Emirates – nowe zasady programu lojalnościowego
Linie Emirates postanowiły zmienić zasady programu lojalnościowego Business Rewards. Nowy program został uproszczony, aby umożliwić pasażerom łatwiejsze zdobywanie punktów oraz zmianę klasy na lepszą nawet w przypadku rezerwacji w ostatniej chwili. Jedną z największych zmian w programie jest możliwość wykorzystania punktów Business Rewards przy rezerwacji dostępnych biletów na wszystkie loty komercyjne o dowolnej porze. Emirates to pierwszy i jedyny przewoźnik w regionie oferujący tego typu elastyczność w swoim programie lojalnościowym. Pozwala to na zwiększenie opłacalności podróży służbowych.
Linie Emirates zleciły niedawno przeprowadzenie ankiety dotyczącej opinii oraz przyzwyczajeń podróżujących w celach służbowych oraz osób decyzyjnych w sprawie podróży służbowych do ZEA. Badanie przeprowadzone na ponad 800 podróżnych pokazało, że najważniejsze są dla nich opłacalność oraz elastyczność, na które to linie położyły największy nacisk podczas zmian programu Business Rewards. Według wyników ankiety, 3 najważniejsze cechy przy wyborze linii lotniczych to cena (30 proc.), rozkład lotów (26 proc.) oraz stosunek wartości do ceny (23 proc.).
Program Business Rewards ma za zadanie spełnić oczekiwania klientów oraz zapewnić dodatkowe korzyści przedsiębiorstwom, fundacjom i klubom. Oprócz możliwości wymiany punktów na dowolne loty, wprowadzono również większą elastyczność w zdobywaniu i wymianie punktów Business Rewards.
Według ankietowanych najczęściej wybieraną metodą rezerwacji lotu służbowego jest rezerwacja bezpośrednio na stronie internetowej linii lotniczych (29 proc.). Mniejsze organizacje jeszcze częściej decydowały się na bezpośrednią rezerwację w Internecie, w ten sposób zamówiono ponad 50 proc. ich lotów korporacyjnych. Program Business Rewards zapewnia większy komfort użytkowania dzięki intuicyjnym panelom nawigacyjnym, co wiąże się z mniejszym pośrednictwem biur podróży. Panele zawierają narzędzia do rezerwacji usług oraz zarządzania nimi. Dodatkowo istnieje możliwość śledzenia zgromadzonych w programie oszczędności.
Uproszczony został również system zapisów do programu, bez względu na wielkość przedsiębiorstwa. Wprowadzenie funkcji „Guest Traveller” oznacza, że firmy mogą rezerwować loty nie tylko dla pracowników wewnętrznych, ale również dla konsultantów czy klientów, którzy podróżując w jej imieniu, zyskują przy tym punkty Business Rewards.
Program nadal będzie zapewniał korzyści i usługi w największych gałęziach rynku, takich jak produkcja, przemysł naftowy i gazowy, handel oraz IT, jednak uproszczony system oraz brak ograniczeń liczby zapisanych do programu pracowników pozwolą innym branżom, takim jak budowlana, również czerpać korzyści z programu.
POWIĄZANE WPISY
2 lutego 2023
Polskie lotniska regionalne obsłużyły prawie 27 mln pasażerów w 2022
Związek Regionalnych Portów Lotniczych opublikował statystyki dotyczące ruchu…
0 Komentarzy3 Minuty
2 lutego 2023
TT-Line zwiększa potencjał przewozowy z drugą jednostką Green Ship Peter Pan
Zawinięcie drugiego promu GreenShip Peter Pan do Terminala Promowego w Świnoujściu jest…
0 Komentarzy4 Minuty
1 lutego 2023
LOT: w sezonie letnim wznowimy połączenie z Rzeszowa do Gdańska
Od 2 czerwca do 5 września 2023 roku samoloty Polskich Linii Lotniczych LOT znów zabiorą…
0 Komentarzy3 Minuty
1 lutego 2023
Zmiany w zarządzie Brussels Airlines
Peter Gerber, obecny prezes zarządu Brussels Airlines, zrezygnował wczoraj (31 stycznia)…
0 Komentarzy1 Minuty
31 stycznia 2023
Air France zwiększa liczbę lotów do Chin
Linie lotnicze zapowiadają od 1 lipca wprowadzenie do rozkładu codziennych połączeń do…
0 Komentarzy1 Minuty
30 stycznia 2023
Wizz Air: w 2022 przewieźliśmy rekordową liczbę pasażerów – ponad 45 mln osób
Wizz Air świętuje swój rekord, przewożąc ponad 45 milionów pasażerów w roku kalendarzowym…
0 Komentarzy3 Minuty
30 stycznia 2023
Zysk netto Ryanaira w III kwartale 2022 wyniósł 211 mln euro
Ryanair ogłosił dziś (30 stycznia) osiągnięty zysk netto za trzeci kwartał w wysokości…
0 Komentarzy5 Minuty
27 stycznia 2023
Nowa inwestycja Air France-KLM – cztery samoloty transportowe i trzy pasażerskie
Grupa Air France-KLM inwestuje w nowe samoloty. Proces odmładzania floty ma istotny…
0 Komentarzy3 Minuty