polinezja Francuska czy też Bahrajn, który cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. To dla nas potwierdzenie słuszności naszej strategii i dowód, że możemy wyznaczać trendy rynkowe” – dodaje Marcin Małysz.
Wyraźne polepszenie wyników sprzedaży dotyczy również produktu Exim po mojemu, czyli wyjazdów opartych o rejsy rozkładowe.
„Mijający rok jest rekordowy, z perspektywy sprzedaży ofert Exim po mojemu, czyli pakietów dynamicznych. Mamy wieloletnie doświadczenie w tym obszarze, co sprawia, że notujemy coraz lepsze wyniki. Ten sukces to wynik kilku czynników: przede wszystkim naszej konsekwentnej pracy i dopasowania oferty do potrzeb naszych klientów, atrakcyjności pakietów oraz wzrastającej samodzielności pasażerów. Prognozujemy, że nasz produkt będzie z tych powodów cieszył się jeszcze większym zainteresowaniem”– wskazuje Dawid Potoczny, dyrektor produktu lotów regularnych w Exim Tours.
Nagrody dla najlepszych
Podczas warszawskiej gali najlepsi agenci zostali nagrodzeni certyfikatami sprzedaży w sześciu kategoriach: Bursztynowej, Srebrnej, Złotej, Platynowej, Diamentowej i Brylantowej. Zwycięzcy programu „Najlepsi pod Słońcem” otrzymali dodatkowo vouchery na wyjazdy do Bahrajnu i Ras Al Khaimah.
W 2024 roku Exim Tours intensywnie inwestowało także w marketing, stawiając na kampanie w telewizji, mediach zewnętrznych oraz online. Firma dynamicznie rozwijała swoje kanały komunikacji, co przyniosło znaczący wzrost świadomości marki.
„Wzmacniamy markę, inwestujemy w media na dużą skalę. Byliśmy obecni w telewizji, na outdoorach, nośnikach DOOH, aby zwiększać rozpoznawalność naszej marki. Internet daje ogromne możliwości, co efektywnie wykorzystujemy. Stronę exim.pl odwiedza wielu nowych użytkowników, a do naszych doradców dzwoni coraz więcej Polaków spragnionych odpoczynku” – podkreśla Marcin Tobiasz, marketing manager Exim Tours.
Exim Tours zaprezentowało również ofertę na lato 2025, obejmującą zarówno klasyczne kierunki, takie jak Hiszpania, Turcja, Egipt czy Grecja, jak i egzotyczne destynacje, w tym Malediwy, Seszele, Bali czy Wietnam. W zimowej ofercie firma wprowadziła nowe destynacje: Bahrajn i emirat Ras Al Khaimah.
POWIĄZANE WPISY
11 czerwca 2025
Exim Tours rusza z nową kampanią wakacyjną
Exim Tours rusza w sezon letni z nową, zintegrowaną kampanią marketingową, promującą…
0 Komentarzy4 Minuty
11 czerwca 2025
Anex Poland uruchomił czartery do Antalyi z Bydgoszczy i Radomia
9 i 10 czerwca 2025 roku odbyły się pierwsze rejsy czarterowe Anex Poland z lotniska w…
0 Komentarzy1 Minuty
11 czerwca 2025
Polacy coraz chętniej wybierają luksus. Rainbow Elite spełnia marzenia o podróżach szytych na miarę
Globalny rynek podróży luksusowych w 2024 roku został wyceniony na 2509,71 mld dolarów…
0 Komentarzy5 Minuty
11 czerwca 2025
Travelplanet.pl: Wakacje z dziećmi? Najchętniej do Turcji i Tunezji z biurem podróży
Rodzinne wakacje 2025 zapowiadają się intensywnie. Coraz więcej Polaków decyduje się na…
0 Komentarzy7 Minuty
9 czerwca 2025
Czworonogi nie mają urlopu. Prokop i Wakacje.pl ruszają z kampanią „NajlePSIE wakacje”
Co roku w okresie wakacyjnym kilka tysięcy zwierząt traci dom, bo właściciele wolą je…
0 Komentarzy6 Minuty
9 czerwca 2025
Buzz przekazuje 40 tys. euro Fundacji „Zdążyć z Pomocą”
Buzz, polska linia lotnicza należąca do Grupy Ryanair, przekazała czek o wartości 40 tys.…
0 Komentarzy1 Minuty
6 czerwca 2025
WOW India Travel nowym partnerem Polhotrep Travel Representation
Polhotrep Travel Representation ogłasza nawiązanie współpracy z kolejnym partnerem. Do…
0 Komentarzy1 Minuty
5 czerwca 2025
Słowenia jest dobra dla sektora MICE
3 czerwca przedstawiciele Słowenii przedstawili możliwości organizacji imprez dla sektora…
0 Komentarzy1 Minuty
5 czerwca 2025
Blisko 40 litewskich restauracji w Przewodniku Michelin 2025
Gala Culinary Stars Night Lithuania w Wilnie była okazją do prezentacji przewodnika…
0 Komentarzy3 Minuty