eSky – rusza nowa kampania reklamowa
„Nieograniczone możliwości podróży” to hasło najnowszej kampanii reklamowej Grupy eSky, która obejmie trzy europejskie rynki: Polskę, Bułgarię oraz Rumunię. Anglojęzyczna wersja spotu będzie również promowana w międzynarodowych mediach online.
Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki oraz pozycjonowanie eSky jako turystycznego serwisu online pierwszego wyboru w decyzjach dotyczących podróży. Kampania potrwa od 13 maja do 23 czerwca i będzie uwzględniała spoty telewizyjne, działania w mediach online i z obszaru digital marketingu.
Anna Wiertel, Marketing Communications Director w Grupie eSky, powiedziała: “Nieograniczone możliwości podróżowania to hasło doskonale wpisuje się w naszą misję – „Inspirujemy ludzi, by poznawali wszystko, co świat ma do zaoferowania”. Na co dzień skupiamy się na tym, by ułatwiać naszym użytkownikom aranżowanie podróży i pokazywać, że podróżowanie jest proste, łatwe i nie musi być drogie. Nieustannie rozbudowujemy także naszą bazę dostępnych ofert, by każdy mógł podróżować bez ograniczeń, dokładnie tak, jak lubi i chce. Kampania, którą przygotowaliśmy jest ukoronowaniem tej dewizy, podkreśla nie tylko charakter marki, ale też bliską i pełną zaufania relację, jaką budujemy z naszymi użytkownikami.”
Koncept kreatywny kampanii czerpie z filozofii marki eSky, która turystom na całym świecie daje nieograniczone możliwości zwiedzania i podróżowania dokładnie tak, jak chcą – bez limitów, zgodnie z ich marzeniami i indywidualnymi oczekiwaniami. W treści kampanii podkreślone zostały również kluczowe atuty eSky tj. łatwy i szybki dostęp do stale poszerzanej oferty lotów, noclegów oraz usług dodanych, a także indywidualne dobierane, najkorzystniejsze cenowo opcje podróży.
W spocie „Nieograniczone możliwości podróżowania” eSky opowiada historię młodej rodziny, która mimo codziennego zabiegania i wielu obowiązków, chce w szybki i wygodny sposób zaplanować wymarzony wyjazd.
Widzowie obserwują, jak rodzice wraz z córką wspólnie podejmują decyzję dokąd wyjechać, a następnie korzystając z przyjaznego użytkownikowi serwisu eSky łatwo spełniają swoje marzenie o fantastycznych wakacjach.
Anna Wiertel dodała: „Naszą grupę docelową w dużej mierze stanowią ludzie młodzi – także młodzi rodzice – mieszkańcy większych miast, dla których podróżowanie to styl życia. W spocie pokazujemy zatem szczęśliwą i spełnioną rodzinę, która wie, że wybierając eSky może zorganizować szybko, łatwo i wygodnie fantastyczne wakacje dokładnie odpowiadające ich potrzebom i preferencjom.”
Kampania telewizyjna obejmująca 30- i 15-sekundowe spoty reklamowe w największych stacjach telewizyjnych rozpocznie się 13 maja 2019 i potrwa do 23 czerwca. Zostanie ona wsparta działaniami w online i digital media, a także działaniami w mediach własnych. W Polsce spoty reklamowe będą emitowane między innymi na kanałach TVN, Polsat i innych kat. premium, w Bułgarii – na kanałach NBG i TSH, a w Rumunii zobaczą je widzowie Antena 1, Digi TV i Kanal D.
Akcja „Nieograniczone możliwości podróży” będzie także widoczna w serwisie YouTube, portalach i platformach video w Polsce będą to m.in.: WP, Onet, OLX, Interia, Agora, Polska Press, TVN, Polsat, ZPR Media, Ceneo, Edipresse, a w Bułgarii – Nova Play, Darik, Vesti, OLX, mail.bg, Dir.bg, Sportal, WebGround, BTV, a także w aplikacjach i wakacyjnych i podróżnych. Z kolei w Rumunii kampania eSky obejmie między innymi ThinkDigital, Agora, Romanian Press, vremea.net, accuweather.com, Open Exchange. Dodatkowo, kampanię wizerunkową wzmocnią także działania w mediach społecznościowych Grupy eSky na wymienionych rynkach.
Koncepcję kreatywną kampanii opracowało MSL, za zakup mediów odpowiada Starcom, a za komunikację PR – Concept PR.
POWIĄZANE WPISY
22 marca 2023
Join Up! uruchamia wakacyjną promocję dla rodzin z dziećmi
Join Up! nowy na polskim rynku, lecz będący już od kilkunastu lat w Europie touroperator,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 marca 2023
Anex Tour wchodzi na polski rynek. W 2023 chcą obsłużyć 200 tys. klientów
Tureckie biuro podróży w ostatnich dniach zorganizowało wydarzenie dla branży…
0 Komentarzy1 Minuty
22 marca 2023
Esky: Polacy wiosną wybiorą się na city breaks w Europie
Według ekspertów z eSky.pl tegorocznej wiosny podróżnicy z Polski w zdecydowanej…
0 Komentarzy6 Minuty
20 marca 2023
Wystawcy Africa Showcase przestawili swoje oferty w Polsce, na Węgrzech i w Czechach
Globalny roadshow – Africa Showcase – rozpoczął się w minionym tygodniu w Europie…
0 Komentarzy2 Minuty
20 marca 2023
Spanish Event – wielkie święto hiszpańskiej turystyki już za tydzień
16 silnych hiszpańskich marek, dwa dni workshopów, 250 profesjonalistów z branży i ogrom…
0 Komentarzy9 Minuty
17 marca 2023
Efe Türkel odchodzi z Join Up
Efe Türkel, po niespełna pół roku zrezygnował ze stanowiska prezesa Join Up! Polska,…
0 Komentarzy1 Minuta
16 marca 2023
Zima w biurach podróży: klienci zapłacili więcej, ale wyjechali tłumniej niż rok temu
Ponad milion Polaków zdecydowało się wyjechać tej zimy z biurami podróży – zarówno na…
0 Komentarzy12 Minuty
15 marca 2023
Ceny wycieczek na celowniku UOKiK. „Przepisy zniszczą pakietowanie dynamiczne”
Zarzut, który UOKiK postawił w styczniu multiagentowi Wakacje.pl, to problem dla całej…
0 Komentarzy14 Minuty
14 marca 2023
TUI Poland kontraktuje w Enter Air miejsca za 718 mln zł
Enter Air i TUI Poland podpisały umowę czarteru dotyczącą współpracy w sezonie lato 2023…
0 Komentarzy2 Minuty