Dobra Fabryka i Insider Travel Representation. „Wyprodukujmy razem Dobro”

Mottem Insidera jest „Świat jest pełen dobrych ludzi. Jeśli nie możesz znaleźć jednego z nich – bądź jednym z nich.”  Stąd założycielka firmy – Katarzyn Zegan – połączyła własne idee z „dobroczynnym” miejscem, czyli Fundacją Dobra Fabryka, w której dobre uczynki to chleb powszedni. Jak mówi Kasia łączą ich wartości, zwinne podejście do pracy oraz kraje, w których pracujemy. Kasia planuje odwiedzić hospicjum w Rwandzie.

Na czym polega akcja?

Insider stworzył projekt skierowany do wszystkich agencji MICE. Każde zapytanie na wyjazd grupowy skierowane do partnerów Insidera będzie nagradzane dobroczynną kartą podarunkową. Również każda grupa potwierdzona z DMC Insidera otrzyma kartę podarunkową. Obdarowani nimi agenci będą mogli samodzielnie wybrać, jakie dobro chcą wyprodukować. Wszystkie karty o różnej wartości sfinansowane są przez Insidera, a można je wykorzystać w markecie Fundacji – Dobroczynne24. To miejsce z możliwością pomocy najpotrzebniejszym. Można tam kupić dobro, a jest w czym wybierać.

Posiłek terapeutyczny dla dziecka z chorobą głodową, bochenek chleba dla Ukrainy, kroplówka dla szpitala w Kongo, chinina do apteki w Togo – to tylko kilka z licznych przykładów dobrych uczynków Dobrej Fabryki. Są też dostępne specjalne Pakiety Dobra – których celem jest leczyć, żywić, uczyć i dawać pracę.

W tym dobroczynnym gronie narodził się też pomysł współpracy dotyczącej Travel Charity. W tym temacie Non-Profit i MICE pięknie się dopełniają. Po pierwsze dlatego, że biznesy korzystające z usług MICE-owych nierzadko odczuwają potrzebę udziału w inicjatywach dobroczynnych. Po drugie, coraz częściej partnerzy biznesowi wychodzą z zapytaniami o organizację takich wyjazdów.

Sama Fundacja Dobra Fabryka, działająca w duchu Smart Charity od 2014, jest nowoczesną organizacją, która dzięki wiedzy, doświadczeniu i technologii niesie precyzyjną pomoc w miejscach, gdzie potrzeby są największe. Dociera z pomocą do blisko 70 000 osób rocznie na trzech kontynentach: w Afryce, Azji i Europie, czyli podopiecznych 11 projektów w 10 krajach: w Bangladeszu, Burkinie Faso, Demokratycznej Republice Konga, Grecji, Libanie, Mauretanii, Polsce, Rwandzie, Senegalu, Togo i Ukrainie.

Insider wierzy, że jak zacznie od swojego czynnego udziału, inni pójdą w ślad za nim…

Dla przypomnienia partnerzy firmy Insider to Asia Color Travel (Wietnam, Kambodża, Laos), Green Route Africa (RPA, Namibia, Botswana, Uganda, Rwanda, Kenia, Tanzania, Zanzibar, Seszele, Zimbabwe, Zambia, Mozambik, Mauritius), Honeywell Events (Cypr), Malta Uncut (Malta), Magic Travels (Zjednoczone Emiraty Arabskie, Oman, Jordania, Egipt, Armenia, Gruzja, Francja), Pegasus DMC (Brazylia, Argentyna, Chile, Peru, Kolombia).