Ecco Holiday: rekordowa sprzedaż wycieczek na Cypr

Coraz częściej pojawiają się sygnały mówiące o tym, iż bieżące wyniki biur zbliżają się do tych, osiąganych w latach przed pandemią. W przypadku Ecco Holiday takim kierunkiem jest Cypr. W porównaniu do 2019 roku obecna sprzedaż wzrosła ponad piętnastokrotnie (1563 proc.).
“Sukces to zawsze efekt kilku czynników, występujących w tym samym czasie i umiejętność ich wykorzystania” – mówi Karolina Warzybok, prezes zarządu Ecco Holiday.
“Pandemia zmieniła w sposób oczywisty zachowania klientów, którzy stali się bardziej samodzielni, zarówno w procesie zakupowym jak i w korzystaniu z produktu. Te zmiany doskonale wpisały się w nasz sposób zarządzania pakietowaniem dynamicznym i model obsługi. Jakość i proste rozwiązania to coraz bardziej poszukiwany towar” – dodaje.
Jak podkreślają przedstawiciele Ecco Holiday, ogromna podaż produktów turystycznych, w różnych formatach, wymusza na organizatorach stałą optymalizację. Przy czym nie może ona oznaczać pod żadnym pozorem rezygnowania z jakości.
Touroperatorzy nie konkurują wyłącznie ze sobą. Cała masa podróżniczych influencerów, platformy hotelowe z kompleksową ofertą czy w końcu niezwykle prosty dostęp do biletów lotniczych sprawiają, że klient ma na wyciągniecie ręki cały zestaw inspiracji, wskazówek oraz narzędzi do samodzielnej realizacji swoich planów podróżniczych.
Jak dodaje prezes Ecco Holiday, taki stan wymusza bardzo selektywne podejście do budowania oferty i ścisłą współpracę z lokalnymi kontrahentami. Pakietowanie dynamiczne teoretycznie daje dostęp do niemal nieskończonej ilości ofert, jednak kluczowa jest tu samodyscyplina i doświadczenie. Widać to nie tylko na przykładzie Cypru, ale też innych kierunków, których wzrosty sprzedażowe (pamiętajmy, przy obecnej inflacji i wysokich kursach walut) sięgają poziomu ok. 1000 proc. Do takich kierunków należą m. in. niektóre z greckich wysp, Turcja czy Wyspy Kanaryjskie.
Gala Miss International Summer i konkurs dla agentów
Wspomniany Cypr wyróżnia się dalszym, olbrzymim potencjałem wzrostowym. To kierunek w zasadzie całoroczny. Według opinii klientów, zapewnia doskonałe warunki do wypoczynku na plaży jak i bardziej aktywnych form spędzania czasu, także poza letnimi miesiącami. Ecco Holiday będzie wykorzystywało te atuty wyspy w swoich działaniach w dalszych miesiącach roku.
W ramach tej strategii poznański touroperator wystąpił na gali Miss International Summer jako sponsor jednej z nagród dla zwyciężczyni, fundując wyjazd na wyspę Afrodyty. W połowie sierpnia ruszył także konkurs sprzedażowy dla agentów Ecco Holiday, w którym sprzedawcy mogą wygrać tygodniowy pobyt na Cyprze.
POWIĄZANE WPISY
29 listopada 2023
Rusza rejestracja uczestników na III Galę Waszej Turystyki
Już od dziś można zarejestrować się na III edycję Gali Waszej Turystyki. Wydarzenie…
0 Komentarzy1 Minuty
22 listopada 2023
Festiwal Podróżników: kto, gdzie i kiedy
Jak co roku, targom TT Warsaw towarzyszy Festiwal Podróżników. Organizatorzy zapraszają…
0 Komentarzy2 Minuty
17 listopada 2023
Kraków i Małopolska chcą na sezon 2024 wypromować się w ZEA, Arabii Saudyjskiej i Japonii
W ostatnich dniach przedstawiciele Małopolski oraz branży turystycznej spotkali się z…
0 Komentarzy5 Minuty
26 października 2023
ZRPL: od początku 2023 obsłużono ponad 25 mln podróżnych. To wzrost o 29 proc.
Od stycznia do września 2023 w lotniskach zrzeszonych w Związku Regionalnych Portów…
0 Komentarzy3 Minuty
20 października 2023
Singapurska Izba Turystyki startuje z globalną kampanią „Made in Singapore”
Singapurska Izba Turystyki (STB) przedstawiła swoją najnowszą globalną kampanię „Made in…
0 Komentarzy2 Minuty
18 października 2023
Exim Tours poleci z Katowic czarterem do Ras al-Chajmy. “Krótki transfer z lotniska, niskie ceny i rodzinne hotele”
Jeden samolot tygodniowo liniami Smartwings od stycznia – z Katowic ruszy czarter Eximu…
0 Komentarzy4 Minuty
12 października 2023
Zmarł Krzysztof Łopaciński
Z wielkim smutkiem i żalem przyjęliśmy wiadomość o śmierci dr Krzysztofa Łopacińskiego,…
0 Komentarzy1 Minuta
18 września 2023
Lotnisko w Rzeszowie ma nowy parking. Liczba miejsc większa o połowę
W piątek 15 września 2023 otwarto nowy parking przy porcie lotniczym Rzeszów-Jasionka.…
0 Komentarzy2 Minuty
7 września 2023
Fru.pl: bilety lotnicze w sezonie letnim droższe o 28 proc. niż rok wcześniej
W sezonie letnim 2023 średnia cena biletu lotniczego wynosiła 745 zł, czyli o 28 proc.…
0 Komentarzy5 Minuty