Czy promocja turystyki zimowej to czarna magia?

Szczyrk Mountain Resort

Z zazdrością patrzymy na południową stronę Tatr, na tłumy turystów na słowackich, nowoczesne kolejki i wyciągi, rozbudowę stacji narciarskich, współpracę między ośrodkami. O tym, czy jest szansa na dogonienie Słowacji w rozwoju turystyki zimowej i jej promocji, porozmawiają podczas VI Forum Promocji Turystycznej nasi eksperci.

Słowackie stacje narciarskie co roku się rozbudowują, przybywa nowoczesnych wyciągów, nowych hoteli. Wspólne ski-passy pozwalająca szusowanie w kilku miejscach na podstawie jednego karnetu. Dystrybucja ski-passów i promocja w większości przeniosła się do internetu. Słowakom rozwój turystyki zimowej idzie tak dobrze, że niedawno kupili stacje w „paszczy lwa” – na austriackim lodowcu. Czy dobrych wzorców nie można skopiować u nas? Czego brakuje Polsce zimowej, by konkurować z południowymi sąsiadami?

Turystyce zimowej poświęcimy podczas najbliższej edycji Forum Promocji Turystycznej całą sesję.

Jej mocnym punktem będzie debata ekspertów „Czy da się sprofesjonalizować polską turystykę zimową i jej promocję?.

Wezmą niej udział: Grzegorz Biedroń, prezes Małopolskiej Organizacji Turystycznej, Sabina Bugaj, dyrektor Miejskiego Ośrodka Kultury, Promocji i Informacji w Szczyrku, Juraj Chovaňák, dyrektor zarządzający Tatra Mountain Resorts, Jacek Ciszak, redaktor naczelny portalu Skionline, Sławomir Kujawiak, dyrektor OW Bieszczady w Myczkowcach.

VI Forum Promocji Turystycznej odbędzie się 23 października w Hotelu Polonia Palace w Warszawie. Zarejestruj się!