DZT rozpoczyna kampanię Simply Feel Good. Będzie promować zrównoważony rozwój turystyki w Niemczech

Niemcy kontynuują wdrażanie zasad zrównoważonego rozwoju w turystyce, co potwierdza najnowsze zestawienie Indeksu Celów Zrównoważonego Rozwoju (Indeks SDG). W 2023 Niemcy awansowali z szóstego na czwarte miejsce w rankingu ONZ, oceniającym postępy krajów członkowskich w realizacji celów klimatycznych. Jako kierunek podróży, zajęli także trzecie miejsce pod względem ochrony klimatu i zrównoważonego rozwoju w analizie IPK International Deutschland z września 2022 roku, porównującej 27 państw. W związku z pozytywnym odbiorem na arenie międzynarodowej, Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) uruchamia swoją globalną kampanię Simply Feel Good, promującą zrównoważony rozwój.
Kampania DZT skupia się na stronie: https://www.germany.travel/en/feel-good/sustainability.html, która stanowi źródło inspiracji i informacji. Strona prezentuje blisko 140 pomysłów na zrównoważone podróże, wybranych w drodze konkursu. Dzielą się one na cztery segmenty: odkrywanie, przyjemności, noclegi oraz w trasie, ułatwiając odbiorcom nawigację po treściach.
Mapy Niemiec zawierają odnośniki do ofert zrównoważonego podróżowania na stronach internetowych 16 krajów związkowych, a także do miejsc zakwaterowania posiadających co najmniej jeden z 17 uznanych certyfikatów zrównoważonego rozwoju.
„W naszej wyróżnianej, prowadzonej już od 2021 roku, kampanii Feel Good z powodzeniem wypromowaliśmy na rynkach świata całe mnóstwo profesjonalnych ofert turystycznych opatrzonych certyfikatami zrównoważonego rozwoju. Kampania 2023 pokazuje, jak podczas jednego wyjazdu do Niemiec udaje się wspaniale połączyć zrównoważony rozwój, rozrywkę i przyjemności oraz bogactwo doznań i przeżyć” – mówi Petra Hedorfer, prezeska zarządu DZT.
W ramach kampanii DZT tworzy także film Feel Good oraz korzysta z różnych form promocji, takich jak reklama natywna, reklama w wynikach wyszukiwania (Search Engine Advertising, SEA) i reklama w mediach społecznościowych. Tworzone są również dedykowane rynkom biuletyny, materiały prasowe oraz organizowane działania PR i wydarzenia.
Kampania Simply Feel Good 2023 na rynkach europejskich i światowych
DZT realizuje kampanię Simply Feel Good 2023 na rynkach europejskich, szczególnie na tych, które wykazują zainteresowanie zrównoważonym rozwojem, takich jak Austria, Belgia, Szwajcaria, Dania, Hiszpania, Francja, Włochy, Niderlandy, Szwecja, Wielka Brytania i Polska. Ponadto, kampania jest prowadzona na rynkach pozaeuropejskich, takich jak Stany Zjednoczone i Japonia. DZT skupia się na grupach docelowych, które zostały wytypowane na podstawie modelu Meta Millieus Sinus, który identyfikuje środowiska odbiorców na podstawie ich potrzeb i stylu życia, w tym tych związanych ze zrównoważonym stylem życia.
„Pomysły na podróże proponowane w ramach kampanii pokazują, jak coraz więcej regionów turystycznych, hoteli, operatorów turystycznych i dostawców usług zwraca się w kierunku zrównoważonego rozwoju. Kierunek strategiczny i realizacja kampanii bardzo konkretnie wpisują się w Cele Zrównoważonego Rozwoju (SDG) ONZ i tworzą fundament, na którym opieramy nasze działania w kształtowaniu zrównoważonej niemieckiej turystyki przyjazdowej” – dodaje Petra Hedorfer.
POWIĄZANE WPISY
12 maja 2025
Czech Tourism zaprasza na warsztat MICE w Krakowie
Czech Tourism zaprasza przedstawicieli branży MICE na swój pierwszy warsztat dedykowany…
0 Komentarzy2 Minuty
7 maja 2025
Plany promocyjne Saksonii. „W tym roku skupiamy się na Chemnitz jako Europejskiej Stolicy Kultury”
Polscy turyści kolejny rok z rzędu okazali się najliczniejszą grupą odwiedzającą…
0 Komentarzy9 Minuty
7 maja 2025
Posłowie i Senatorowie RP zgromadzili się w Gnieźnie, aby uczcić milenium koronacji Bolesława Chrobrego
W piątek, 25 kwietnia 2025 roku, o godzinie 12:00 w Hali im. Mieczysława Łopatki w…
0 Komentarzy1 Minuty
29 kwietnia 2025
Fru: Wczesne rezerwacje Polaków na majówkę. Królują Włochy, Francja i Hiszpania
Coraz więcej Polaków decyduje się na wczesne planowanie majówkowych wyjazdów, a wśród…
0 Komentarzy3 Minuty
29 kwietnia 2025
PLL LOT uruchamia nowe połączenie Warszawa-Marrakesz
Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzają do zimowej siatki połączeń rejsy z Warszawy do…
0 Komentarzy1 Minuty
24 kwietnia 2025
Turystyczna odwilż nad Bałtykiem. Nadmorskie miejscowości hitem wśród turystów
Sezon turystyczny na polskim wybrzeżu wyraźnie przyspiesza, mimo że dopiero co…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Majowa promocja FlixBusa. Zwiększona liczba połączeń i bilety od 19,99 zł
FlixBus ogłosił nową kampanię promocyjną, obejmującą bilety na połączenia krajowe i…
0 Komentarzy3 Minuty
24 kwietnia 2025
Bachledka rozpoczyna sezon letni 2025 z nową atrakcją
Ośrodek turystyczny Bachledka rozpoczyna sezon letni w dniach 17–22 kwietnia, obejmującym…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Dubaj i Beautiful Destinations kształcą cyfrowych profesjonalistów branży travel
Dubai Corporation for Tourism and Commerce Marketing (Visit Dubai), we współpracy z…
0 Komentarzy2 Minuty
7 maja 2025
Jakie dokumenty są potrzebne, żeby wynająć samochód?
Wynajem samochodu cieszy się sporym zainteresowaniem zarówno w gronie miłośników…
0 Komentarzy4 Minuty