Dyrektorzy ZOPOT-ów spotkali się w Warszawie
Podczas corocznej narady z udziałem dyrektorów Zagranicznych Ośrodków POT, prezes POT Robert Andrzejczyk podkreślił, że w przyszłym roku organizację czekają duże, pozytywne zmiany.
Szefowie placówek POT z Wiednia, Brukseli, Amsterdamu, Paryża, Madrytu, Berlina, Tokio, Moskwy, Sztokholmu, Rzymu, Kijowa, Nowego Jorku. Londynu i Pekinu spotkali się m.in. z prezesem Polskiej Organizacji Turystycznej Robertem Andrzejczykiem oraz wiceministrem sportu i turystyki Dariuszem Rogowskim.
Pierwszego dnia narady, dyrektorzy ZOPOT odbywali indywidualne rozmowy z kierownictwem departamentu instrumentów marketingowych – dyrektorami Patrykiem Antonikiem i Piotrem Głodem. Ich tematem były głównie podsumowania rocznej działalności oraz plany na przyszłość.
Robert Andrzejczyk, prezes POT, powiedział: „W przyszłym roku Polską Organizację Turystyczną czekają duże zmiany. Po pierwsze zwiększamy budżet na promocję polskiej turystyki o 25 proc., czyli o 10 mln zł. Po drugie w promocji największy nacisk będzie położony na wykorzystanie narzędzi internetowych, w tym mediów społecznościowych.
W czasie narady z dyrektorami ZOPOT-ów mieliśmy okazję do dyskusji na temat planów ich działalności w 2018 r. Jesteśmy przekonani, że dodatkowe środki oraz wprowadzenie innowacyjnych technik marketingowych przyniesie w przyszłym roku pozytywny impuls do rozwoju polskiej turystyki.”
Podczas drugiego dnia narady zaplanowane zostały obrady plenarne, w których dyrektorzy ZOPOT spotkali się z odpowiadającymi za konkretne obszary pracownikami centrali POT w Warszawie. Omówiono m.in. zasady organizacji podróży studyjnych, a także rozwiązania mające usprawnić współpracę miedzy centralą, a ośrodkami zagranicznymi. Poruszono także temat spójnej komunikacji wizualnej czy kwestie dotyczące bieżącej pracy.
Włodzimierz Szczurek, dyrektor ZOPOT w Kijowie, skomentował: „Spotkanie napawa pewnym optymizmem. Mam nadzieję, że ta zapowiedź zmiany instrumentów marketingowych na bardziej nowatorskie przysłuży się nam. Świat się zmienia, więc i my musimy zmieniać się razem z nim. Takie klasyczne kanały promocji powoli odchodzą w przeszłość, tak jak cały nasz świat sprzed Internetu. Refleksje, że przesuniemy trochę akcenty w stronę nowych technologii bardzo mnie ucieszyły.”
Dominika Szulc, dyrektor ZOPOT w Brukseli podkreślała: „Dzięki wspólnym spotkaniom można zaplanować i prowadzić wspólne i konstruktywne działania. Powoli zbliża się koniec roku i bardzo ważne jest żeby poznać wytyczne na przyszły rok i realizować działania spójnie i zgodnie ze strategią. Myślę, że spotkanie było bogate w pozytywne sygnały, dlatego że będziemy robić dużo rzeczy związanych z nowymi technologiami i z Internetem. To są rzeczy, które my już robimy i które bardzo lubimy robić, bo one przynoszą realne efekty, także bardzo się z tego cieszę.”
POWIĄZANE WPISY
18 kwietnia 2024
Ponad 4 mln turystów odwiedziło Poznań w 2023 roku
Nieco ponad 4 mln osób przyjechało do Poznania w 2023 roku. Blisko milion z nich…
0 Komentarzy2 Minuty
18 kwietnia 2024
Grupa Polskiego Holdignu Hotelowego wprowadza Kodeks Hotelarza
Kodeks Hotelarza w Grupie Polskiego Holdignu Hotelowego powstał w odpowiedzi na potrzebę…
0 Komentarzy1 Minuty
17 kwietnia 2024
Analiza Kiwi.com: rośnie popularność wyjazdów do Azji i USA na majówkę
Kiwi.com, firma travel tech i wyszukiwarka tanich podróży, przyjrzała się tegorocznym…
0 Komentarzy3 Minuty
17 kwietnia 2024
Barometr Providenta: Polacy wybiorą majówkę w plenerze
Niemal co trzeci Polak nie ma jeszcze planów na majówkę – wynika z najnowszej edycji…
0 Komentarzy3 Minuty
11 kwietnia 2024
Polskie Linie Lotnicze LOT ponownie łączą Warszawę z Atenami
11 kwietnia 2024 roku Polskie Linie Lotnicze LOT wznowiły połączenia pomiędzy Warszawą a…
0 Komentarzy1 Minuty
11 kwietnia 2024
Novotel Warszawa Centrum świętuje 50. urodziny
Jeden z największych hoteli Novotel w Europie przez cały rok będzie świętował swój…
0 Komentarzy4 Minuty
11 kwietnia 2024
Zrównoważone wydarzenia – zaczynamy od siebie, czyli ekologiczne rozwiązania na Forum Promocji Turystycznej w CEE Hydropolis
„Zielone” rozwiązania i włączenie w ten proces naszych gości i gościń to ważny element…
0 Komentarzy5 Minuty
10 kwietnia 2024
MerlinX Srebrnym Partnerem XIV Forum Promocji Turystycznej
11 kwietnia w Centrum Edukacji Ekologicznej „Hydropolis” we Wrocławiu odbędzie się XIV…
0 Komentarzy1 Minuty
10 kwietnia 2024
Lex Kamilek – brak klarownych wytycznych dla branży noclegowej
„Lex Kamilek” obowiązuje od połowy lutego, a już za cztery miesiące mogą posypać się…
0 Komentarzy4 Minuty