Accor: Agnieszka Kalinowska odpowiedzialna za rozwój komunikacji w Polsce i krajach Europy Wschodniej
Agnieszka Kalinowska rozpoczęła prace nad strategią PR Accor w Polsce i 15 krajach Europy Wschodniej. W jej ramach bieżący zakres obowiązków obejmuje kompleksową komunikację brandową i korporacyjną, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych rynków, jak: Polska, Rumunia, Bułgaria czy Węgry.
W strukturach grupy Accor Europa Wschodnia stanowi jeden z największych hubów regionu Northern Europe, obejmując zasięgiem 16 krajów. Na tym polu Agnieszka Kalinowska odpowiada za pozycjonowanie i wdrażanie strategii komunikacyjnej Accor oraz wszystkich globalnych marek grupy. Zakres jej zadań obejmuje m.in. planowanie i realizację komunikacji PR oraz działań korporacyjnych i brandowych w ramach przyjętej strategii lokalnej, a także globalnej sieci. Prowadzi również działania dot. komunikacji otwarć hoteli w całym regionie, m.in. otwarcie pierwszego Mövenpick w Chorwacji.
“Region Europy Wschodniej jest rynkiem niezwykle wymagającym, zarówno pod względem dynamiki nowych otwarć, aktywacji brandowej hoteli, aktywności ekspertów jak i komunikacji korporacyjnej, która obejmuje wiele różnych od siebie języków. Rozwijanie strategii wiodącej grupy hotelowej w tak dynamicznym regionie przynosi niezwykłą satysfakcję. Hotelarstwo to moja pasja od niemal 30 lat. To branża dynamiczna, wymagająca codziennie ogromnej kreatywności i nieustannego rozwój. Każdy dzień jest inny, niesie nowe wyzwania, nie ma miejsca na nudę” – podkreśla Agnieszka Kalinowska, Senior Manager Media Relations & PR Poland & Eastern Europe.
W ramach struktury Accor Kalinowska we współpracy z partnerami i hotelami odpowiada za rozwój strategii w krajach Europy Wschodniej, koordynując także pracę agencji hubowej w Polsce oraz wszystkich państwach regionu. Polska i Europa Wschodnia to jeden z hubów i części regionu Accor Northern Europe, który obejmuje w sumie 32 kraje. Wśród pozostałych hubów są: UK, DACH, Benelux i New East.
“Europa Wschodnia jest jednym z kluczowych obszarów dla Accor, który napędza rozwój w całym regionie Northern Europe. Z jednej strony to umacnianie ugruntowanej pozycji grupy na znaczących rynkach, a z drugiej rozbudowa portfolio o wizjonerskie obiekty tworzące silny krajobraz hotelowy w nowych krajach. Agnieszka pełni jedną z najważniejszych ról w tym procesie, przybliżając partnerom i społecznościom świat marek Accor, strategię i wizję grupy oraz kluczowych partnerów. Nieocenione zaangażowanie w codzienną pracę, działalność biznesową i całą branżę wzmacniają nieustanny sukces całego regionu” – mówi Sarah Wilson, Vice President PR & Media Relations, Accor Northern Europe.
Agnieszka Kalinowska jest ekspertem z ponad 30-letnim doświadczeniem w działaniach public relations, marketingu oraz organizacji eventów, takich jak targi, spotkania międzynarodowe czy konwencje. Z grupą hotelową jest związana od 1993 roku.
https://www.waszaturystyka.pl/accor-discovery-day-2022-integracja-zespolow-w-trojmiejskich-hotelach/
POWIĄZANE WPISY
25 kwietnia 2024
Pierwsza Noc Muzeów w Sopocie już 18 maja
18 maja odbędzie się pierwsza Noc Muzeów w Sopocie. Sopocka Organizacja Turystyczna, we…
0 Komentarzy1 Minuty
25 kwietnia 2024
POT: na majówkę w tym roku wyjedzie czterech na dziesięciu Polaków
Podobnie jak w ubiegłym roku, w pierwszej połowie kwietnia zapytano mieszkańców Polski o…
0 Komentarzy6 Minuty
23 kwietnia 2024
„Poland. More Than You Expected” – odbyły się warsztaty dla przedstawicieli stowarzyszeń w Brukseli
18 kwietnia 2024 roku w hotelu The Hoxton Brussels Zagraniczny Ośrodek POT w Brukseli…
0 Komentarzy5 Minuty
23 kwietnia 2024
Marriott International: planujemy blisko 100 konwersji i adaptacji hoteli w Europie do 2026 roku
Podczas Międzynarodowego Forum Inwestycji Hotelarskich w Berlinie Marriott International,…
0 Komentarzy3 Minuty
23 kwietnia 2024
Wiener: Polacy na majówkę zaciskają pasa. Większość zostanie w domu
Tegoroczna majówka będzie długa – biorąc trzy dni urlopu możemy przedłużyć weekend do…
0 Komentarzy5 Minuty
18 kwietnia 2024
Ibis świętuje 50. urodziny
Dzisiaj portfolio rodziny marek ibis, ibis Styles i ibis Budget tworzy ponad 2,5 tys.…
0 Komentarzy1 Minuty
18 kwietnia 2024
Wizz MultiPass dostępny z wydłużonym okresem subskrypcji. Ceny zaczynają się od 279 zł
Wizz Air zakończył okres próbny pierwszego w Europie planu subskrypcji lotów i włącza…
0 Komentarzy4 Minuty
18 kwietnia 2024
GAR zorganizował drugi jarmark turystyczny we Wrocławiu. Nowa formuła spotkań branżowych
GAR, czyli konsorcjum polskich przedstawicielstw reprezentujących zagraniczne firmy…
0 Komentarzy1 Minuta
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty