Emirates liniami lotniczymi o najwyższej wartości
Według wydanego w tym tygodniu raportu Brand Finance Global 500 na 2014 roku linie lotnicze Emirates są marką o najwyższej wartości rynkowej na świecie wśród wszystkich linii lotniczych (już trzeci rok z rzędu).
Emirates obecnie plasują się na 234. miejscu na liście, są również czwarty rok z rzędu marką o najwyższej wartości rynkowej na Bliskim Wschodzie, a ich obecna wartość jest szacowana na poziomie 5,48 mld USD, co stanowi wzrost o 34 procent w stosunku do 2013 roku.
Boutros Boutros, starszy wiceprezes Emirates ds. komunikacji korporacyjnej, marketingu i marki powiedział: „Silna marka jest ważnym czynnikiem wyróżniającym w biznesie, dlatego Emirates od lat w nią inwestują. Cieszymy się, że wartość naszej marki wzrosła, i że Emirates zachowały swą pozycję lidera. Odzwierciedla to nasz sukces w zdobywaniu klientów i pozostawaniu dla nich ważnym dostawcą usług w szybko zmieniającym się i bardzo konkurencyjnym środowisku.”
David Haigh, dyrektor generalny Brand Finance dodał: „Emirates przewożą więcej pasażerów na większe odległości, niż którykolwiek z konkurentów i stały się standardem, według którego oceniane są inne marki sektora lotniczego. Za sprawą swej doskonałej obsługi pracownicy Emirates, marki o najwyższej wartości na Bliskim Wschodzie, są ambasadorami całego regionu, budując mosty i dobre relacje pomiędzy różnymi kulturami.”
Platforma Emirates ,,Hello Tomorrow” łączy ludzi i kultury poprzez inicjowanie znaczących i wzbogacających doświadczeń, które kształtują nasz świat. Ciągłą aspiracją linii jest rozwój do rangi globalnej marki lifestylowej – oferującej nie tylko połączenia z punktu A do punktu B, ale także uaktywniającej ludzkie nadzieje, marzenia i aspiracje. Pasażerowie na całym świecie mają teraz różnorodne możliwości poznawania marki Emirates na wielu platformach mediów społecznościowych, również poprzez znanych sponsorów, takich jak FIFA World Cup ™ i Formuła 1. Emirates to obecnie jedna z najbardziej aktywnych marek na Facebooku nie tylko w kategorii linii lotniczych, ale także wśród innych marek lifestylowych, publikująca posty na temat swej floty, produktów, sponsoringu i załogi. Emirates są również największą na świecie linią lotniczą aktywną na LinkedIn. Przewoźnik obecny jest także na takich portalach jak YouTube, Instagram czy Google Plus.
POWIĄZANE WPISY
17 marca 2025
Polskie Porty Lotnicze S.A. i Komenda Miejska PSP m.st. Warszawy zawarły nowe porozumienie o współpracy
Polskie Porty Lotnicze S.A. (PPL), zarządzające Lotniskiem Chopina, oraz Komenda Miejska…
0 Komentarzy2 Minuty
14 marca 2025
Wizz Air poleci z Katowic do Billund
W poniedziałek 27 października 2025 r. linia lotnicza Wizz Air obsłuży pierwszy rejs…
0 Komentarzy2 Minuty
13 marca 2025
Air France poleci do Arabii Saudyjskiej
Air France rozbudowuje swoją siatkę lotów dalekiego zasięgu o nowy kierunek na Bliskim…
0 Komentarzy1 Minuty
12 marca 2025
Rekordowy luty na Lotnisku Chopina. Ponad 1,5 mln pasażerów w lutym
0 Komentarzy2 Minuty
12 marca 2025
TT-Line wprowadza zasilanie z lądu
11 marca 2025 r. na Terminalu Promowym w Świnoujściu z sukcesem przeprowadzono…
0 Komentarzy2 Minuty
12 marca 2025
Ryanair połączy Katowice z Budapesztem
Linia lotnicza Ryanair zapowiedziała, że w czwartek 3 lipca 2025 r. wykona pierwszy rejs…
0 Komentarzy2 Minuty
11 marca 2025
KLM rozszerza ofertę na lato 2025. Do wyboru 161 kierunków
Królewskie Holenderskie Linie lotnicze KLM ogłosiły swoje plany na zbliżający się sezon.…
0 Komentarzy4 Minuty
10 marca 2025
Rekordowy luty na lotnisku w Jasionce. Ponad 68 tys. pasażerów
Ponad 68 tys. pasażerów obsłużył port lotniczy w podrzeszowskiej Jasionce w ubiegłym…
0 Komentarzy1 Minuty
10 marca 2025
FlixBus startuje z promocją. Tańsze bilety na krajowe i międzynarodowe trasy
FlixBus ogłosił promocję na bilety. Klienci, którzy zarezerwują swój przejazd z co…
0 Komentarzy2 Minuty