Ecco Travel szkoliło agentów za granicą
Ecco Holiday zorganizowało pod marką Ecco Travel szereg wyjazdów studyjnych dla sieci sprzedaży. W tym roku organizator zaprosił wybranych agentów do USA, Wietnamu i Kataru, Jordanii, Indii, Gruzji i Izraela. Łącznie z wyjazdów szkoleniowych skorzystało ponad 120 osób.
Program wyjazdów rozpoczął się od zwiedzania zachodniego wybrzeża USA. Ochotników było bardzo dużo, gdyż do tej pory żaden z touroperatorów nie zabrał tam swoich agentów. Wyjazd miał charakter VIP i mogli skorzystać z niego tylko najlepsi sprzedawcy.
Kolejna wyprawa obrała za cel Wietnam i Katar. Trasa objazdu po Wietnamie prowadziła między innymi przez zabytkowe miasto Hoi An, Da Nang, Hanoi, zatokę Ha Long oraz tradycyjne wietnamskie wioski Kim Bong i Tra Que. Wycieczkę wieńczył trzydniowy pobyt w Doha, w Katarze i przejazd jeepami po pustynnych wydmach.
W połowie września kolejna grupa agentów wybrała się do Jordanii. W programie znalazły się najważniejsze atrakcje: Petra, Akaba, Karak, Amman, jordańskie pustynie i kąpiel w Morzu Martwym. Jordania podbiła serca agentów, co szybko znalazło odzwierciedlenie w systemie rezerwacyjnym.
Zupełnie inne wrażenia przywiozła grupa z Indii. Agenci mogli zobaczyć Stare i Nowe Delhi, zabytki Jaipuru i zrobić pamiątkowe zdjęcie pod Taj Mahal. Wyjazd pozwolił obalić wiele mitów, co z pewnością może w pracy z klientami ciekawymi Indii, ale mającymi pewne obawy przed wizytą w tym kraju.
W listopadzie odbyło się także study tour do popularnej w ostatnich latach Gruzji. Oprócz zobaczenia najważniejszych atrakcji turystycznych położonych w Tibilisi, Kutaisi, Batumi i regionie Kachetia, agenci mogli zasmakować gruzińskiej gościnności.
Cykl tegorocznych wyjazdów studyjnych zakończyła grudniowa wizyta w Izraelu. W ramach wycieczki grupa odwiedziła Górę Oliwną, Jerozolimę, Cezareę, Hajfę, Akkę, Nazaret, Galileę, Tel Aviv i Betlejem. Wyjazd miał wyjątkowy charakter, ponieważ na miejscu trwają przygotowania do Bożego Narodzenia i panuje wspaniała świąteczna atmosfera.
Katarzyna Turkiewicz, kierownik sieci sprzedaży Ecco Holiday, powiedziała: „Mamy świadomość, jak ważne w naszej pracy są wyjazdy study tour. Żadna lektura, film, blog nie zastąpi osobistego eksplorowania świata, poznawania ludzi, zbierania doświadczeń. Zupełnie inaczej pracuje się z produktem, który się dobrze zna. Daje to poczucie komfortu i pewności siebie w rozmowach z klientem. Mówiąc “Tam byłam”, “To widziałam”, “Tu mieszkałem” agent staje się autorytetem, pewnego rodzaju świadectwem. I o to w tym chodzi! Ale także o to, żeby na kilka dni wyrwać się domu, spędzić miło czas, odpocząć od codziennych trosk i wrócić z “naładowanymi bateriami”.
Pod względem wyjazdów studyjnych ten rok był w Ecco Holiday spektakularny: dalekie egzotyczne kierunki, wyjazd VIP do USA, programy wzbogacone o dodatkowe atrakcje. Panowała miła, wręcz rodzinna atmosfera. Agenci wracali zauroczeni nowo poznanymi destynacjami i zachwyceni organizacją na miejscu. Co przyniesie nowy rok, tego Organizator na ten moment nie zdradza. Jednak patrząc na bogatą ofertę egzotycznych wyjazdów Ecco Travel agenci na pewno nie będą zawiedzeni.
POWIĄZANE WPISY
29 marca 2024
Choose Greece prezentuje ofertę grecką na polskim rynku
26 marca 2024 w warszawskim hotelu Polonia Palace odbyło się spotkanie promocyjne…
0 Komentarzy1 Minuty
28 marca 2024
Nad Como zakończyły się targi BILNI 2024
W niedzielę zakończył workshop BILNI 2024, jedna z największych imprez poświęconych…
0 Komentarzy2 Minuty
28 marca 2024
Rekordowy wzrost liczby polskich turystów w Niemczech. Ponad 4,1 mln noclegów w 2023 roku
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) uważa, że turystyka przyjazdowa jest na dobrej drodze…
0 Komentarzy4 Minuty
28 marca 2024
Ponad 50-proc. wzrost, dominacja Egiptu. Fly.pl podsumował zimę
Sezon Zima 2023/2024 dobiega końca. Z pierwszych podsumowań branży turystycznej wynika,…
0 Komentarzy6 Minuty
26 marca 2024
Travelplanet.pl rozwija sprzedaż w kanale franczyzowym. Podsumowanie roku i nagrody dla najlepszych na gali Top of the Top 2023
Partnerzy franczyzowi Travelplanet.pl w 2023 roku zwiększyli swe przychody o 43 proc.…
0 Komentarzy3 Minuty
25 marca 2024
Otwarcie 300. salonu Wakacje.pl
Wakacje.pl uruchomił 300. salon sprzedaży w Swadzimiu koło Poznania. W wydarzeniu udział…
0 Komentarzy4 Minuty
25 marca 2024
Itaka zwycięzcą Mobile Trends Awards 2024
Mobile Trends Awards przyznawane są od 13 lat i trafiają do firm, których projekty…
0 Komentarzy2 Minuty
25 marca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych idą systematycznie w górę
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 marca 2024
Itaka startuje ze sprzedażą sezonu zima 2025. W ofercie egzotyczna nowość
Hasłem O! Zima 24/25 Itaka rozpoczyna sprzedaż kolejnego sezonu. Na start przygotowano…
0 Komentarzy5 Minuty