Efe Türkel: Turcja zawsze będzie dla Neckermanna ważnym kierunkiem

AG

Podczas spotkania wyjazdowego z partnerami z całej Polski (franczyzy, biura własne, agenci) Efe Türkel, wiceprezes Neckermann Podróże, powiedział m.in.: – W tym sezonie Turcja będzie się świetnie sprzedawała i musimy być na to przygotowani.

Ponad 60 najlepszych partnerów biura Neckermann Podróże z biur franczyzowych, własnych i agencyjnych spotkało się w hotelu Jabłoń Lake Resort, żeby wziąć udział w warsztatach i wspólnie pobawić. Hotel został wybrany nieprzypadkowo. Po pierwsze – znajduje się w polskiej ofercie touroperatora, Po drugie, właścicielem od ośmiu lat jest Turek, restauracja specjalizuje się w kuchni tureckiej (przedstawiciel portalu WaszaTurystyka.pl może potwierdzić, że dania są wyśmienite) a tematem prezentacji dla agentów była oferta turecka właśnie.

Efe Türkel powiedział m.in.: “Hasłem tej prezentacji jest turkey is back. Chcę podkreślić, że chociaż nie da się oczywiście przewidzieć, co będzie się działo w najbliższej przyszłości w Turcji – podobnie, jak w innych krajach – to wyniki referendum dają szanse na kompromis i uspokojenie sytuacji. Na pytanie: co się dzieje w Turcji? Ja odpowiadam: nic się nie dzieje. Nic , co by mogło mieć zły wpływ na sprzedaż oferty wakacyjnej.”

Niestety, jak podkreślali obecni na sali, sprzedaż oferty tureckiej – mimo jej doskonałości – nie rośnie. Część ludzi się boi, część wyczekuje. Zeszły sezon nauczył ludzi ostrożności. Ludzie pytają o ofertę turecką, bo jeśli chodzi o stosunek ceny o wysokości usługi nie ma konkurencji na rynku. Jeśli do maja nic złego nie stanie się w Turcji, jeśli w mediach masowych będzie cicho, sprzedaż ruszy jak sprzedaż ciepłych bułeczek.

Efe Türkel podkreślił: “Za mało jesteśmy skoncentrowani na ofercie tureckiej. Trochę zapomnieliśmy o atrakcyjności Turcji i dlatego chcemy ją przypomnieć. W tym sezonie nic złego nie będzie się działo w Turcji i Turcja będzie świetnie sprzedawać. Musimy wszyscy być na to przygotowani. Turcja będzie zawsze ważnym kierunkiem dla Neckermanna.”

Neckermann Podróże ma w tym sezonie zakontraktowanych w Turcji 10 tysięcy miejsc w 36 hotelach. Dziewięć z hoteli przedstawił Efe Türkel podczas prezentacji. Dobrał różne hotele: z własnym browarem, z własną produkcja win ekologicznych, dla rodzin z dziećmi, dla dorosłych, z własnymi plażami i z aquaparkiem.

Drugą prezentacją był wykład Magdy Pluteckiej i Jarosława Sokołowskiego o znaczeniu promocji własnej w sieci. Po nich wrócił przed gości Efe i poprowadził warsztat z nowoczesnych technik sprzedaży.
Potem – krótki odpoczynek i zajęcia sportowe. A po nich bal maskowy, ale fotorelacja o tym – w rubryce “Jaś Wędrowniczek”.

{gallery}5252{/gallery}