eSky będzie sprzedawać czartery Rainbow
Grupa eSky podpisała umowę agencyjną o współpracy z Rainbow w zakresie sprzedaży lotów czarterowych. Współpraca Rainbow i Grupy eSky opiera się na bezpośrednim modelu integracji informatycznej (API) stworzonym specjalnie na potrzeby współpracy dwóch partnerów. Loty z oferty Rainbow są już dostępne w serwisie eSky.pl.
Według danych analityków Grupy eSky sprzedaż lotów czarterowych na polskim rynku rośnie. W 2018 roku branża odnotowała znaczące wzrosty wolumenów klientów rzędu (+) 40 proc. wszystkich touroperatorów oferujących wyloty z Polski, a poziom sprzedaży odnotowany w pierwszej połowie bieżącego roku wskazuje, że także 2019 będzie rekordowy. Choć ruch czarterowy cechuje się sezonowością, egzotyczne kierunki lotów – m.in. do Omanu, na Madagaskar, Sri Lankę czy do krajów północnej Afryki, w tym Egiptu – wyrównują poziom sprzedaży i pozwalają na zmniejszanie różnicy w wolumenach między latem a zimą.
Jacek Skrzypkowski, Leisure Product Director w Grupie eSky, powiedział: „Jako Grupa eSky dostrzegamy rosnący udział segmentu czarterowego w ofercie lotniczej i odnotowujemy znaczące wzrosty z roku na rok. Dlatego też stale poszerzamy ofertę lotów czarterowych. Współpraca z Rainbow jest dla nas o tyle cenna, że jest to jeden z trzech największych graczy na rynku, który oferuje bogatą siatkę połączeń, dużą dostępność miejsc oraz – co najważniejsze – ciekawe i unikalne kierunki lotów, jak np. Wietnam. Po podpisaniu umowy z tym nowym partnerem będziemy mogli zaoferować podróżującym przeloty czarterowe największych polskich graczy na rynku tj. obok Rainbow także Itaki, TUI, Neckermanna, Mouzenidis oraz ETI. Jesteśmy także w trakcie rozmów z kolejnymi zagranicznymi partnerami.”
Michał Jaworski, dyrektor eCommerce w Rainbow, dodał: „Wyszukiwarki Metasearch, w których ofertę publikuje eSky, są dla nas nowym i istotnym kanałem sprzedaży. Współpraca z Grupą eSky jest szczególnie ciekawa pod kątem sprzedaży dostępnych miejsc w oferowanych przez nas lotach czarterowych. Dzięki unikatowej technologii Virtual Interlining, jaką posiada eSky, podróżujący zainteresowany danym kierunkiem będzie mógł zestawić łączony przelot wybierając m.in. nasz lot czarterowy oraz inne dogodne połączenia. Nam pozwoli to na optymalne wykorzystanie miejsc w zaczarterowanych wcześniej samolotach, umożliwiając sprzedaż miejsc do tzw. „ostatniego wolnego fotela” a klienci skorzystają z unikatowej możliwości wykupienia najdogodniejszego połączenia lotniczego do atrakcyjnych turystycznie destynacji.”
POWIĄZANE WPISY
22 lipca 2024
Biura podróży – umiarkowane wzrosty cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
19 lipca 2024
Objazdówki Rainbow – inny wymiar odkrywania świata
Rainbow od dawna znany jest jako specjalista od wycieczek objazdowych. I wbrew opiniom,…
0 Komentarzy9 Minuty
15 lipca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych nieznacznie spadają
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
12 lipca 2024
Itaka SMART – dynamiczne wzrosty i jeszcze szybszy rozwój
Coraz większa oferta wyjazdów do najdalszych zakątków świata i wzrosty sprzedaży pakietów…
0 Komentarzy5 Minuty
11 lipca 2024
Badanie GfK i eSky.pl: Polacy chętniej jeżdżą na wakacje poza szczytem sezonu. 33 proc. wyjedzie w czerwcu lub wrześniu
Jedna trzecia Polaków wyjedzie w tym roku na wakacje poza szczytem sezonu. Połowa z nich…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Według Polaków do all inclusive warto dopłacić ok 500 zł. Wybierają ten typ wypoczynku nie tylko ze względu na alkohol
Wbrew obiegowym opiniom alkohol jest jednym z mniej istotnych powodów, dla którego…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Rejsy z Rainbow: luksus kurortu z bogatym programem objazdówki
Z myślą o miłośnikach komfortu i ciekawych destynacji biuro podróży Rainbow przygotowało…
0 Komentarzy8 Minuty
8 lipca 2024
Biura podróży – rosną ceny sierpniowych imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
4 lipca 2024
Andrzej Bargiel nowym ambasadorem marki No Limits by Itaka
Marka No Limits by Itaka rozwija produkt adresowany do osób poszukujących aktywnego…
0 Komentarzy1 Minuty