Drugi sezon podcastów grupy Accor we współpracy ze Światową Organizacją Turystyki

Accor powraca z kolejnym sezonem kampanii „Heart of Hospitality”. Rozmówcy z całej Europy będą dzielić się swoimi doświadczeniami i historiami rozwoju kariery w branży hotelarskiej.
Przedstawiciele i zarazem miłośnicy branży podzielą się pasją, kreatywnością i sercem, które wypełnia cały sektor turystyczny. W obliczu globalnego niedoboru kadr, Accor postanowił skierować większą uwagę na branżę, jej pracowników, możliwości i szanse kariery. Pragnie jednocześnie promować hotelarstwo jako dziedzinę o kluczowym znaczeniu dla gospodarki, będącą także satysfakcjonującą drogą kariery.
Duncan O’Rourke, CEO Accor Northern Europe i gospodarz podcastu „Heart of Hospitality”, już w pierwszym odcinku drugiego sezonu spotkał się z Natalią Bayoną, Director of Innovation, Education and Investments ze Światowej Organizacji Turystyki (UNWTO – wyspecjalizowana organizacja ONZ). Dyskutowali o tym, w jaki sposób edukacja, technologia i innowacje mogą dokonać trwałej zmiany w turystyce. Pokazali jak ważne jest zaangażowanie lokalnych społeczności i budowanie wraz z nimi doświadczeń. Rozmawiali także o konieczności wzmocnienia pozycji młodego pokolenia tak, by móc jeszcze lepiej kształtować przyszłość branży.
„Podróże i hotelarstwo rozwijają się dzięki gościom. W miarę jak świat otwiera się na nowo, a proces wychodzenia z kryzysu przebiega w wyjątkowym tempie, ludzie znów podróżują po świecie, poznają różne miejsca i kultury, tworzą wspomnienia na całe życie, spotykając się w każdym zakątku naszej planety” – stwierdził Duncan O’Rourke, CEO Accor Northern Europe.
„Hotelarstwo i turystyka każdego roku wnoszą miliardowy wkład w globalną gospodarkę, dają zatrudnienie jednej na 10 osób w skali świata. Jednak poza tą makroperspektywą, w hotelarstwie i turystyce chodzi przede wszystkim o ludzi, o ich serce, kunszt i pasję, którą rozwijają podczas satysfakcjonującej kariery zawodowej” – dodał.
Natalia Bayona rozpoczęła swoją karierę prawie dwie dekady temu w Departamencie Turystyki i Handlu Turystycznego w rodzinnej Kolumbii. Szybko przeszła drogę od młodego, energicznego i zmotywowanego millenialsa, do pełnej werwy menedżerki odpowiedzialnej za edukację, innowacje i inwestycje.
W omawianym odcinku docenione zostało znaczenie młodzieży, która jako grupa demograficzna odpowiada za 50 proc. światowego zatrudnienia w turystyce. Innowacyjnością musi kierować młodzież, dlatego należy dać jej możliwość kształtowania przyszłości. W hotelarstwie zatrudnionych jest najwięcej młodych ludzi, zatem jest bardzo młodym, dynamicznym i innowacyjnym sektorem. To też najbardziej nastawiony na ludzi segment gospodarki. Skoncentrowanie na innych osobach sprawia, że stale trzeba wprowadzać innowacje, bo każdy człowiek jest inny.
„Na tym polega magia turystyki – jest ona bardzo ludzka, a korzyści z niej widać natychmiast. Nie chodzi o to, co będzie za pięć lat czy za pięć miesięcy. Tu wszystko może natychmiast odmienić życie, więc nie sądzę, aby jakakolwiek inna branża mogła dorównać hotelarstwu” – podsumowała Natalia Bayona.
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Sopocka Organizacja Turystyczna zaprasza do udziału w „Sopockich Perłach”
Sopocka Organizacja Turystyczna rozpoczyna siódmą edycję konkursu „Sopockie Perły”.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2025
Sezon narciarski w Wiśle otwarty. Skolnity gotowy na narciarzy
Sezon narciarski na stacji Skolnity w Wiśle rozpocznie się dziś, 5 grudnia, o godzinie…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Travelist.pl rusza z zimowym konkursem fotograficznym
Travelist.pl uruchomił konkurs fotograficzny „Jedź na ferie - wygraj wakacje”, w którym…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2025
Accor mianuje Karelle Lamouche CEO na Europę i Afrykę Północną
Grupa hotelowa Accor ogłosiła powołanie Karelle Lamouche na stanowisko CEO…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Rusza 8. edycja konkursu fotograficznego #LubelskieTravel
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna otwiera nabór do kolejnej edycji konkursu…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
WP Holding sprzedaje Fluege.de chińskiej grupie Tongcheng Travel
Fluege.de ma nowego właściciela. WP Holding zawarło umowę sprzedaży Invia Flights Germany…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
ULC rusza z nową edycją kampanii „Nie pakuj się w kłopoty”
Urząd Lotnictwa Cywilnego rozpoczął nową edycję kampanii edukacyjnej „Nie pakuj się w…
0 Komentarzy2 Minuty










