Emirates: tego lata obsłużyliśmy 10 mln pasażerów
Emirates przewiozły tego lata ponad 10 milionów pasażerów podczas 35 tys. lotów do 130 miejsc docelowych. Przewidując silny powrót popytu na podróże przewoźnik ściśle współpracował z lotniskami, aby prowadzić działania zgodnie z rozkładem, minimalizować zakłócenia w podróży.
Przewoźnik zintensyfikował działalność, by zaspokoić zapotrzebowanie klientów, przywracając codzienne połączenia do Londynu Stansted i zwiększając liczbę lotów do 33 miast na popularnych trasach w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie, a także do ulubionych miejsc wakacyjnych, takich jak Seszele, Malediwy, Meksyk i Miami.
W czerwcu linie Emirates dodały do swojej globalnej siatki Tel Awiw. W lipcu, aby obsłużyć podróżnych dotkniętych ograniczeniami przepustowości na lotnisku Heathrow, doszedł także trzeci lot dziennie do Londynu Gatwick.
Aby sprostać wysokiemu zapotrzebowaniu, na ponad 30 trasach wprowadzony został kultowy Airbus A380, największy komercyjny odrzutowiec na świecie.
Na ziemi linie ponownie otworzyły i obsługiwały 32 charakterystyczne poczekalnie Emirates, w tym 25 dedykowanych poczekalni na głównych lotniskach w swojej sieci, aby zapewnić klientom i pasażerom premium wygodną przystań do odpoczynku i odświeżenia się podczas podróży. Przewoźnik przywrócił również swoją usługę prywatnego kierowcy „Chauffeur Drive” dla pasażerów klasy pierwszej i biznes w prawie wszystkich obsługiwanych miastach.
Międzynarodowy port lotniczy w Dubaju (DXB) to najbardziej ruchliwe lotnisko na świecie. Z milionami pasażerów przylatujących, odlatujących i przelatujących przez Dubaj każdego miesiąca. Linie Emirates zapewniły płynne operacje w swoim hubie dzięki ścisłej koordynacji i dodatkowym zasobom rozmieszczonym w całym ekosystemie lotniska.
Podróżni skorzystali na inwestycjach przewoźnika w usługi cyfrowe, które skróciły czas oczekiwania na lotnisku i ułatwiły klientom formalności oraz dotarcie do celu.
W miesiącach letnich ponad 3,8 miliona podróżnych w całej siatce wygodnie odprawiło się online za pośrednictwem emirates.com i aplikacji Emirates. Ponad 500 tys. podróżnych skorzystało z 22 samoobsługowych kiosków do odprawy i 38 punktów odprawy bagażu w Terminalu 3 w Dubaju. 11 tys. podróżnych skorzystało z usługi odprawy Emirates w domu, całkowicie omijając kolejkę do odprawy na lotnisku. To bezpłatna usługa dla pasażerów pierwszej klasy wylatujących z Dubaju.
Linie Emirates nadal odbudowują swoją siatkę i przepustowość w miarę zmniejszania się ograniczeń w podróżowaniu. Obecna działalność to już 74 proc. siatki połączeń sprzed pandemii, a według planu linie rozszerzą usługi do 80 proc. do końca roku. W listopadzie linie rozpoczynają również program modernizacji o wartości 2 miliardów dolarów, aby wyposażyć 120 samolotów w najnowsze produkty pokładowe.
POWIĄZANE WPISY
19 kwietnia 2024
Ryanair wprowadza 24-godzinną wyprzedaż. Loty od 12 euro
Ryanair uruchomił dziś (19 kwietnia) największą 24-godzinną wyprzedaż błyskawiczną w tym…
0 Komentarzy1 Minuty
19 kwietnia 2024
Ryanair zainaugurował loty na pięciu nowych trasach z Katowice Airport
Ryanair zwiększa swoją obecność w Międzynarodowym Porcie Lotniczym „Katowice” im.…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2024
PLL LOT rozpoczyna kampanię rekrutacyjną dla pilotów
12 kwietnia rozpoczęła się kampania rekrutacyjna skierowana do pilotów pragnących…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2024
Wizz MultiPass dostępny z wydłużonym okresem subskrypcji. Ceny zaczynają się od 279 zł
Wizz Air zakończył okres próbny pierwszego w Europie planu subskrypcji lotów i włącza…
0 Komentarzy4 Minuty
18 kwietnia 2024
GAR zorganizował drugi jarmark turystyczny we Wrocławiu. Nowa formuła spotkań branżowych
GAR, czyli konsorcjum polskich przedstawicielstw reprezentujących zagraniczne firmy…
0 Komentarzy1 Minuta
17 kwietnia 2024
Ryanair: Polacy wybierają Włochy, Hiszpanię i Grecję na długi weekend majowy
Polscy turyści przygotowują się do nadchodzącej majówki, a dane linii lotniczych Ryanair…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Adam Sanocki nowym członkiem Zarządu PPL S.A.
Rada Nadzorcza Polskich Portów Lotniczych S.A. powołała wczoraj, 16 kwietnia 2024, nowego…
0 Komentarzy1 Minuty
16 kwietnia 2024
Startuje nowa trasa Ryanair z Katowic do Bari
Ryanair wystartował dziś (16 kwietnia) z Katowic z pierwszym lotem na nowej trasie do…
0 Komentarzy1 Minuty