Ecco Holiday partnerem konkursu marki Remington
Ecco Holiday zostało partnerem organizowanego przez Remington konkursu, w którym nagrodą główną jest wycieczka do Stanów Zjednoczonych. Laureaci wezmą udział w programie “Nowy Jork – miasto, które nigdy nie śpi”, realizowanym pod marką Ecco Travel. Akcja potrwa do 31 grudnia 2018 r.
Aby wziąć udział w konkursie trzeba kupić jeden z produktów dla kobiet marki Remington oraz przesłać zdjęcie wraz z opisem, z którego wynikało będzie, dlaczego jego autorka czuje się wyjątkowo. Za najciekawszą pracę nagrodą będzie wyjazd dwóch osób do Nowego Jorku i udział w programie “Nowy Jork – miasto, które nigdy nie śpi”.
Wybór akurat tego kierunku nie jest przypadkowy. Nowa strategia nawiązuje do Nowego Jorku, w którym ponad 80 lat temu narodziła się marka i powstały pierwsze produkty do pielęgnacji i stylizacji.
Organizatorem wyjazdu dla laureatów konkursu zostało poznańskie biuro Ecco Holiday, do którego należy marka Ecco Travel, specjalizująca się dalekich podróżach.
„Jeden z naszych programów objazdowych idealnie wpisał się w ideę konkursu marki Remington” – mówi Aleksandra Olechnowicz, marketing & PR manager Ecco Holiday. „Wycieczka objazdowa “Nowy Jork – miasto, które nie śpi” pozwala poczuć klimat i magię tego miejsca” – dodaje.
Podczas programu zobaczyć można między innymi Środkowy Manhattan, Statuę Wolności i Centrum Finansowe, Brooklyn, Górny Manhattan oraz obowiązkowo Central Park. W czasie wolnym można pójść na jeden z wielu odbywających się tu koncertów gwiazd światowej sławy lub skorzystać z wizyty w outletach ze znanymi markami.
Konkurs potrwa do 31 grudnia 2018 r. Szczegóły znaleźć można na stronie www.totalniety.pl
POWIĄZANE WPISY
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Analiza Kiwi.com: rośnie popularność wyjazdów do Azji i USA na majówkę
Kiwi.com, firma travel tech i wyszukiwarka tanich podróży, przyjrzała się tegorocznym…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2024
Nekera stawia na Hiszpanię. Zapowiada się kolejne rekordowe lato: ponad 180 połączeń lotniczych z Polski
Nekera poinformowała ostatnio o znaczącym wzroście zainteresowania Hiszpanią wśród…
0 Komentarzy9 Minuty
16 kwietnia 2024
Targi IMEX Frankfurt 2024 odbędą się od 14 do 16 maja
Biuro Spotkań i Wydarzeń Polskiej Organizacji Turystycznej po raz kolejny organizuje…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2024
Polinezja Francuska od teraz dostępna dla podróżujących z Exim Tours
Exim Tours, część Grupy DERTOUR, wprowadza Polinezję Francuską do swojej oferty…
0 Komentarzy2 Minuty
15 kwietnia 2024
Biura podróży – duża podaż i mocny złoty przyhamowały wzrost cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
11 kwietnia 2024
Rainbow Złotym Partnerem XIV edycji Forum Promocji Turystycznej
W trakcie Forum prezes zarządu Rainbow Tours Maciej Szczechura będzie mówił o kwestiach…
0 Komentarzy11 Minuty
9 kwietnia 2024
Ryanair: nowe zasady współpracy z partnerami. Touroperatorzy nie muszą się martwić o zwrot w razie odwołania lotu
Trwają negocjacje Ryanaira w sprawie współpracy z kolejnymi partnerami branżowymi. Jak…
0 Komentarzy9 Minuty