Emirates z pięcioma gwiazdkami za najlepszą rozrywkę

Linie Emirates po raz drugi z rzędu zdobyły nagrodę za najlepszą rozrywkę pokładową w plebiscycie Global Passenger Choice Awards 2019 zorganizowanym podczas targów APEX EXPO w Bostonie w ostatni poniedziałek.
Przewoźnik otrzymał także pięć gwiazdek w systemie Global Airline Official Airline Rating, tj. najwyższą ocenę w pierwszej klasyfikacji linii lotniczych opartej wyłącznie na potwierdzonych opiniach pasażerów.
Linie Emirates nieustannie inwestują w system rozrywki pokładowej ice jako nieodłączny element najwyższej jakości oferty dla pasażerów we wszystkich klasach. Niedawno przewoźnik dodał do systemu ice własne kanały Food Channel i Wine Channel, na których przedstawia kulisy tworzenia pokładowego menu i współpracy z międzynarodowymi partnerami.
Oprócz autorskich produkcji ice oferuje do 3,5 tys. kanałów z rozrywką – w tym najnowsze filmy z całego świata w przeszło 40 językach, liczne kompilacje uznanych seriali telewizyjnych, ogromną kolekcję muzyki i ponad 100 gier.
W ostatnim roku w systemie pojawiło się ponad tysiąc nowych kanałów, które jeszcze bardziej urozmaiciły ofertę rozrywkową na pokładzie.
W systemie ice znajdują się także prowadzone przez ekspertów kursy LinkedIn Learning z zakresu m.in. przywództwa czy zarządzania i marketingu, a także kursy językowe uTalk dla początkujących.
Na pokładzie ponad 170 samolotów można oglądać telewizję na żywo, w tym turnieje sportowe i najnowsze wiadomości. Sieć Wi-Fi znajduje się na pokładzie ponad 99% samolotów Emirates, a we wszystkich klasach pasażerowie mogą skorzystać z bezpłatnego pakietu 20 MB danych. Członkowie programu lojalnościowego Emirates Skywards mają nieograniczony dostęp do bezpłatnego Internetu bezprzewodowego lub mogą skorzystać z promocyjnych pakietów danych w zależności od poziomu członkostwa i klasy podróży. Każdego miesiąca z pokładowego Wi-Fi korzysta ponad milion pasażerów Emirates.
Wyróżnienia APEX Passenger Choice Awards przyznawane są na podstawie opinii pasażerów gromadzonych przez APEX za pośrednictwem najlepiej ocenianej aplikacji ułatwiającej organizację podróży – TripIt® from Concur®. Stosując pięciogwiazdkową skalę, pasażerowie ocenili ponad milion lotów zrealizowanych przez blisko 500 linii lotniczych w okresie od 1 lipca 2017 do 31 czerwca 2018 r.
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rozkład lotów na lato 2026
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rekordowy rozkład lotów na lato 2026,…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
TAP Air Portugal rozszerza program NDC i podpisuje nową umowę z Amadeus
TAP Air Portugal ogłosił rozwój programu NDC dzięki podpisaniu nowej umowy z Amadeus oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
PLL LOT uruchamia świąteczny kalendarz adwentowy z codziennymi promocjami
Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły świąteczną akcję promocyjną inspirowaną kalendarzem…
0 Komentarzy1 Minuty
1 grudnia 2025
Wizz Air otworzył szóstą bazę operacyjną w Polsce. 11 nowych tras z Lotniska Warszawa-Modlin
Dziś, 1 grudnia 2025 roku, linia lotnicza Wizz Air uruchomiła bazę operacyjną na Lotnisku…
0 Komentarzy2 Minuty
1 grudnia 2025
Zielona Góra-Babimost ma nową halę Non-Schengen
Lotnisko Zielona Góra-Babimost zakończyło kluczowy etap modernizacji, obejmujący m.in.…
0 Komentarzy1 Minuty
1 grudnia 2025
Enter Air i Coral Travel z nową umową czarterową na sezon 2026/2027
Enter Air podpisał z Coral Travel Poland umowę czarteru obejmującą współpracę w sezonie…
0 Komentarzy1 Minuty
28 listopada 2025
Ryanair ogłasza ofertę Black Friday: drugi bilet za połowę ceny
Ryanair uruchomił wyprzedaż z okazji Black Friday, oferując promocję „drugi bilet za pół…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2025
Enter Air podsumowuje III kwartał 2025 roku
Przychody Enter Air po trzech kwartałach 2025 roku osiągnęły 2 422,8 mln zł, a EBITDA…
0 Komentarzy3 Minuty
28 listopada 2025
PLL LOT uruchomiły nowe połączenie z Warszawy do Rovaniemi
PLL LOT uruchomiły nowe sezonowe połączenie z Warszawy do Rovaniemi w północnej…
0 Komentarzy2 Minuty









