eSKY.pl unowocześnia swoją księgowość
Dynamiczny rozwój eSKY.pl i konieczność dopasowania procesów do warunków rynkowych przyczyniły się do podjęcia decyzji o wdrożeniu systemu klasy ERP i wybrania rozwiązania Microsoft Dynamics NAV 2013, które miało objąć obszar sprzedaży, zakupów, księgowości, środków trwałych i administracji.
Partnerem wdrożeniowym została firma JCommerce, od 2005 roku specjalizująca się w projektowaniu, doradztwie oraz wdrażaniu rozwiązań informatycznych, w tym aplikacji biznesowych takich jak systemy ERP, Business Intelligence i CRM.
Mirela Środowska, Project Manager, eSKY.pl, powiedziała: „Zależało nam przede wszystkim na uproszczeniu, ujednoliceniu i uporządkowaniu procesów biznesowych poprzez ich standaryzację i parametryzację, a także na integracji naszego systemu sprzedażowego i systemu obiegu dokumentów z rozwiązaniem Dynamics NAV. Chcieliśmy również wypracować standardy możliwe do zastosowania we wdrożeniach w naszych zagranicznych oddziałach.”
Microsoft Dynamics NAV 2013 został pomyślnie zintegrowany z funkcjonującymi już w firmie systemami ewidencji sprzedaży i obiegu dokumentów, a także zastąpił oprogramowanie wykorzystywane w obszarze finansów (WF-FAKIR), co pozwoliło na automatyzację, usprawnienie i ujednolicenie procesów biznesowych.
Piotr Stępniewski, prezes eSky.pl, skomentował: „Jako lider w dziedzinie internetowej sprzedaży biletów lotniczych w Polsce nie możemy sobie pozwolić na obniżenie jakości oferowanych usług, co może być efektem nieprawidłowego działania naszych systemów informatycznych. Microsoft Dynamics NAV to stabilne rozwiązanie, zapewniające prawidłowe funkcjonowanie poszczególnych obszarów naszej firmy, co przekłada się na wzrost wydajności pracy naszych konsultantów oraz dalsze umacnianie naszej pozycji rynkowej.”
Dzięki systemowi udało się przygotować globalne rozwiązanie dla eSKY.pl i zagranicznych oddziałów firmy, które umożliwia przeprowadzenie konsolidacji i przygotowanie sprawozdań z tego procesu. W ramach wdrożenia zostały przygotowane interfejsy integracji z systemami zewnętrznymi oraz modyfikacje w zakresie rozbudowy i dostosowania funkcjonalności rozwiązania do potrzeb klienta (głównie w obszarze FK).
POWIĄZANE WPISY
21 maja 2025
Rainbow Elite – luksusowe podróże dla wymagających klientów
Globalny rynek podróży luksusowych w 2024 roku został wyceniony na 2509,71 mld dolarów…
0 Komentarzy6 Minuty
20 maja 2025
Rainbow z Orłem Rzeczpospolitej
Rainbow, jeden z największych touroperatorów działających na polskim rynku turystycznym,…
0 Komentarzy2 Minuty
20 maja 2025
Wiek to tylko liczba. Coraz więcej seniorów spełnia podróżnicze marzenia
Jak wynika z prognoz Głównego Urzędu Statystycznego, w ciągu najbliższych pięciu lat…
0 Komentarzy4 Minuty
20 maja 2025
Wakacje.pl: Polacy planują wakacje z wyprzedzeniem
Polacy coraz chętniej rezerwują wakacyjne wyjazdy z dużym wyprzedzeniem - wynika z danych…
0 Komentarzy4 Minuty
19 maja 2025
eSky: Czerwcowe city breaki od 1,2 tys. zł. za osobę
Internetowe biuro podróży eSky.pl przygotowało zestawienie najpopularniejszych kierunków…
0 Komentarzy3 Minuty
16 maja 2025
PIT podsumowuje rok działalności. Najważniejsze negocjacje w UE w sprawie zaliczek na poczet wycieczek
15 maja w Hotelu Gromada Centrum w Warszawie obradowało XXXVII Walne Zgromadzenie…
0 Komentarzy5 Minuty
15 maja 2025
Exim Tours rozpoczął sprzedaż sezonu zima 2025/2026
Exim Tours rozpoczął sprzedaż oferty zimowej na sezon 2025/2026. W programie znalazły się…
0 Komentarzy5 Minuty
15 maja 2025
Rainbow wchodzi na rynek rumuński i przejmuje 70 proc. udziałów w Paralela 45
Rainbow Tours ogłasza strategiczne przejęcie 70 proc. udziałów w rumuńskim biurze podróży…
0 Komentarzy3 Minuty
15 maja 2025
Rekordowa konferencja franczyzobiorców Wakacje.pl – ponad 300 osób na wyspie Kos
Na greckiej wyspie Kos odbyła się doroczna konferencja sieci franczyzowej Wakacje.pl, w…
0 Komentarzy3 Minuty