Ecco Holiday zaprezentował nowe logotypy swoich marek
Podczas obchodów 20-lecia firmy zaprezentowano nowe logotypy, jakimi od teraz będą posługiwać się marki Ecco Holiday i Ecco Travel.
“Nasze doświadczenia z ostatnich dwóch dekad i sposoby pokonywania kolejnych wyzwań, które regularnie stawały przed branżą turystyczną w ostatnich latach, uruchomiły w nas nowe pokłady energii i zaufania we własne siły” – tak nową odsłonę identyfikacji Ecco Holiday skomentowała Karolina Warzybok, prezes zarządu.
Nowa koncepcja brandingu została w całości opracowana wewnętrznie, przez zespół marketingu Ecco Holiday. Autorem nowych znaków jest Tomasz Brukarczyk, który odpowiada w firmie za komunikację wizualną:
“Z jednej strony zależało nam, by nowe logotypy czytelnie korespondowały z dotychczasowym oznakowaniem, z drugiej strony kluczowe było odzwierciedlenie niesamowitej energii, którą czujemy pracując razem na co dzień” – wyjaśnia autor nowej identyfikacji marek Ecco Holiday i Ecco Travel.
“Większość z nas ma za sobą wieloletni staż w firmie. To wiele mówi o naszych relacjach
i o tym, jak traktujemy naszą pracę. Jednak najważniejsze jest to, że ta atmosfera emanuje też na to, w jaki sposób tworzymy nasz produkt, który ma przede wszystkim dostarczać niezapomnianych wrażeń i fantastycznych przeżyć” – dodaje.
Ecco Holiday rozpoczęło działalność w 2002 roku. Flagowym produktem firmy od samego początku były egzotyczne wycieczki objazdowe. Od szeregu lat firma z Poznania jest jednym z najbardziej rentownych biur podróży w Polsce.
POWIĄZANE WPISY
22 kwietnia 2024
Biura podróży – wahania cen imprez turystycznych wokół poziomu równowagi
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 kwietnia 2024
Cypr zaprezentował swoją ofertę na spotkaniach w Polsce
W dniach 8-10 kwietnia 2024 roku w Warszawie, Krakowie i Katowicach odbyły się Warsztaty…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Analiza Kiwi.com: rośnie popularność wyjazdów do Azji i USA na majówkę
Kiwi.com, firma travel tech i wyszukiwarka tanich podróży, przyjrzała się tegorocznym…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2024
Nekera stawia na Hiszpanię. Zapowiada się kolejne rekordowe lato: ponad 180 połączeń lotniczych z Polski
Nekera poinformowała ostatnio o znaczącym wzroście zainteresowania Hiszpanią wśród…
0 Komentarzy9 Minuty
16 kwietnia 2024
Targi IMEX Frankfurt 2024 odbędą się od 14 do 16 maja
Biuro Spotkań i Wydarzeń Polskiej Organizacji Turystycznej po raz kolejny organizuje…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2024
Polinezja Francuska od teraz dostępna dla podróżujących z Exim Tours
Exim Tours, część Grupy DERTOUR, wprowadza Polinezję Francuską do swojej oferty…
0 Komentarzy2 Minuty
15 kwietnia 2024
Biura podróży – duża podaż i mocny złoty przyhamowały wzrost cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty