Ecco Travel – sprzedaż oferty zimowej lepsza o 97 proc.
Liczba klientów, którzy zarezerwowali wyjazdy zimowe z Ecco Travel już jest wyższa o 97 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem.
Okres zimowych wyjazdów umownie rozpoczyna się 1 listopada, a kończy 31 marca. W tym czasie głównie realizowane są imprezy na dalekich egzotycznych kierunkach. Ale to także doby moment na zwiedzanie bliżej położonych destynacji, ponieważ nie ma upałów ani tłumów. Wśród zimowych ofert królują Chiny i Izrael, dalsze miejsca zajmują Wietnam, Tajlandia, Indie i Gruzja. Zdecydowana większość wyjazdów to programy objazdowe z polskim pilotem, w czym specjalizuje się Ecco Travel.
Wzrosty dotyczą także wypoczynku na egzotycznych plażach na Malediwach, Sri Lance, w Tajlandii i Indiach. Najwięcej rezerwacji założonych zostało na wyloty w listopadzie oraz na okres świąteczno – noworoczny.
Aleksandra Olechnowicz, kierownik marketingu i PR Ecco Holiday, powiedział: „Z egzotycznych ofert korzysta zupełnie inna grupa klientów niż z wyjazdów w czasie wakacji. Należą do nich osoby między 45 a 70 rokiem życia, preferujące aktywny wypoczynek, podróżujące zazwyczaj we dwoje, aktywne zawodowo. To nie są Klienci last minute, którzy kupują to, co akurat dostępne jest na rynku. Klient „egzotyczny” planuje urlop z dużym wyprzedzeniem, przygotowuje się do niego, na etapie zakupu zazwyczaj wie, dokąd chce polecieć, analizuje podobne oferty dostępne na rynku, nie kieruje się wyłącznie ceną a świadczeniami na miejscu, programem wycieczki, opinią o organizatorze. I tak trafia do nas.”
Katarzyna Turkiewicz, kierownik sprzedaży Ecco Holiday, dodała: „Na zimowe terminy zakładaliśmy wzrosty na poziomie ok. 30 proc. Takie szacunki przyjęliśmy na podstawie ubiegłorocznych wyników, wcześnie rozpoczętej przedsprzedaży oraz zaplanowanych akcji promocyjnych. Na ten moment sprzedaż zimy w porównaniu z ubiegłym rokiem jest już większa o 97%. Czemu przypisujemy ten sukces? Dobremu produktowi, atrakcyjnym cenom, naszej elastyczności w podejściu do klienta, ale też agenta. Od sierpnia zmieniliśmy warunki współpracy z siecią sprzedaży i już widzimy pierwsze tego efekty.”
Zmiany w umowie agencyjnej dotyczą naliczania prowizji bez wyłączenia opłat lotniskowych, urealnienia celów sprzedażowych, zwiększenia wynagrodzenia na najniższym progu oraz rezygnację z opłaty za przystąpienie do umowy.
POWIĄZANE WPISY
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Analiza Kiwi.com: rośnie popularność wyjazdów do Azji i USA na majówkę
Kiwi.com, firma travel tech i wyszukiwarka tanich podróży, przyjrzała się tegorocznym…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2024
Nekera stawia na Hiszpanię. Zapowiada się kolejne rekordowe lato: ponad 180 połączeń lotniczych z Polski
Nekera poinformowała ostatnio o znaczącym wzroście zainteresowania Hiszpanią wśród…
0 Komentarzy9 Minuty
16 kwietnia 2024
Targi IMEX Frankfurt 2024 odbędą się od 14 do 16 maja
Biuro Spotkań i Wydarzeń Polskiej Organizacji Turystycznej po raz kolejny organizuje…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2024
Polinezja Francuska od teraz dostępna dla podróżujących z Exim Tours
Exim Tours, część Grupy DERTOUR, wprowadza Polinezję Francuską do swojej oferty…
0 Komentarzy2 Minuty
15 kwietnia 2024
Biura podróży – duża podaż i mocny złoty przyhamowały wzrost cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
11 kwietnia 2024
Rainbow Złotym Partnerem XIV edycji Forum Promocji Turystycznej
W trakcie Forum prezes zarządu Rainbow Tours Maciej Szczechura będzie mówił o kwestiach…
0 Komentarzy11 Minuty
9 kwietnia 2024
Ryanair: nowe zasady współpracy z partnerami. Touroperatorzy nie muszą się martwić o zwrot w razie odwołania lotu
Trwają negocjacje Ryanaira w sprawie współpracy z kolejnymi partnerami branżowymi. Jak…
0 Komentarzy9 Minuty