Dubaj podsumowuje letnią kampanię: filmy wyświetlono 3,4 mln razy

Letnia odsłona kampanii #DubaiDestinations 2023 zakończyła się po dwóch miesiącach, w trakcie których Dubaj prezentował swoje letnie atrakcje. Kampania wywołała 1,8 mln reakcji w mediach społecznościowych, a wyprodukowane na jej potrzeby filmy zostały wyświetlone 3,4 mln razy.
Najnowsza edycja całorocznej kampanii stawiała na charakterystyczne atrakcje Dubaju, które wyróżniają to miasto jako wyjątkową, letnią destynację. Kampania #DubaiDestinations, która po raz pierwszy przeprowadzona była w 2021 roku, składała się z interaktywnych treści i materiałów, które posłużyły do podkreślenia atrakcyjności miasta o różnych porach roku.
Zaangażowanie liczone w milionach
„Tegoroczna letnia kampania #DubaiDestinations osiągnęła wysoki poziom zaangażowania odbiorców nie tylko w kraju, ale także w całym regionie i na świecie. Ciekawe treści udostępniane w ramach kampanii na wielu platformach, w tym na Instagramie, Facebooku i X (dawniej Twitter) zachęciły miliony osób do zapoznania się z różnorodną ofertą Dubaju. O sukcesie letniej kampanii świadczy fakt, że uzyskała poziom ponad 1,8 miliona zaangażowań i ponad 3,4 miliona wyświetleń filmów na platformach mediów społecznościowych. Na kanałach mediów społecznościowych i stronach internetowych opublikowano około 5 tys. treści” – komentuje Shaima Al Suwaidi, dyrektorka Brand Dubai.
Kampania zgromadziła najzdolniejszych twórców z Dubaju, w tym influencerów, fotografów, twórców treści w mediach społecznościowych, artystów wizualnych, animatorów i kamerzystów, którzy stworzyli narrację, prezentującą miasto jako letni cel podróży. Kampania została przeprowadzona w mediach cyfrowych, telewizji, w druku i nośnikach zewnętrznych.
Rekordowy rok dla Dubaju
Podczas kampanii, Brand Dubai, kreatywne ramię Biura Medialnego Rządu Dubaju, wydało serię interaktywnych dwujęzycznych przewodników, obejmujących najwyżej oceniane w okresie letnim doświadczenia i ukryte perełki Dubaju. Przewodniki uwzględniły najlepsze miejsca rozrywki, przyjazne dzieciom restauracje i place zabaw, letnie obozy dla dzieci oraz zniżki w obiektach hotelarskich i rekreacyjnych.
W pierwszej połowie roku Dubaj odwiedziło 8,55 mln międzynarodowych gości, co stanowi najlepszy wynik turystyczny od 2019 roku. Rezultat ten oznacza 20-procentowy wzrost odwiedzin rok do roku.
Rozpoczęto przygotowania do edycji zimowej kampanii, która wystartuje przed zakończeniem 2023 roku. Nowa kampania zwróci uwagę na najlepsze atrakcje Dubaju, aktywności na świeżym powietrzu, oferty gastronomiczne i hotelarskie oraz inne propozycje na chłodniejsze miesiące roku.
Kampania Dubaju pokaże mieszkańcom i turystom, jak spędzić lato w mieście
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Sopocka Organizacja Turystyczna zaprasza do udziału w „Sopockich Perłach”
Sopocka Organizacja Turystyczna rozpoczyna siódmą edycję konkursu „Sopockie Perły”.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2025
Sezon narciarski w Wiśle otwarty. Skolnity gotowy na narciarzy
Sezon narciarski na stacji Skolnity w Wiśle rozpocznie się dziś, 5 grudnia, o godzinie…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Travelist.pl rusza z zimowym konkursem fotograficznym
Travelist.pl uruchomił konkurs fotograficzny „Jedź na ferie - wygraj wakacje”, w którym…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2025
Accor mianuje Karelle Lamouche CEO na Europę i Afrykę Północną
Grupa hotelowa Accor ogłosiła powołanie Karelle Lamouche na stanowisko CEO…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Rusza 8. edycja konkursu fotograficznego #LubelskieTravel
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna otwiera nabór do kolejnej edycji konkursu…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
WP Holding sprzedaje Fluege.de chińskiej grupie Tongcheng Travel
Fluege.de ma nowego właściciela. WP Holding zawarło umowę sprzedaży Invia Flights Germany…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
ULC rusza z nową edycją kampanii „Nie pakuj się w kłopoty”
Urząd Lotnictwa Cywilnego rozpoczął nową edycję kampanii edukacyjnej „Nie pakuj się w…
0 Komentarzy2 Minuty










