Emirates: to był udany rok
Linie Emirates podsumowały 2017 rok – więcej komfortu podczas lotu, więcej poczekalni na lotniskach, urozmaicone menu.
W 2017 roku z pokładowego Wi-Fi Emirates skorzystało ponad 10 mln pasażerów. Do końca roku w najlepszym wśród przewoźników systemie rozrywki pokładowej Emirates ice znalazło się ponad 3 tys. kanałów z rozrywką, a sam system po raz 13. z rzędu otrzymał główną nagrodę w plebiscycie Skytrax World Airline Awards 2017.
Eko-wygoda
W klasie ekonomicznej linie Emirates wprowadziły ekologiczne koce wykonane w całości z przetworzonych plastikowych butelek. To największa inicjatywa związana z ekologicznymi kocami w całej branży lotniczej. Do każdego z miękkich, ciepłych koców produkowanych opatentowaną technologią ecoTHREAD™ używanych jest 28 przetworzonych plastikowych butelek.
Koncentrując się na daniach sezonowych i regionalnych, linie Emirates wprowadziły różnorodną ofertę menu i potraw okolicznościowych, m.in. z okazji Ramadanu, Wielkanocy, Chińskiego Nowego Roku, Oktoberfestu, Diwali czy Bożego Narodzenia.
Więcej poczekalni
Ponadto Emirates rozszerzyły sieć poczekalni lotniskowych o port lotniczy w Bostonie. Obecnie na całym świecie znajduje się 41 poczekalni Emirates. Linie odnowiły także działające już poczekalnie w Singapurze i Bangkoku. Oprócz tego przewoźnik udostępnił poczekalnie na lotnisku w Dubaju (DXB) członkom programu lojalnościowego Emirates Skywards i towarzyszącym im osobom za dodatkową opłatą niezależnie od wykupionej klasy. W rezultacie w minionym roku z siedmiu poczekalni Emirates w Dubaju skorzystało ponad 4 mln pasażerów. Ponadto linie Emirates nawiązały współpracę z Grupą BMW, która dostarczyła luksusowe samochody w ramach bezpłatnej usługi szoferskiej przewoźnika dla pasażerów klasy biznes na terenie Zjednoczonych Emiratów Arabskich.
Łatwiejsza odprawa
Aby uzupełnić ofertę naziemną, linie Emirates i ich partnerzy zorganizowali inicjatywę „Together”, która ma na celu ułatwić odprawę pasażerów na lotnisku poprzez wprowadzenie technik biometrycznych i nowych, zautomatyzowanych bramek kontroli granicznej, które usprawnią przepływ pasażerów przez kluczowe punkty na lotnisku w Dubaju.
Więcej członków programu lojalnościowego
W połowie 2017 roku liczba członków popularnego programu lojalnościowego Emirates Skywards przekroczyła 19 milionów, a ponad 40 miliardów mil zostało wymienionych na zmianę klasy rezerwacyjnej, darmowe bilety, wejściówki na imprezy kulturalne i sportowe oraz rozmaite korzyści i zniżki oferowane przez partnerów programu. W minionym roku członkowie Emirates Skywards wykorzystali zgromadzone mile do zmiany klasy przeszło 400 tys. razy, m.in. dzięki łatwiejszemu dostępowi za pośrednictwem kanałów cyfrowych. Oprócz tego przewoźnik pozyskał do programu nowych partnerów z branży lotniczej, turystycznej i lifestylowej oraz ułatwił proces gromadzenia i wymiany mil przez Internet oraz w aplikacjach mobilnych, po raz pierwszy wykorzystując technologię blockchain w programie lojalnościowym.
Ułatwiając pasażerom dostęp do informacji dotyczących lotu i organizację podróży, linie Emirates uruchomiły całkowicie przebudowaną aplikację mobilną i stronę internetową, które upraszczają proces rezerwacji i odprawy, a także wprowadzają funkcję czatu na żywo i umożliwiają członkom programu Skywards natychmiastową wymianę mil.
Kampanie reklamowe
W październiku linie Emirates rozpoczęły wartą 15 mln dolarów kampanię, która ma zachęcić do podróży liniami i promować rozbudowaną siatkę połączeń przewoźnika, w tym jego port macierzysty w Dubaju. Tłem muzycznym kampanii była kultowa piosenka „Don’t stop me now” brytyjskiego zespołu rockowego Queen.
W listopadzie przewoźnik zaprezentowały globalną kampanię reklamową z udziałem gwiazdy telewizji Jeremy’ego Clarksona, wykorzystującą poczucie humoru i autorytet Clarksona w dziedzinie motoryzacji do promocji nowych, całkowicie zamkniętych kabin w klasie pierwszej nawiązujących do wystroju samochodów Mercedes-Benz.
Podczas wystawy Dubai Airshow linie Emirates zorganizowały specjalną paradę lotniczą, w trakcie której samoloty Boeing 777-300ER i A380 wykonały lot pokazowy wspólnie z zespołem akrobacji lotniczej Al Fursan ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Zarówno Boeing, jak i Airbus został ozdobiony kalkomanią z wizerunkiem Szejka Zajida na cześć nieżyjącego już założyciela ZEA.
POWIĄZANE WPISY
31 marca 2023
CPK podpisał umowę na drogę do nowego lotniska. Inwestycja będzie kosztować 28 mln zł
Spółka CPK podpisała umowę z firmą Trakt z Katowic na opracowanie około 30 km nowych dróg…
0 Komentarzy1 Minuty
31 marca 2023
Wizz Air połączy Warszawę z Bilbao
Wizz Air uruchomił nowe połączenie z Lotniska Chopina w Warszawie do Hiszpanii. Od marca…
0 Komentarzy1 Minuta
31 marca 2023
Lufthansa świętuje 30 lat w Katowice Airport. 3 mln pasażerów poleciało ze Śląska do Niemiec
Swoje pierwsze operacje lotnicze w Katowice Airport Lufthansa rozpoczęła 30 lat temu. W…
0 Komentarzy1 Minuty
29 marca 2023
Air Astana ogłasza letni rozkład lotów i dodaje więcej połączeń międzynarodowych
Air Astana przeszła na wiosenno-letni rozkład lotów, który będzie obowiązywał do 29…
0 Komentarzy2 Minuty
29 marca 2023
Dorothea von Boxberg nową dyrektorką generalną Brussels Airlines
Wykwalifikowana menedżerka linii lotniczych z Lufthansa Group od 15 kwietnia br. obejmie…
0 Komentarzy1 Minuty
28 marca 2023
Wizz Air rekrutuje w Polsce. Poszukiwany personel pokładowy
Wizz Air kontynuuje kampanię rekrutacyjną i zaprasza wszystkich zainteresowanych do…
0 Komentarzy2 Minuty
28 marca 2023
Ryanair: Elisabeth Köstinger i Eamonn Brennan powołani na stanowiska dyrektorów
Ryanair ogłosił dziś (wtorek, 28 marca), że Elisabeth Köstinger oraz Eamonn Brennan…
0 Komentarzy1 Minuty
27 marca 2023
Ryanair poleci z Lublina do Bergamo
Wczoraj (26 marca) Ryanair zainaugurował nowe połączenie z Lublina. Połączenie będzie…
0 Komentarzy1 Minuty
27 marca 2023
Airbusy A380 Emirates polecą na Bali
Emirates wprowadzą swój flagowy samolot A380 na Bali. Inauguracyjny lot został…
0 Komentarzy1 Minuty