Ecco Travel szkoliło agentów za granicą
Ecco Holiday zorganizowało pod marką Ecco Travel szereg wyjazdów studyjnych dla sieci sprzedaży. W tym roku organizator zaprosił wybranych agentów do USA, Wietnamu i Kataru, Jordanii, Indii, Gruzji i Izraela. Łącznie z wyjazdów szkoleniowych skorzystało ponad 120 osób.
Program wyjazdów rozpoczął się od zwiedzania zachodniego wybrzeża USA. Ochotników było bardzo dużo, gdyż do tej pory żaden z touroperatorów nie zabrał tam swoich agentów. Wyjazd miał charakter VIP i mogli skorzystać z niego tylko najlepsi sprzedawcy.
Kolejna wyprawa obrała za cel Wietnam i Katar. Trasa objazdu po Wietnamie prowadziła między innymi przez zabytkowe miasto Hoi An, Da Nang, Hanoi, zatokę Ha Long oraz tradycyjne wietnamskie wioski Kim Bong i Tra Que. Wycieczkę wieńczył trzydniowy pobyt w Doha, w Katarze i przejazd jeepami po pustynnych wydmach.
W połowie września kolejna grupa agentów wybrała się do Jordanii. W programie znalazły się najważniejsze atrakcje: Petra, Akaba, Karak, Amman, jordańskie pustynie i kąpiel w Morzu Martwym. Jordania podbiła serca agentów, co szybko znalazło odzwierciedlenie w systemie rezerwacyjnym.
Zupełnie inne wrażenia przywiozła grupa z Indii. Agenci mogli zobaczyć Stare i Nowe Delhi, zabytki Jaipuru i zrobić pamiątkowe zdjęcie pod Taj Mahal. Wyjazd pozwolił obalić wiele mitów, co z pewnością może w pracy z klientami ciekawymi Indii, ale mającymi pewne obawy przed wizytą w tym kraju.
W listopadzie odbyło się także study tour do popularnej w ostatnich latach Gruzji. Oprócz zobaczenia najważniejszych atrakcji turystycznych położonych w Tibilisi, Kutaisi, Batumi i regionie Kachetia, agenci mogli zasmakować gruzińskiej gościnności.
Cykl tegorocznych wyjazdów studyjnych zakończyła grudniowa wizyta w Izraelu. W ramach wycieczki grupa odwiedziła Górę Oliwną, Jerozolimę, Cezareę, Hajfę, Akkę, Nazaret, Galileę, Tel Aviv i Betlejem. Wyjazd miał wyjątkowy charakter, ponieważ na miejscu trwają przygotowania do Bożego Narodzenia i panuje wspaniała świąteczna atmosfera.
Katarzyna Turkiewicz, kierownik sieci sprzedaży Ecco Holiday, powiedziała: „Mamy świadomość, jak ważne w naszej pracy są wyjazdy study tour. Żadna lektura, film, blog nie zastąpi osobistego eksplorowania świata, poznawania ludzi, zbierania doświadczeń. Zupełnie inaczej pracuje się z produktem, który się dobrze zna. Daje to poczucie komfortu i pewności siebie w rozmowach z klientem. Mówiąc “Tam byłam”, “To widziałam”, “Tu mieszkałem” agent staje się autorytetem, pewnego rodzaju świadectwem. I o to w tym chodzi! Ale także o to, żeby na kilka dni wyrwać się domu, spędzić miło czas, odpocząć od codziennych trosk i wrócić z “naładowanymi bateriami”.
Pod względem wyjazdów studyjnych ten rok był w Ecco Holiday spektakularny: dalekie egzotyczne kierunki, wyjazd VIP do USA, programy wzbogacone o dodatkowe atrakcje. Panowała miła, wręcz rodzinna atmosfera. Agenci wracali zauroczeni nowo poznanymi destynacjami i zachwyceni organizacją na miejscu. Co przyniesie nowy rok, tego Organizator na ten moment nie zdradza. Jednak patrząc na bogatą ofertę egzotycznych wyjazdów Ecco Travel agenci na pewno nie będą zawiedzeni.
POWIĄZANE WPISY
7 lutego 2023
Ósmy cykl szkoleń dla biur podróży Merigo Meeting Tour już 17 lutego w Warszawie
System rezerwacyjny Merigo/Go Global Travel zaprasza na bezpłatne szkolenie podczas…
0 Komentarzy1 Minuty
7 lutego 2023
eSky.pl: liczba styczniowych rezerwacji wzrosła o 81 proc. w porównaniu do 2022
Polacy masowo rozpoczęli planowanie tegorocznych podróży – zainteresowanie wyrażone…
0 Komentarzy3 Minuty
6 lutego 2023
Exim Tours: wzrost sprzedaży w styczniu o 122 proc. rdr
Biuro Podróży Exim Tours niedawno podsumowało rok 2022, a teraz zebrało wyniki za…
0 Komentarzy1 Minuty
6 lutego 2023
Biura podróży – w ostatnim tygodniu najbardziej podrożał Cypr, Zakintos i półwysep Chalcydycki
W minionym tygodniu, ceny wycieczek z wylotami pomiędzy 31 lipca i 6 sierpnia wzrosły…
0 Komentarzy8 Minuty
2 lutego 2023
Sieć Fostertravel.pl: styczeń lepszy od zeszłorocznego o 279 proc.
Fostertravel.pl nie zwalnia tempa i otworzył kolejne dwa salony w Żukowie i Izabelinie. W…
0 Komentarzy1 Minuta
2 lutego 2023
Fly.pl: Egipt, Turcja i Tunezja biorą ponad połowę rynku
W styczniu wśród klientów fly.pl, 52,2 proc. rezerwowało wyjazdy do Egiptu, Turcji lub…
0 Komentarzy3 Minuty
1 lutego 2023
Śniadanie biznesowe dla branży z MICE Expert
Grażyna Grot-Duziak działająca pod własną marką MICE Expert zorganizowała śniadanie…
0 Komentarzy1 Minuty
31 stycznia 2023
Wakacje.pl: prezes UOKiK się pomylił, nie wpływamy na wysokość cen
Wakacje.pl S.A. wydały oświadczenie w związku z dzisiejszym komunikatem Urzędu Ochrony…
0 Komentarzy1 Minuta
31 stycznia 2023
UOKiK: Wakacje.pl z zarzutami za mylące ceny
Prezes UOKiK Tomasz Chróstny postawił spółce Wakacje.pl zarzut wprowadzania konsumentów w…
1 Komentarz3 Minuty