Dzięki nowej aplikacji Travelport wzrosną dochody biur

Firma Travelport wprowadziła nowe funkcje do Travelport Smartpoint, swojej aplikacji handlowej dla biur podróży. Dzięki najnowszej wersji, biura podróży mogą przeszukiwać, sprzedawać i rezerwować te usługi w sposób znacznie wygodniejszy i bardziej efektywny, tym samym zwiększając swoje przychody.

Jason Clarke, dyrektor zarządzający ds. globalnej sprzedaży w firmie Travelport, powiedział: „Aplikacja Travelport Smartpoint już teraz pomaga naszym klientom rozwijać swoją działalność. Przyspieszenie przepływów pracy i większa funkcjonalność przekładają się na większą wydajność pracy, a także — co ważne — na większą rentowność działalności. I to jest właśnie najważniejsze w nowej wersji. Firma Travelport połączyła największą ofertę produktów i usług turystycznych z wiodącą w branży technologią, aby zaoferować niemające sobie równych możliwości sprzedaży i umożliwić biurom podróży wzbogacenie swojej oferty. Przechodząc na najnowszą wersję aplikacji Travelport Smartpoint, biura podróży kładą podwaliny pod swój przyszły rozwój”.

Aplikacja oferuje teraz pracownikom biur podróży możliwość dokonywania takich samych rezerwacji, jakich podróżni mogą dokonywać samodzielnie w Internecie, łącznie ze zdjęciami, porównaniami i mapami lokalizacyjnymi — a wszystko to w ramach zintegrowanego procesu obsługiwanego w jednym miejscu.
Najważniejsze zalety najnowszej wersji aplikacji Travelport Smartpoint:
Wyświetlanie ocen hoteli i opinii o nich z platformy TripAdvisor bezpośrednio na ekranie pracownika biura podróży, co umożliwia lepsze obsłużenie klienta poprzez zaoferowanie podróżnym cennych porad i ofert porównawczych.
Funkcja Travelport Trip Quote umożliwiająca generowanie ofert dla klientów i wysyłanie ich pocztą elektroniczną bezpośrednio z aplikacji Travelport Smartpoint. Zwiększa to sprawność i wydajność pracy, a jednocześnie oferuje klientom przejrzyste informacje umożliwiające podjęcie decyzji dotyczących podróży najlepiej dopasowanych do ich potrzeb.
Funkcja Agent Alert przypominająca pracownikom biur podróży, aby podczas rezerwowania dla klienta lotu wymagającego skorzystania z noclegu, rozważyli dodanie noclegu w hotelu lub wynajęcie samochodu z odpowiednio dopasowanymi podpowiedziami. Pozwala to zwiększyć przychody biura.
Nowe funkcje ukierunkowane na klientów, takie jak rozbudowana historia rekordów PNR pozwalająca zwiększyć wydajność pracy i lepiej spersonalizować oferty w celu zacieśnienia relacji z klientami.
Więcej opcji dokonania płatności, szczególnie istotnych w przypadku dokonywania rezerwacji miejsc hotelowych, włącznie z modyfikatorami przedpłat i płatnościami za pomocą jednorazowych kart kredytowych oferowanych przez firmy takie jak eNett.