Ecco Travel – sprzedaż oferty zimowej lepsza o 97 proc.
Liczba klientów, którzy zarezerwowali wyjazdy zimowe z Ecco Travel już jest wyższa o 97 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem.
Okres zimowych wyjazdów umownie rozpoczyna się 1 listopada, a kończy 31 marca. W tym czasie głównie realizowane są imprezy na dalekich egzotycznych kierunkach. Ale to także doby moment na zwiedzanie bliżej położonych destynacji, ponieważ nie ma upałów ani tłumów. Wśród zimowych ofert królują Chiny i Izrael, dalsze miejsca zajmują Wietnam, Tajlandia, Indie i Gruzja. Zdecydowana większość wyjazdów to programy objazdowe z polskim pilotem, w czym specjalizuje się Ecco Travel.
Wzrosty dotyczą także wypoczynku na egzotycznych plażach na Malediwach, Sri Lance, w Tajlandii i Indiach. Najwięcej rezerwacji założonych zostało na wyloty w listopadzie oraz na okres świąteczno – noworoczny.
Aleksandra Olechnowicz, kierownik marketingu i PR Ecco Holiday, powiedział: „Z egzotycznych ofert korzysta zupełnie inna grupa klientów niż z wyjazdów w czasie wakacji. Należą do nich osoby między 45 a 70 rokiem życia, preferujące aktywny wypoczynek, podróżujące zazwyczaj we dwoje, aktywne zawodowo. To nie są Klienci last minute, którzy kupują to, co akurat dostępne jest na rynku. Klient „egzotyczny” planuje urlop z dużym wyprzedzeniem, przygotowuje się do niego, na etapie zakupu zazwyczaj wie, dokąd chce polecieć, analizuje podobne oferty dostępne na rynku, nie kieruje się wyłącznie ceną a świadczeniami na miejscu, programem wycieczki, opinią o organizatorze. I tak trafia do nas.”
Katarzyna Turkiewicz, kierownik sprzedaży Ecco Holiday, dodała: „Na zimowe terminy zakładaliśmy wzrosty na poziomie ok. 30 proc. Takie szacunki przyjęliśmy na podstawie ubiegłorocznych wyników, wcześnie rozpoczętej przedsprzedaży oraz zaplanowanych akcji promocyjnych. Na ten moment sprzedaż zimy w porównaniu z ubiegłym rokiem jest już większa o 97%. Czemu przypisujemy ten sukces? Dobremu produktowi, atrakcyjnym cenom, naszej elastyczności w podejściu do klienta, ale też agenta. Od sierpnia zmieniliśmy warunki współpracy z siecią sprzedaży i już widzimy pierwsze tego efekty.”
Zmiany w umowie agencyjnej dotyczą naliczania prowizji bez wyłączenia opłat lotniskowych, urealnienia celów sprzedażowych, zwiększenia wynagrodzenia na najniższym progu oraz rezygnację z opłaty za przystąpienie do umowy.
POWIĄZANE WPISY
1 lutego 2023
Śniadanie biznesowe dla branży z MICE Expert
Grażyna Grot-Duziak działająca pod własną marką MICE Expert zorganizowała śniadanie…
0 Komentarzy1 Minuty
31 stycznia 2023
Wakacje.pl: prezes UOKiK się pomylił, nie wpływamy na wysokość cen
Wakacje.pl S.A. wydały oświadczenie w związku z dzisiejszym komunikatem Urzędu Ochrony…
0 Komentarzy1 Minuta
31 stycznia 2023
UOKiK: Wakacje.pl z zarzutami za mylące ceny
Prezes UOKiK Tomasz Chróstny postawił spółce Wakacje.pl zarzut wprowadzania konsumentów w…
1 Komentarz3 Minuty
30 stycznia 2023
Travelplanet.pl: w minionym roku wakacje zdrożały o ponad 18 proc. w porównaniu do 2021
Travelplanet.pl przygotował Raport Podróznika na podstawie zarezerwowanych wakacji, który…
0 Komentarzy8 Minuty
30 stycznia 2023
Biura podróży – średnia cena sierpniowa wyższa o ponad 900 zł
W ostatnim tygodniu badanie w biurach podróży w Polsce, średniej ceny imprez wobec cen…
0 Komentarzy3 Minuty
27 stycznia 2023
Wakacje.pl nagrodziły swoich pracowników na Dominikanie
Podsumowanie roku 2022 firmy odbyło się w listopadzie na Dominikanie. Wakacje.pl…
0 Komentarzy5 Minuty
23 stycznia 2023
Biura podróży – spadek cen imprez sierpniowych
W ostatnim tygodniu, w biurach podróży w Polsce, średnia cena dla wycieczek z wylotami…
0 Komentarzy3 Minuty
20 stycznia 2023
Ecco Holiday zaprezentował nowe logotypy swoich marek
Podczas obchodów 20-lecia firmy zaprezentowano nowe logotypy, jakimi od teraz będą…
0 Komentarzy2 Minuty
19 stycznia 2023
Exim Tours rusza z kolejną rekrutacją
W dniu dzisiejszym (19 stycznia, czwartek) Exim Tours ruszył z kolejną rekrutacją. W…
0 Komentarzy1 Minuty