Ecco Holiday partnerem konkursu marki Remington
Ecco Holiday zostało partnerem organizowanego przez Remington konkursu, w którym nagrodą główną jest wycieczka do Stanów Zjednoczonych. Laureaci wezmą udział w programie “Nowy Jork – miasto, które nigdy nie śpi”, realizowanym pod marką Ecco Travel. Akcja potrwa do 31 grudnia 2018 r.
Aby wziąć udział w konkursie trzeba kupić jeden z produktów dla kobiet marki Remington oraz przesłać zdjęcie wraz z opisem, z którego wynikało będzie, dlaczego jego autorka czuje się wyjątkowo. Za najciekawszą pracę nagrodą będzie wyjazd dwóch osób do Nowego Jorku i udział w programie “Nowy Jork – miasto, które nigdy nie śpi”.
Wybór akurat tego kierunku nie jest przypadkowy. Nowa strategia nawiązuje do Nowego Jorku, w którym ponad 80 lat temu narodziła się marka i powstały pierwsze produkty do pielęgnacji i stylizacji.
Organizatorem wyjazdu dla laureatów konkursu zostało poznańskie biuro Ecco Holiday, do którego należy marka Ecco Travel, specjalizująca się dalekich podróżach.
„Jeden z naszych programów objazdowych idealnie wpisał się w ideę konkursu marki Remington” – mówi Aleksandra Olechnowicz, marketing & PR manager Ecco Holiday. „Wycieczka objazdowa “Nowy Jork – miasto, które nie śpi” pozwala poczuć klimat i magię tego miejsca” – dodaje.
Podczas programu zobaczyć można między innymi Środkowy Manhattan, Statuę Wolności i Centrum Finansowe, Brooklyn, Górny Manhattan oraz obowiązkowo Central Park. W czasie wolnym można pójść na jeden z wielu odbywających się tu koncertów gwiazd światowej sławy lub skorzystać z wizyty w outletach ze znanymi markami.
Konkurs potrwa do 31 grudnia 2018 r. Szczegóły znaleźć można na stronie www.totalniety.pl
POWIĄZANE WPISY
22 lipca 2024
Biura podróży – umiarkowane wzrosty cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
19 lipca 2024
Objazdówki Rainbow – inny wymiar odkrywania świata
Rainbow od dawna znany jest jako specjalista od wycieczek objazdowych. I wbrew opiniom,…
0 Komentarzy9 Minuty
15 lipca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych nieznacznie spadają
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
12 lipca 2024
Itaka SMART – dynamiczne wzrosty i jeszcze szybszy rozwój
Coraz większa oferta wyjazdów do najdalszych zakątków świata i wzrosty sprzedaży pakietów…
0 Komentarzy5 Minuty
11 lipca 2024
Badanie GfK i eSky.pl: Polacy chętniej jeżdżą na wakacje poza szczytem sezonu. 33 proc. wyjedzie w czerwcu lub wrześniu
Jedna trzecia Polaków wyjedzie w tym roku na wakacje poza szczytem sezonu. Połowa z nich…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Według Polaków do all inclusive warto dopłacić ok 500 zł. Wybierają ten typ wypoczynku nie tylko ze względu na alkohol
Wbrew obiegowym opiniom alkohol jest jednym z mniej istotnych powodów, dla którego…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Rejsy z Rainbow: luksus kurortu z bogatym programem objazdówki
Z myślą o miłośnikach komfortu i ciekawych destynacji biuro podróży Rainbow przygotowało…
0 Komentarzy8 Minuty
8 lipca 2024
Biura podróży – rosną ceny sierpniowych imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
4 lipca 2024
Andrzej Bargiel nowym ambasadorem marki No Limits by Itaka
Marka No Limits by Itaka rozwija produkt adresowany do osób poszukujących aktywnego…
0 Komentarzy1 Minuty