eSky.pl pomaga promować atrakcje w Polsce
Firma eSky.pl rozpoczęła program „eSky Wspiera Turystykę”, w ramach którego przeprowadzi bezpłatne kampanie reklamowe na swoim polskim i zagranicznych serwisach dla polskich miast oraz atrakcji turystycznych. W programie biorą udział: Kraków, Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka, oraz Muzeum Łazienki Królewskie.
Program “eSky Wspiera Turystykę” zakłada kampanie reklamowe w internecie, za pomocą których firma zamierza rozpowszechnić informacje o atrakcjach turystycznych w polskich regionach. Będzie to miało wpływ na zwiększenie zainteresowania pięknem Polski zarówno w kraju, jak i za granicą, gdzie firma posiada wielu klientów. Działania w ramach programu “eSky Wspiera Turystykę” polegają na udostępnieniu powierzchni reklamowych w szeroko odwiedzanych serwisach eSky w Polsce i za granicą. Standardowo tego typu działania firma eSky.pl prowadzi na zasadach komercyjnych na rzecz podmiotów z całego świata. Tym razem, firma zdecydowała się na udostępnienie ww. powierzchni w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu.
Deniz Rymkiewicz, PR Coordinator w eSky.pl, powiedział: “Każdy podmiot branży turystycznej odczuł skutki “lockdown”. My, jako część polskiej branży turystycznej, również odczuliśmy skutki pandemii. Wiemy, że w trudnych czasach liczy się współpraca. Dlatego, jako odpowiedzialna społecznie firma o polskich korzeniach, postanowiliśmy wykorzystać naszą szeroką ekspozycję międzynarodową, by wesprzeć turystykę w Polsce – jest to nasz wkład w odbudowę turystyki w Polsce.”
Partnerzy o programie
W programie bierze udział m.in. Kraków.
Jacek Majchrowski, Prezydent miasta, skomentował: „Nasza wzajemna współpraca to przede wszystkim wyjście naprzeciw oczekiwaniom wszystkich zatrudnionych w branży turystycznej i tym samym jej wsparcie. Wiemy, z jakimi problemami zmagamy się od połowy marca, szczególnie w tak chętnie do tej pory odwiedzanych miastach jak Kraków. Musimy pobudzić na nowo zainteresowanie lokalnymi atrakcjami, oczywiście przy zachowaniu wszelkich względów bezpieczeństwa. To dla Krakowa idealna okazja, aby pochwalić się nie tylko, tym z czego słynie, ale i zupełnie nieoczywistym obliczem miasta, bo to nasz niezaprzeczalny atut. Magiczna atmosfera naszego miasta przyciąga turystów jak magnes. Tym razem będziemy zachęcać turystów, aby porzucili utarte szlaki i znane przewodniki i przeszli, przejechali, przepłynęli miasto i spojrzeli na nie z niecodziennej perspektywy.”
Programem “eSky Wspiera Turystykę” objęto także Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka, jako jedną z perełek turystycznych Małopolski. Muzeum posiada dwie ekspozycje: w Kopalni Soli oraz w Zamku Żupnym. Oba obiekty wpisane są na listę światowego dziedzictwa UNESCO. Pod ziemią na odwiedzających czekają między innymi bajkowe kryształy soli ze słynnych Grot Kryształowych, gigantyczne drewniane maszyny wyciągowe czy imponujące wielkością komory ze śladami dawnych prac górniczych. W Zamku prezentowana jest kolekcja solniczek – należy do najcenniejszych tego typu kolekcji na świecie.
Jan Godłowski, dyrektor Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka, dodał: “eSky dzięki swojemu programowi wspierającemu polską turystykę pokazuje jak niezwykłe miejsca można odwiedzić w naszym kraju. Obecne ograniczenia mogą być jednocześnie szansą, aby dać się oczarować tym wszystkim, co oferuje Polska. A jest z czego wybierać. Serdecznie zachęcam do odkrywania uroków rodzimej turystyki.”
Oprócz atrakcji turystycznych w Małopolsce, programem objęto obiekty na Mazowszu. Jednym z nich jest Muzeum Łazienki Królewskie, które znajduje się w czołówce najbardziej odwiedzanych muzeów w Polsce zgodnie z danymi GUS.”
Zbigniew Wawer, dyrektor Muzeum Łazienki Królewskie, dodał: “Niezależnie od tego, jak zmieniły się warunki udostępniania muzeów zwiedzającym, dbamy o to, aby nasi goście mieli zapewniony kontakt z kulturą. W okresie ograniczeń związanych z epidemią, proponujemy obcowanie z historią i sztuką w otoczeniu przyrody. Zapraszamy nie tylko do pięknych, historycznych ogrodów, lecz także do cennych zabytków klasycystycznej architektury, w których eksponowane są królewskie kolekcje obrazów, rzeźby i grafiki.”
POWIĄZANE WPISY
18 kwietnia 2024
Wizz MultiPass dostępny z wydłużonym okresem subskrypcji. Ceny zaczynają się od 279 zł
Wizz Air zakończył okres próbny pierwszego w Europie planu subskrypcji lotów i włącza…
0 Komentarzy4 Minuty
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty
18 kwietnia 2024
GAR zorganizował drugi jarmark turystyczny we Wrocławiu. Nowa formuła spotkań branżowych
GAR, czyli konsorcjum polskich przedstawicielstw reprezentujących zagraniczne firmy…
0 Komentarzy1 Minuta
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Analiza Kiwi.com: rośnie popularność wyjazdów do Azji i USA na majówkę
Kiwi.com, firma travel tech i wyszukiwarka tanich podróży, przyjrzała się tegorocznym…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2024
Nekera stawia na Hiszpanię. Zapowiada się kolejne rekordowe lato: ponad 180 połączeń lotniczych z Polski
Nekera poinformowała ostatnio o znaczącym wzroście zainteresowania Hiszpanią wśród…
0 Komentarzy9 Minuty
16 kwietnia 2024
Targi IMEX Frankfurt 2024 odbędą się od 14 do 16 maja
Biuro Spotkań i Wydarzeń Polskiej Organizacji Turystycznej po raz kolejny organizuje…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2024
Startuje nowa trasa Ryanair z Katowic do Bari
Ryanair wystartował dziś (16 kwietnia) z Katowic z pierwszym lotem na nowej trasie do…
0 Komentarzy1 Minuty
16 kwietnia 2024
Polinezja Francuska od teraz dostępna dla podróżujących z Exim Tours
Exim Tours, część Grupy DERTOUR, wprowadza Polinezję Francuską do swojej oferty…
0 Komentarzy2 Minuty