Ecco Holiday – system zabezpieczeń jest nadal niewydolny
Touroperator poznański od trzech lat obejmuje klientów dodatkowych ubezpieczeniem, gwarancją zwrotu pieniędzy w ciągu 30 dni.
Karolina Warzybok, członek zarządu Ecco Holida, powiedziala: “Od kilku lat rynek turystyki wyjazdowej zmienia się dość dynamicznie. Zmieniają się oczekiwania klientów i możliwości produktowe. Nic nie trwa wiecznie. Poszukiwanie dodatkowych obszarów działania nie jest już realizacją nowatorskich trendów, ale zwykłą koniecznością. Touroperatorzy powinni być przygotowani na każdy możliwy scenariusz. Ecco Holiday już w 2012 roku zmieniło model biznesowy, ograniczając podaż oferty czarterowej na rzecz tanich linii. Cały produkt egzotyczny, oferowany pod marką Ecco Travel, opieramy głównie na liniach rejsowych. Co nam to dało? Ograniczenie ryzyk, zwłaszcza związanych z turystyką czarterową, rozwój oferty o nowe kierunki i nowe produkty, dotarcie do nowych klientów. Przede wszystkim jednak zwiększenie bezpieczeństwa funkcjonowania, korzystne zarówno dla firmy, jak i jej klientów. Dziś Ecco Holiday posiada jeden z najwyższych ratingów AA+ i zajmuje drugie miejsce wśród biur podróży w Polsce najbardziej stabilnych finansowo.”
Według Ecco Holiday, dynamika zmian w branży turystycznej zdaje się być niezauważalna tylko dla ustawodawców. Wydarzenia z roku 2012 obnażyły zupełną niewydolność systemu zabezpieczeń chroniących turystów. Wielu z nich straciło znaczne kwoty bez szansy na ich odzyskanie. Niestety, sytuacja ta nie zmieniła się do dziś, a ruch zauważyć można jedynie na ministerialnych stołkach. Nowe zastępy urzędników nie podejmują żadnych konkretnych działań, aby zmienić ten stan rzeczy, mimo kolejnych wyroków, w których przegranym jest Skarb Państwa. Na rynku są już dostępne rozwiązania, które mogłyby zostać wprowadzone dla całej branży.
Warzybok skomentowała: “Już od ponad 3 lat obejmujemy wszystkich naszych klientów dodatkowym ubezpieczeniem.Ubezpieczamy ich pieniądze, które wpłacają na poczet swoich przyszłych wakacji, gwarantując zwrot 100 proc. wpłaconych środków w ciągu 30 dni. Ponosimy z tego tytułu dodatkowe koszty, ale bezpieczeństwo klientów jest dla nas priorytetem. Niestety, nie wszystkich na to stać, więc nie zastąpi to rozwiązań systemowych.”
POWIĄZANE WPISY
22 lipca 2024
Biura podróży – umiarkowane wzrosty cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
19 lipca 2024
Objazdówki Rainbow – inny wymiar odkrywania świata
Rainbow od dawna znany jest jako specjalista od wycieczek objazdowych. I wbrew opiniom,…
0 Komentarzy9 Minuty
15 lipca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych nieznacznie spadają
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
12 lipca 2024
Itaka SMART – dynamiczne wzrosty i jeszcze szybszy rozwój
Coraz większa oferta wyjazdów do najdalszych zakątków świata i wzrosty sprzedaży pakietów…
0 Komentarzy5 Minuty
11 lipca 2024
Badanie GfK i eSky.pl: Polacy chętniej jeżdżą na wakacje poza szczytem sezonu. 33 proc. wyjedzie w czerwcu lub wrześniu
Jedna trzecia Polaków wyjedzie w tym roku na wakacje poza szczytem sezonu. Połowa z nich…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Według Polaków do all inclusive warto dopłacić ok 500 zł. Wybierają ten typ wypoczynku nie tylko ze względu na alkohol
Wbrew obiegowym opiniom alkohol jest jednym z mniej istotnych powodów, dla którego…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Rejsy z Rainbow: luksus kurortu z bogatym programem objazdówki
Z myślą o miłośnikach komfortu i ciekawych destynacji biuro podróży Rainbow przygotowało…
0 Komentarzy8 Minuty
8 lipca 2024
Biura podróży – rosną ceny sierpniowych imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
4 lipca 2024
Andrzej Bargiel nowym ambasadorem marki No Limits by Itaka
Marka No Limits by Itaka rozwija produkt adresowany do osób poszukujących aktywnego…
0 Komentarzy1 Minuty
Ministerstwo Sportu i Turystyki ma w nosie bezpieczeństwo klientów biur podróży. Im chodzi wyłącznie o “zaimplementowanie” dyrektywy 90/314, żeby mieć święty spokój. Może to się zmieni, gdy za turystykę w rządzie będzie odpowiadał ktoś z wyobraźnią…