Elektroniczna etykietka na bagaż Lufthansy nagrodzona

archiwum Lufthansy

Elektroniczny moduł na walizce służący do wyświetlania informacji ma taki sam rozmiar i kształt jak dzisiejsze etykietki papierowe. Dane są zabezpieczone od wilgoci, wysokich i niskich temperatur, uszkodzeń mechanicznych i wstrząsów i nie mogą być zerwane.

„Elektroniczna etykietka Rimowa” jest pierwszym cyfrowym i w pełni zintegrowanym rozwiązaniem mobilnym, które sprawia, że latanie z bagażem jest wygodniejsze, szybsze i bezpieczniejsze. Aktualnie papierowa etykietka jest ręcznie przyczepiana do bagażu. Pasażerowie Lufthansy będą mogli już wkrótce nadać bagaż z domu poprzez aplikację Lufthansy przy użyciu „Elektronicznej etykietki Rimowa”. Jednym kliknięciem będą mogli przesłać dane ze swojej elektronicznej karty pokładowej na swoim smartfonie do ich bagażu wyposażonego w „Elektroniczną etykietkę Rimowa” poprzez Bluetooth. Informacje dotyczące bagażu wyświetlą się natychmiast na module informacyjnym zintegrowanym z walizką. Bagaż nadany w ten sposób wystarczy tylko położyć na taśmie przy stanowiskach Lufthansa Baggage Drop Off. Lufthansa będzie pierwszym przewoźnikiem, który dostarczy pasażerom takie rozwiązanie.

Podczas konferencji branży lotniczej „FTE – Future Travel Experience” w Las Vegas, Lufthansa i Rimowa zostały wczoraj razem wyróżnione nagrodą za „Najlepszą Inicjatywę Bagażu” – za nową „Elektroniczną etykietkę Rimowa”.

Coroczna ceremonia jest organizowana aby nagrodzić firmy za ich nowatorskie pomysły i inicjatywy oraz tworzenie bardziej komfortowych możliwości podróży. Jury konkursu złożone z ekspertów branży wyróżnia najbardziej innowacyjne, ambitne i odnoszące sukcesy inicjatywy oraz organizacje.

Premiera „Elektronicznej etykietki Rimowa” jest zapowiedziana na początek przyszłego roku.