Ecco Holiday partnerem konkursu marki Remington
Ecco Holiday zostało partnerem organizowanego przez Remington konkursu, w którym nagrodą główną jest wycieczka do Stanów Zjednoczonych. Laureaci wezmą udział w programie “Nowy Jork – miasto, które nigdy nie śpi”, realizowanym pod marką Ecco Travel. Akcja potrwa do 31 grudnia 2018 r.
Aby wziąć udział w konkursie trzeba kupić jeden z produktów dla kobiet marki Remington oraz przesłać zdjęcie wraz z opisem, z którego wynikało będzie, dlaczego jego autorka czuje się wyjątkowo. Za najciekawszą pracę nagrodą będzie wyjazd dwóch osób do Nowego Jorku i udział w programie “Nowy Jork – miasto, które nigdy nie śpi”.
Wybór akurat tego kierunku nie jest przypadkowy. Nowa strategia nawiązuje do Nowego Jorku, w którym ponad 80 lat temu narodziła się marka i powstały pierwsze produkty do pielęgnacji i stylizacji.
Organizatorem wyjazdu dla laureatów konkursu zostało poznańskie biuro Ecco Holiday, do którego należy marka Ecco Travel, specjalizująca się dalekich podróżach.
„Jeden z naszych programów objazdowych idealnie wpisał się w ideę konkursu marki Remington” – mówi Aleksandra Olechnowicz, marketing & PR manager Ecco Holiday. „Wycieczka objazdowa “Nowy Jork – miasto, które nie śpi” pozwala poczuć klimat i magię tego miejsca” – dodaje.
Podczas programu zobaczyć można między innymi Środkowy Manhattan, Statuę Wolności i Centrum Finansowe, Brooklyn, Górny Manhattan oraz obowiązkowo Central Park. W czasie wolnym można pójść na jeden z wielu odbywających się tu koncertów gwiazd światowej sławy lub skorzystać z wizyty w outletach ze znanymi markami.
Konkurs potrwa do 31 grudnia 2018 r. Szczegóły znaleźć można na stronie www.totalniety.pl
POWIĄZANE WPISY
27 marca 2023
Nowy projekt Nekery. Akademia Rezydentów rusza w kwietniu
Projekt „Akademia Rezydentów”, przeznaczony jest dla młodych ludzi, planujących karierę w…
0 Komentarzy3 Minuty
22 marca 2023
Join Up! uruchamia wakacyjną promocję dla rodzin z dziećmi
Join Up! nowy na polskim rynku, lecz będący już od kilkunastu lat w Europie touroperator,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 marca 2023
Anex Tour wchodzi na polski rynek. W 2023 chcą obsłużyć 200 tys. klientów
Tureckie biuro podróży w ostatnich dniach zorganizowało wydarzenie dla branży…
0 Komentarzy1 Minuty
22 marca 2023
Esky: Polacy wiosną wybiorą się na city breaks w Europie
Według ekspertów z eSky.pl tegorocznej wiosny podróżnicy z Polski w zdecydowanej…
0 Komentarzy6 Minuty
20 marca 2023
Wystawcy Africa Showcase przestawili swoje oferty w Polsce, na Węgrzech i w Czechach
Globalny roadshow – Africa Showcase – rozpoczął się w minionym tygodniu w Europie…
0 Komentarzy2 Minuty
20 marca 2023
Spanish Event – wielkie święto hiszpańskiej turystyki już za tydzień
16 silnych hiszpańskich marek, dwa dni workshopów, 250 profesjonalistów z branży i ogrom…
0 Komentarzy9 Minuty
17 marca 2023
Efe Türkel odchodzi z Join Up
Efe Türkel, po niespełna pół roku zrezygnował ze stanowiska prezesa Join Up! Polska,…
0 Komentarzy1 Minuta
16 marca 2023
Zima w biurach podróży: klienci zapłacili więcej, ale wyjechali tłumniej niż rok temu
Ponad milion Polaków zdecydowało się wyjechać tej zimy z biurami podróży – zarówno na…
0 Komentarzy12 Minuty
15 marca 2023
Ceny wycieczek na celowniku UOKiK. „Przepisy zniszczą pakietowanie dynamiczne”
Zarzut, który UOKiK postawił w styczniu multiagentowi Wakacje.pl, to problem dla całej…
0 Komentarzy14 Minuty