Dubaj – start 3. edycji programu dla start-upów “Futurism 2019”
Departament Turystyki, Marketingu i Handlu w Dubaju (Dubai Tourism) uruchomił trzecią edycję Programu „Futurism”, w którym mogą brać udział start-upy technologiczne z całego świata. Tegoroczna edycja programu organizowana jest przez Dubai Tourism we współpracy z firmą Accenture – wiodącą marką w sektorze usług outsourcingowych i konsultingowych dla firm.
Termin składania aplikacji upływa 5 sierpnia 2019 r., 9:00 czasu ZEA. Celem programu jest zachęcenie start-upów do tworzenia narzędzi zmieniających sposób działania branży turystycznej oraz transformujących doświadczenia turystyczne. Start-upy mają możliwość zaprezentować innowacje technologiczne wspierające rozwój turystyki w następujących kategoriach:
• Zaawansowana personalizacja – wykorzystanie trendów i opinii konsumenckich pozyskanych w drodze analizy danych w celu lepszej personalizacji doświadczeń turystycznych;
• Zintegrowana podróż – stworzenie kompleksowej oferty turystycznej łączącej usługi transportowe, noclegowe oraz wszelkie inne związane z rozwojem destynacji turystycznej
• Cyfryzacja – wykorzystanie robotyki, sztucznej inteligencji, nauka maszyn i urządzeń optymalizacji działań w zakresie zarządzania zasobami, płatnościami, dokonywania rezerwacji czy zarządzania personelem;
• Najpopularniejszy kierunek wakacyjny – zaangażowanie podróżnych z całego świata, aby Dubaj stał się najpopularniejszym kierunkiem wakacyjnym;
• Świadome podróżowanie – wykorzystanie technologii i innowacji w celu wspierania zrównoważonego podróżowania w ramach programu Dubai’s Sustainable Tourism Programme;
• Doświadczenie „phygital” – technologia, która umożliwi połączenie w trakcie podróży fizycznych i cyfrowych doświadczeń, tworząc jedno niezapomniane doświadczenie turystyczne wpływające pozytywnie na zaangażowanie klientów.
Jury składające się z wiodących ekspertów, członków kierownictwa Dubai Tourism oraz głównych partnerów branżowych DTCM wybierze 10 najlepszych zgłoszonych start-upów.
Zakwalifikowani uczestnicy wezmą udział w 6-tygodniowym akceleratorze, w trakcie którego przy wsparciu Dubai Tourism, Tajawal – Seera Group, Atlantis The Palm, Emaar Hospitality Group i Emirates Group sfinalizują pilotażowy projekt.
Podczas GITEX Future Stars, największej na Bliskim Wschodzie i w Afryce technologicznej konferencji start-upowej, 10 finalistów na stoisku Dubai Tourism zaprezentuje swoje unikalne koncepcje przed biznesmenami i wiodącymi inwestorami.
Dubai Tourism ogłosi zwycięzcę oraz zdobywcę drugiego miejsca. Łączna pula nagród wynosi 100 000 dirhamów (około 105 tysięcy złotych) stanowiących kapitał początkowy start-upu. Oprócz licencji na realizację swojego pomysłu, zwycięzca otrzyma wizy legalizujące pobyt w Dubaju, przestrzeń biurową oraz możliwość zabezpieczenia potencjalnego finansowania na przyszłość.
https://www.visitdubai.com/en/department-of-tourism/futurism-programme
POWIĄZANE WPISY
28 marca 2023
Polska w stylu slow promowana w Austrii i Szwajcarii przez ZOPOT w Wiedniu
Druga edycja kampanii Poland Soul Travel prezentuje Austriakom i Szwajcarom możliwości…
0 Komentarzy1 Minuty
15 marca 2023
Polak jako pierwszy na świecie wylądował na szczycie Burdż Al Arab w Dubaju
Polski pilot Łukasz Czepiela jako pierwszy na świecie posadził samolot na lądowisku dla…
0 Komentarzy2 Minuty
12 marca 2023
Turystyczny świat spotkał się na ITB. Biznes odżył, lecz widać lęk przed podróżami do Polski
Największe targi turystyczne na świecie wróciły na żywo po pandemii. ITB Berlin…
0 Komentarzy9 Minuty
1 marca 2023
Badania dla ITB: w 2022 niemal dwa razy więcej zagranicznych podróży. Dobre prognozy dla 2023
Liczba międzynarodowych podróży w 2022 roku wzrosła w ujęciu globalnym, jednak nadal nie…
0 Komentarzy7 Minuty
28 lutego 2023
Tourism Economics: 60 mln zagranicznych noclegów w Niemczech w 2022 roku
Według analityków Tourism Economics, Niemcy zakończą 2022 rok z liczbą 60 mln…
0 Komentarzy3 Minuty
28 lutego 2023
Aviareps będzie promowała Chorwację w Polsce. Agencja dostaje od CNBT zlecenie na więcej rynków
W wyniku oficjalnego przetargu Chorwacka Wspólnota Turystyczna (CNTB) ponownie mianowała…
0 Komentarzy3 Minuty
24 lutego 2023
Udany rok dla berlińskiej turystyki. 26,5 mln noclegów i 10,4 mln gości w 2022
10,4 mln gości odwiedziło w ubiegłym roku Berlin, a w hotelach i kwaterach miejskich…
0 Komentarzy5 Minuty
23 lutego 2023
Mołdawia promuje się jako “mały kraj o wielkim sercu”. Powstał dokument o pomocy Ukraińcom
Narodowe Stowarzyszenie Turystyki Krajowej i Przyjazdowej Mołdawii (ANTRIM) w…
0 Komentarzy4 Minuty
22 lutego 2023
Berlin najbardziej ekologicznym niemieckim miastem dla turystów
Berlin jest pierwszym niemieckim miastem, które posiada uznawany na całym świecie zestaw…
0 Komentarzy2 Minuty