20-lecie działalności Ecco Holiday

Załoga Ecco Holiday na tle ścianki z nowym logotypem/fot. AG

Poznański touroperator obchodził w ostatni poniedziałek 20-lecie działalności. Biuro Ecco Holiday od kilku lat pozostaje jednym z najbardziej rentownych polskich firm turystycznych.

Polityka touroperatora polega na zabezpieczaniu wyniku finansowego przez różnego rodzaju narzędzia inwestycyjne.
Swego czasu jako jeden z pierwszych touroperatorów w Polsce, wprowadził do oferty produkty oparte o pakietowanie dynamiczne i ograniczył znacząco korzystanie z przelotów czarterowych.

Karolina Warzybok, prezes zarządu Ecco Holiday/fot. AG

Karolina Warzybok, prezes zarządu Ecco Holiday, powiedziała: „Podróżowanie stało się stylem życia, ważnym elementem naszej indywidualnej tożsamości. W ten sposób ogromna rzesza ludzi wyraża siebie – mówi – spójrzmy na popularność blogów i profili podróżniczych w mediach społecznościowych. Ich autorzy często przeżywają niejako w naszym imieniu to, o czym wiele osób marzy niemal od zawsze. O przygodzie w dalekich krajach. A jeśli tylko mamy taką możliwość, to sami realizujemy swoje podróżnicze marzenia, małe lub duże, bo też każdy ma inną potrzebę ich realizowania. Dla wielu z nas jest to beztroski wypoczynek w kurorcie, po całym roku ciężkiej pracy, a czasem jest to zwiedzanie z przewodnikiem najodleglejszych zakątków świata. Dajmy sobie prawo, by przeżywać nasze podróże po swojemu, bez presji i w taki sposób, jaki nam najbardziej odpowiada.”

Podczas jubileuszowego wieczoru przedstawiono również nowe logo touroperatora.