Ecco Holiday rozpoczyna sprzedaż lata 2014
Inaugurację sezonu touroperator rozpoczął promocyjnymi cenami na wybranych kierunkach czarterowych, takich jak Bułgaria, Turcja, Egipt, Kreta i Rodos. W ofercie dominują hotele 4* i 5* z wyżywieniem All Inclusive.
Rezerwujący wakacje w grudniu otrzymają gratis gwarancję stałej ceny oraz bezpłatną możliwość zmiany uczestnika. Organizator obniżył wartość zaliczki do 15 proc., z zachowaniem zapłaty pozostałej kwoty 30 dni przed wylotem. Sprzedaż potrwa do wyczerpania puli miejsc przeznaczonych do promocji.
O profitach zakupów z wyprzedzeniem i tych na ostatnią chwilę mówi Magdalena Wawrzyniak, kierownik sieci sprzedaży Ecco Holiday: „Zakupy w przedsprzedaży to przede wszystkim komfort wyboru. W momencie wprowadzenia oferty do sprzedaży dostępne są wszystkie hotele i wszystkie terminy. Dlatego najwięcej zwolenników tego typu zakupów jest wśród rodzin z dziećmi. Ci klienci już wiedzą, że wakacje spędzą w czasie wolnym od szkoły i, że szukanie w szczycie sezonu dobrego hotelu dla opcji 2+2, najchętniej z 2 osobnymi pomieszczeniami, graniczy z cudem. To jest największa przewaga tzw. first minute. Najmniejsza różnica dotyczy cen. Jeśli jakieś oferty znacznie odbiegają od średniej ceny rynkowej, warto być czujnym, bo może być to tylko pozorna oszczędność. Dotyczy to zwłaszcza osób kupujących z dużym wyprzedzeniem, powierzających organizatorowi swoje pieniądze czasem nawet na pół roku przed wylotem. Jest to ryzyko zdecydowanie większe, niż w zakupach na ostatni moment, i najsłabsza strona tego typu ofert. Ecco Holiday wyeliminowało to ryzyko wykupując ubezpieczenie wpłat klientów. Dzięki niemu, nasz klient odzyska z ubezpieczenia 100 proc wpłaconych środków w ciągu 30 dni. Jest to jedyne tego typu ubezpieczenie na rynku i właściwie jedyna gwarancja, że nie straci się pieniędzy. Podsumowując, wakacje dobrze zaplanowane, to podstawa udanego wyjazdu.
Na początku przyszłego roku, czarterowa oferta Ecco Holiday uzupełniona zostanie o propozycje wyjazdów realizowanych tanimi liniami i liniami rejsowymi. Dzięki temu portfolio organizatora poszerzone zostanie o kolejne kierunki wakacyjne, takie jak Hiszpania, Włochy, Portugalia, Malta, Cypr czy Chorwacja.
Rezerwujący wakacje w grudniu otrzymają gratis gwarancję stałej ceny oraz bezpłatną możliwość zmiany uczestnika. Organizator obniżył wartość zaliczki do 15 proc., z zachowaniem zapłaty pozostałej kwoty 30 dni przed wylotem. Sprzedaż potrwa do wyczerpania puli miejsc przeznaczonych do promocji.
O profitach zakupów z wyprzedzeniem i tych na ostatnią chwilę mówi Magdalena Wawrzyniak, kierownik sieci sprzedaży Ecco Holiday: „Zakupy w przedsprzedaży to przede wszystkim komfort wyboru. W momencie wprowadzenia oferty do sprzedaży dostępne są wszystkie hotele i wszystkie terminy. Dlatego najwięcej zwolenników tego typu zakupów jest wśród rodzin z dziećmi. Ci klienci już wiedzą, że wakacje spędzą w czasie wolnym od szkoły i, że szukanie w szczycie sezonu dobrego hotelu dla opcji 2+2, najchętniej z 2 osobnymi pomieszczeniami, graniczy z cudem. To jest największa przewaga tzw. first minute. Najmniejsza różnica dotyczy cen. Jeśli jakieś oferty znacznie odbiegają od średniej ceny rynkowej, warto być czujnym, bo może być to tylko pozorna oszczędność. Dotyczy to zwłaszcza osób kupujących z dużym wyprzedzeniem, powierzających organizatorowi swoje pieniądze czasem nawet na pół roku przed wylotem. Jest to ryzyko zdecydowanie większe, niż w zakupach na ostatni moment, i najsłabsza strona tego typu ofert. Ecco Holiday wyeliminowało to ryzyko wykupując ubezpieczenie wpłat klientów. Dzięki niemu, nasz klient odzyska z ubezpieczenia 100 proc wpłaconych środków w ciągu 30 dni. Jest to jedyne tego typu ubezpieczenie na rynku i właściwie jedyna gwarancja, że nie straci się pieniędzy. Podsumowując, wakacje dobrze zaplanowane, to podstawa udanego wyjazdu.
Na początku przyszłego roku, czarterowa oferta Ecco Holiday uzupełniona zostanie o propozycje wyjazdów realizowanych tanimi liniami i liniami rejsowymi. Dzięki temu portfolio organizatora poszerzone zostanie o kolejne kierunki wakacyjne, takie jak Hiszpania, Włochy, Portugalia, Malta, Cypr czy Chorwacja.
POWIĄZANE WPISY
28 marca 2024
Nad Como zakończyły się targi BILNI 2024
W niedzielę zakończył workshop BILNI 2024, jedna z największych imprez poświęconych…
0 Komentarzy2 Minuty
28 marca 2024
Rekordowy wzrost liczby polskich turystów w Niemczech. Ponad 4,1 mln noclegów w 2023 roku
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) uważa, że turystyka przyjazdowa jest na dobrej drodze…
0 Komentarzy4 Minuty
28 marca 2024
Ponad 50-proc. wzrost, dominacja Egiptu. Fly.pl podsumował zimę
Sezon Zima 2023/2024 dobiega końca. Z pierwszych podsumowań branży turystycznej wynika,…
0 Komentarzy6 Minuty
26 marca 2024
Travelplanet.pl rozwija sprzedaż w kanale franczyzowym. Podsumowanie roku i nagrody dla najlepszych na gali Top of the Top 2023
Partnerzy franczyzowi Travelplanet.pl w 2023 roku zwiększyli swe przychody o 43 proc.…
0 Komentarzy3 Minuty
25 marca 2024
Otwarcie 300. salonu Wakacje.pl
Wakacje.pl uruchomił 300. salon sprzedaży w Swadzimiu koło Poznania. W wydarzeniu udział…
0 Komentarzy4 Minuty
25 marca 2024
Itaka zwycięzcą Mobile Trends Awards 2024
Mobile Trends Awards przyznawane są od 13 lat i trafiają do firm, których projekty…
0 Komentarzy2 Minuty
25 marca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych idą systematycznie w górę
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 marca 2024
Itaka startuje ze sprzedażą sezonu zima 2025. W ofercie egzotyczna nowość
Hasłem O! Zima 24/25 Itaka rozpoczyna sprzedaż kolejnego sezonu. Na start przygotowano…
0 Komentarzy5 Minuty
22 marca 2024
One Event zaprezentował się w Warszawie
Około 40 przedstawicieli biur podróży i agencji MICE poznało ofertę One Event na…
0 Komentarzy1 Minuty