Emirates liniami lotniczymi o najwyższej wartości
Według wydanego w tym tygodniu raportu Brand Finance Global 500 na 2014 roku linie lotnicze Emirates są marką o najwyższej wartości rynkowej na świecie wśród wszystkich linii lotniczych (już trzeci rok z rzędu).
Emirates obecnie plasują się na 234. miejscu na liście, są również czwarty rok z rzędu marką o najwyższej wartości rynkowej na Bliskim Wschodzie, a ich obecna wartość jest szacowana na poziomie 5,48 mld USD, co stanowi wzrost o 34 procent w stosunku do 2013 roku.
Boutros Boutros, starszy wiceprezes Emirates ds. komunikacji korporacyjnej, marketingu i marki powiedział: “Silna marka jest ważnym czynnikiem wyróżniającym w biznesie, dlatego Emirates od lat w nią inwestują. Cieszymy się, że wartość naszej marki wzrosła, i że Emirates zachowały swą pozycję lidera. Odzwierciedla to nasz sukces w zdobywaniu klientów i pozostawaniu dla nich ważnym dostawcą usług w szybko zmieniającym się i bardzo konkurencyjnym środowisku.”
David Haigh, dyrektor generalny Brand Finance dodał: “Emirates przewożą więcej pasażerów na większe odległości, niż którykolwiek z konkurentów i stały się standardem, według którego oceniane są inne marki sektora lotniczego. Za sprawą swej doskonałej obsługi pracownicy Emirates, marki o najwyższej wartości na Bliskim Wschodzie, są ambasadorami całego regionu, budując mosty i dobre relacje pomiędzy różnymi kulturami.”
Platforma Emirates ,,Hello Tomorrow” łączy ludzi i kultury poprzez inicjowanie znaczących i wzbogacających doświadczeń, które kształtują nasz świat. Ciągłą aspiracją linii jest rozwój do rangi globalnej marki lifestylowej – oferującej nie tylko połączenia z punktu A do punktu B, ale także uaktywniającej ludzkie nadzieje, marzenia i aspiracje. Pasażerowie na całym świecie mają teraz różnorodne możliwości poznawania marki Emirates na wielu platformach mediów społecznościowych, również poprzez znanych sponsorów, takich jak FIFA World Cup ™ i Formuła 1. Emirates to obecnie jedna z najbardziej aktywnych marek na Facebooku nie tylko w kategorii linii lotniczych, ale także wśród innych marek lifestylowych, publikująca posty na temat swej floty, produktów, sponsoringu i załogi. Emirates są również największą na świecie linią lotniczą aktywną na LinkedIn. Przewoźnik obecny jest także na takich portalach jak YouTube, Instagram czy Google Plus.
POWIĄZANE WPISY
26 kwietnia 2024
Enter Air osiąga rekordowe wyniki. 2,6 mld zł przychodów i 545 mln zł EBITDA w 2023 roku
W 2023 roku Enter Air osiągnęło rekordowe wyniki, z przychodami wynoszącymi 2,6 mld zł i…
0 Komentarzy7 Minuty
19 kwietnia 2024
Ryanair wprowadza 24-godzinną wyprzedaż. Loty od 12 euro
Ryanair uruchomił dziś (19 kwietnia) największą 24-godzinną wyprzedaż błyskawiczną w tym…
0 Komentarzy1 Minuty
19 kwietnia 2024
Ryanair zainaugurował loty na pięciu nowych trasach z Katowice Airport
Ryanair zwiększa swoją obecność w Międzynarodowym Porcie Lotniczym „Katowice” im.…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2024
PLL LOT rozpoczyna kampanię rekrutacyjną dla pilotów
12 kwietnia rozpoczęła się kampania rekrutacyjna skierowana do pilotów pragnących…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2024
Wizz MultiPass dostępny z wydłużonym okresem subskrypcji. Ceny zaczynają się od 279 zł
Wizz Air zakończył okres próbny pierwszego w Europie planu subskrypcji lotów i włącza…
0 Komentarzy4 Minuty
17 kwietnia 2024
Ryanair: Polacy wybierają Włochy, Hiszpanię i Grecję na długi weekend majowy
Polscy turyści przygotowują się do nadchodzącej majówki, a dane linii lotniczych Ryanair…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2024
Adam Sanocki nowym członkiem Zarządu PPL S.A.
Rada Nadzorcza Polskich Portów Lotniczych S.A. powołała wczoraj, 16 kwietnia 2024, nowego…
0 Komentarzy1 Minuty
16 kwietnia 2024
Startuje nowa trasa Ryanair z Katowic do Bari
Ryanair wystartował dziś (16 kwietnia) z Katowic z pierwszym lotem na nowej trasie do…
0 Komentarzy1 Minuty
15 kwietnia 2024
Ryanair uruchamia nowy program Future Flyer Academy
Ryanair uruchomił dziś (15 kwietnia) nowy program szkolenia pilotów Future Flyer Academy…
0 Komentarzy2 Minuty