Elektroniczna etykietka na bagaż Lufthansy nagrodzona
Elektroniczny moduł na walizce służący do wyświetlania informacji ma taki sam rozmiar i kształt jak dzisiejsze etykietki papierowe. Dane są zabezpieczone od wilgoci, wysokich i niskich temperatur, uszkodzeń mechanicznych i wstrząsów i nie mogą być zerwane.
„Elektroniczna etykietka Rimowa” jest pierwszym cyfrowym i w pełni zintegrowanym rozwiązaniem mobilnym, które sprawia, że latanie z bagażem jest wygodniejsze, szybsze i bezpieczniejsze. Aktualnie papierowa etykietka jest ręcznie przyczepiana do bagażu. Pasażerowie Lufthansy będą mogli już wkrótce nadać bagaż z domu poprzez aplikację Lufthansy przy użyciu „Elektronicznej etykietki Rimowa”. Jednym kliknięciem będą mogli przesłać dane ze swojej elektronicznej karty pokładowej na swoim smartfonie do ich bagażu wyposażonego w „Elektroniczną etykietkę Rimowa” poprzez Bluetooth. Informacje dotyczące bagażu wyświetlą się natychmiast na module informacyjnym zintegrowanym z walizką. Bagaż nadany w ten sposób wystarczy tylko położyć na taśmie przy stanowiskach Lufthansa Baggage Drop Off. Lufthansa będzie pierwszym przewoźnikiem, który dostarczy pasażerom takie rozwiązanie.
Podczas konferencji branży lotniczej „FTE – Future Travel Experience” w Las Vegas, Lufthansa i Rimowa zostały wczoraj razem wyróżnione nagrodą za „Najlepszą Inicjatywę Bagażu” – za nową „Elektroniczną etykietkę Rimowa”.
Coroczna ceremonia jest organizowana aby nagrodzić firmy za ich nowatorskie pomysły i inicjatywy oraz tworzenie bardziej komfortowych możliwości podróży. Jury konkursu złożone z ekspertów branży wyróżnia najbardziej innowacyjne, ambitne i odnoszące sukcesy inicjatywy oraz organizacje.
Premiera „Elektronicznej etykietki Rimowa” jest zapowiedziana na początek przyszłego roku.
POWIĄZANE WPISY
20 marca 2023
Samoloty linii Emirates w nowych barwach
Charakterystyczne malowanie międzynarodowej linii lotniczej Emirates zostało odświeżone.…
0 Komentarzy2 Minuty
20 marca 2023
Lotnisko we Wrocławiu: w lutym obsłużyliśmy ponad 195 tys. pasażerów
Ponad 1800 operacji lotniczych i ponad 195 tys. podróżnych obsłużyło w lutym wrocławskie…
0 Komentarzy3 Minuty
13 marca 2023
Katowice Airport: w lutym wynik o 78 proc. lepszy niż w 2022
W lutym 2023 roku z pyrzowickiej siatki połączeń regularnych i czarterowych skorzystało…
0 Komentarzy2 Minuty
12 marca 2023
Zielona Góra-Babimost: ponad 3 tys. pasażerów w lutym. To dużo lepszy wynik niż przed pandemią
Port Lotniczy Zielona Góra-Babimost wypracował w lutym 2023 bardzo dobre wyniki…
0 Komentarzy1 Minuty
10 marca 2023
LOT połączy Kraków ze Stambułem
Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły połączenie na trasie Kraków – Stambuł – Kraków.…
0 Komentarzy2 Minuty
9 marca 2023
Wizz Air wspiera pilotki w nowym programie „She can fly”
Wizz Air ogłosił wczoraj (8 marca) uruchomienie programu She can fly dla kobiet, które…
0 Komentarzy2 Minuty
9 marca 2023
Międzynarodowy dzień kobiet w Emirates
Z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet, działania Emirates, zainspirowane tegorocznym…
0 Komentarzy1 Minuty
8 marca 2023
Emirates rekrutuje personel pokładowy w Polsce
Linie Emirates poszukują kandydatów do swojego międzynarodowego zespołu personelu…
0 Komentarzy1 Minuty
6 marca 2023
LOT: przewieźliśmy 8 mln pasażerów i prognozujemy 100 mln zł zysku za 2022
Zarząd Polskich Linii Lotniczych LOT prognozuje, że w 2022 r. spółka wypracowała ponad…
0 Komentarzy3 Minuty