Ecco Holiday zaprezentował nowe logotypy swoich marek

Podczas obchodów 20-lecia firmy zaprezentowano nowe logotypy, jakimi od teraz będą posługiwać się marki Ecco Holiday i Ecco Travel.
“Nasze doświadczenia z ostatnich dwóch dekad i sposoby pokonywania kolejnych wyzwań, które regularnie stawały przed branżą turystyczną w ostatnich latach, uruchomiły w nas nowe pokłady energii i zaufania we własne siły” – tak nową odsłonę identyfikacji Ecco Holiday skomentowała Karolina Warzybok, prezes zarządu.

Nowa koncepcja brandingu została w całości opracowana wewnętrznie, przez zespół marketingu Ecco Holiday. Autorem nowych znaków jest Tomasz Brukarczyk, który odpowiada w firmie za komunikację wizualną:
“Z jednej strony zależało nam, by nowe logotypy czytelnie korespondowały z dotychczasowym oznakowaniem, z drugiej strony kluczowe było odzwierciedlenie niesamowitej energii, którą czujemy pracując razem na co dzień” – wyjaśnia autor nowej identyfikacji marek Ecco Holiday i Ecco Travel.
“Większość z nas ma za sobą wieloletni staż w firmie. To wiele mówi o naszych relacjach
i o tym, jak traktujemy naszą pracę. Jednak najważniejsze jest to, że ta atmosfera emanuje też na to, w jaki sposób tworzymy nasz produkt, który ma przede wszystkim dostarczać niezapomnianych wrażeń i fantastycznych przeżyć” – dodaje.
Ecco Holiday rozpoczęło działalność w 2002 roku. Flagowym produktem firmy od samego początku były egzotyczne wycieczki objazdowe. Od szeregu lat firma z Poznania jest jednym z najbardziej rentownych biur podróży w Polsce.
POWIĄZANE WPISY
6 lutego 2023
Exim Tours: wzrost sprzedaży w styczniu o 122 proc. rdr
Biuro Podróży Exim Tours niedawno podsumowało rok 2022, a teraz zebrało wyniki za…
0 Komentarzy1 Minuty
6 lutego 2023
Biura podróży – w ostatnim tygodniu najbardziej podrożał Cypr, Zakintos i półwysep Chalcydycki
W minionym tygodniu, ceny wycieczek z wylotami pomiędzy 31 lipca i 6 sierpnia wzrosły…
0 Komentarzy8 Minuty
6 lutego 2023
W 2022 Hiszpanię odwiedziło ponad 1,5 mln turystów z Polski
W 2022 padł rekord w liczbie Polaków odwiedzających Hiszpanię, który wyniósł dokładnie 1…
0 Komentarzy2 Minuty
6 lutego 2023
Żeglarskie Mistrzostwa Kobiet odbędą się ponownie w Sopocie
Po pierwszej zeszłorocznej edycji regat Women On Water, Żeglarskie Mistrzostwa Kobiet…
0 Komentarzy3 Minuty
6 lutego 2023
Na targach wrocławskich ponownie zostaną przyznane Kryształy Turystyki
Targi to doskonała okazja do wyróżnienia i nagrodzenia wyjątkowych przedsięwzięć. W tym…
0 Komentarzy2 Minuty
3 lutego 2023
PIT objął patronat nad Akademią Liderek Turystyki
Polska Izba Turystyki jako organizacja zrzeszająca przedsiębiorców turystycznych i…
0 Komentarzy1 Minuty
2 lutego 2023
Polskie lotniska regionalne obsłużyły prawie 27 mln pasażerów w 2022
Związek Regionalnych Portów Lotniczych opublikował statystyki dotyczące ruchu…
0 Komentarzy3 Minuty
2 lutego 2023
Sieć Fostertravel.pl: styczeń lepszy od zeszłorocznego o 279 proc.
Fostertravel.pl nie zwalnia tempa i otworzył kolejne dwa salony w Żukowie i Izabelinie. W…
0 Komentarzy1 Minuta
2 lutego 2023
POT ogłasza konkurs na nowych dyrektorów ZOPOT w Budapeszcie i Tokio
Polska Organizacja Turystyczna ogłosiła konkurs na stanowisko Dyrektora Zagranicznego…
0 Komentarzy4 Minuty