EVA Air – Boeing 777-300 ER na trasie do Wiednia

4 października lotnisko w Wiedniu powitało salutem wodnym Boeinga 777-300 ER należącego do prywatnej linii lotniczej z Tajwanu. Nowa maszyna zastąpi na tej trasie używanego do tej pory Airbusa 330-200.
Nowy samolot wyposażony jest w większą ilość foteli, ekskluzywną Royal Laurel Class i popularną klasę Elite. EVA AIR, jako jedna z pierwszych linii na świecie, wprowadziła w 1992 klasę Premium Economy nazywaną wówczas Evergreen Deluxe Class.
Spełniając oczekiwania pasażerów EVA AIR zaprezentowała na 25-lecie trasy Wiedeń-Tajpej nowego Boeinga 777 ze zmodernizowaną klasą Elite. Nowoczesna maszyna powinna w pełni zadowolić oczekiwania pasażerów z tej części Europy, skąd stale zwiększa się ruch na kierunkach azjatyckich.
EVA AIR oferuje na trasie Wiedeń-Tajpej via Bangkok 4 rejsy tygodniowo – we wtorki, środy, piątki i niedziele. Rejs z Wiednia staruje o 19.35, przylot do Bangkoku zaplanowano na 11.00 następnego dnia, a do Tajpej o 17.00. Rejsy powrotne odbywają się w poniedziałki, wtorki, czwartki i soboty. Start z Tajpej zaplanowano na 23.40, w Wiedniu via Bangkok samolot ląduje o 09.40 następnego dnia.
Nowością na trasie z Wiednia będzie luksusowa klasa Royal Laurel Class, zapoczątkowana przez EVA AIR w 2012. Ustawienie 38 foteli Royal Laurel Class pozwala wszystkim pasażerom na dostęp do okna, wygodne spożywanie posiłków oraz prowadzenie rozmowy z współpasażerami. Każdy fotel ma 65 cm szerokości i rozkłada się do pełnej pozycji poziomej osiągając długość 2 m. Każde miejsce pasażerskie w tej klasie wyposażone jest w wieszak na ubrania, schowek na buty, podręczny schowek na wodę, okulary lub gazety i wygodny stolik boczny. dodatkowo pasażerowie mają możliwość oddzielenia się od reszty podróżnych specjalnymi parawanami zapewniającymi prywatność.
EVA AIR wyposażyła fotele w Royal Laurel Class w najnowsze rozwiązania audio-video, w tym 15,4 calowy ekran dotykowy i słuchawki hi fi tłumiące hałas. Pasażerowie mogą używać własnych urządzeń elektronicznych używając gniazdek AV, USB i portów do iPodów.
Nowy Boeing 777-300ER oferuje 313 foteli (w porównaniu z 252 w poprzednio obsługującym trasę Airbusie 330-200ER), w tym 38 w Royal Laurel Class, 64 w Elite Class i 211 w klasie ekonomicznej.
POWIĄZANE WPISY
18 czerwca 2025
Sąd skazał pasażera za incydent na pokładzie Ryanaira. „Bezpieczeństwo jest priorytetem”
Ryanair przyjął decyzję krakowskiego sądu o skazaniu niezdyscyplinowanego pasażera, który…
0 Komentarzy2 Minuty
18 czerwca 2025
Saloniki z Warszawy codziennie i przez cały rok. Nowy kierunek w siatce LOT
Od 17 czerwca 2025 roku podróż z Warszawy do serca północnej Grecji stała się jeszcze…
0 Komentarzy3 Minuty
17 czerwca 2025
Polskie Linie Lotnicze LOT modernizują flotę regionalną. Wybór padł na Airbusa A220
Podczas jednego z najważniejszych wydarzeń lotniczych 2025 roku – targów „Paris Air Show”…
0 Komentarzy4 Minuty
16 czerwca 2025
Nowy kierunek z lotniska Warszawa-Radom. Loty do Barcelony od 14 czerwca
14 czerwca 2025 z Lotniska Warszawa-Radom wystartował pierwszy rejs PLL LOT do Barcelony.…
0 Komentarzy2 Minuty
16 czerwca 2025
Zmiany w trasach lotów Wizz Air. Możliwe opóźnienia i międzylądowania
W związku z eskalacją napięć na Bliskim Wschodzie oraz zamknięciem części przestrzeni…
0 Komentarzy1 Minuty
13 czerwca 2025
Lotnisko Chopina: ponad 2 mln pasażerów w maju
Lotnisko Chopina w Warszawie w maju 2025 po raz pierwszy obsłużono ponad 2 mln pasażerów.…
0 Komentarzy3 Minuty
12 czerwca 2025
Rekordowy maj w Rzeszowie. Wzrost pasażerów o ponad 22 proc.
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka im. Rodziny Ulmów odnotował najlepszy maj w swojej…
0 Komentarzy2 Minuty
12 czerwca 2025
Air France-KLM i Riyadh Air połączą siły
Grupa Air France-KLM oraz nowy narodowy przewoźnik Arabii Saudyjskiej, Riyadh Air,…
0 Komentarzy2 Minuty
10 czerwca 2025
Flying Blue świętuje 20-lecie
Flying Blue, program lojalnościowy stworzony przez linie lotnicze Air France i KLM,…
0 Komentarzy1 Minuty