Cyfrowy Parking przy Gdańskiej Starówce
Firma NaviParking we współpracy z hotelem Novotel Gdańsk Centrum otworzyły pierwszy Cyfrowy Parking w Gdańsku. Parking zlokalizowany w samym centrum miasta przy ul. Pszennej 1 jest już dostępny dla użytkowników aplikacji NaviPay i umożliwia sprawdzenie dostępności miejsc parkingowych za pomocą smartfona, komfortowe parkowanie i wygodne płatności mobilne.
Inauguracja projektu Cyfrowego Parkingu ma na celu udostępnienie niewykorzystanej przestrzeni parkingowej hotelu Novotel Gdańsk Centrum użytkownikom aplikacji NaviPay. Obiekt obejmujący 44 miejsca parkingowe wyposażony jest w innowacyjne rozwiązania m.in. możliwość sprawdzenia dostępności miejsc parkingowych, nawigację na wybrany parking, otwieranie szlabanu za pomocą przycisku w aplikacji NaviPay oraz wygodne płatności mobilne.
Udostępnienie dodatkowych możliwości parkowania dla kierowców poruszających się po Gdańsku jest odpowiedzią na potrzeby turystów i mieszkańców miasta, związane z ograniczoną liczbą miejsc parkingowych w okolicy Wyspy Spichrzów, Długiego Targu i Starego Miasta.
Marek Stawiński, prezes NaviParking, powiedział: „Z uwagi na atrakcyjną pod względem turystycznym lokalizację parkingu oraz otwartość dyrekcji Hotelu na innowacje w zakresie Inteligentnego Parkowania, postanowiliśmy uzupełnić parking przy ul. Pszennej o nasze nowatorskie rozwiązania i tym samym podkreślić obecność firmy NaviParking w Trójmieście. Mamy nadzieję, że w ślad za Hotelem pójdą inne obiekty zainteresowane udostępnieniem niewykorzystanych miejsc parkingowych. Sumarycznie pozwoli to na zwiększenie liczby parkingów w aplikacji i ułatwi kierowcom znalezienie odpowiedniego miejsca do parkowania. Wprowadzenie tego typu rozwiązań przyniesie również wymierne korzyści dla mieszkańców centrum miasta wpływając na ograniczenie ruchu ulicznego wynikającego z poszukiwania parkingu przez kierowców oraz zmniejszenie liczby samochodów zaparkowanych w miejscach niedozwolonych – tłumaczy
Jacek Biały, dyrektor Hotelu Novotel Gdańsk Centrum, dodał: „Implementacja projektu jest wyrazem zainteresowania Novotel Gdańsk Centrum rozwojem idei Smart City oraz otwartością naszego hotelu na nowe technologie. Dzięki współpracy z firmą NaviParking możemy nie tylko zoptymalizować przychód z niewykorzystanej przestrzeni parkingowej, ale również tworzyć nowe trendy w branży hotelarskiej, wdrażając innowacyjne rozwiązania parkingowe dla naszych gości. Automatyzacja procesu parkowania ma również na celu zmniejszenie obciążenia operacyjnego recepcji kwestiami związanymi z parkingiem na rzecz obsługi gościa hotelowego i zwiększenia jego satysfakcji. Od tej chwili, parking nie będzie służył wyłącznie turystom przebywającym w hotelu, ale również gościom okolicznych restauracji i lokali usługowych. Jesteśmy przekonani, że innowacyjne rozwiązania parkingowe pozytywnie wpłyną na doświadczenia naszych gości, a sam parking będzie stanowił wygodną alternatywę dla kierowców poszukujących wolnych miejsc parkingowych w centrum Gdańska.”
Korzystanie z parkingu jest niezwykle proste – wystarczy pobrać bezpłatną aplikację NaviPay ze sklepu Google Play lub App Store, zarejestrować się, a następnie skierować na parking hotelu Novotel Gdańsk Centrum. Z aplikacją zintegrowana jest nawigacja prowadząca użytkowników na wybrany parking. Cyfrowy Parking przy ulicy Pszennej jest pierwszym tego typu obiektem w Gdańsku i stanowi istotny element długoterminowej strategii firmy NaviParking ukierunkowanej na popularyzację cyfrowych, mobilnych rozwiązań parkingowych.
POWIĄZANE WPISY
20 września 2023
Raport Nocowanie.pl: zagraniczni turyści doceniają wakacje w Polsce. Jedna piąta obiektów widzi, że przyjeżdża ich więcej
Umiarkowane ceny, czystość, dobra lokalizacja, sprzyjająca wypoczynkowi, smaczna kuchnia…
0 Komentarzy3 Minuty
14 września 2023
IGHP: sierpień poprawił wyniki wakacji w hotelach wypoczynkowych
Większość hotelarzy dobrze ocenia miniony sezon wakacyjny – wynika z najnowszej ankiety…
0 Komentarzy7 Minuty
12 września 2023
Noclegowo.pl: Polacy zwiększyli budżet na wakacje 2023. Gdańsk i Zakopane najpopularniejszymi celami wyjazdów
Sezon wakacyjny 2023 dobiegł końca. Tegoroczne lato pokazało, że Polacy w większości…
0 Komentarzy3 Minuty
12 września 2023
Sun & Snow: w wakacje największe obłożenie w długi weekend w sierpniu
Firma Sun & Snow, która zarządza wynajmem 2,5 tys. apartamentów w miejscowościach…
0 Komentarzy3 Minuty
11 września 2023
Nocowanie.pl: wzrasta liczba wrześniowych rezerwacji. Polacy nie rezygnują z wyjazdów
Wrzesień to czas, kiedy większość z nas kojarzy ze szkołą, pracą i początkiem jesieni.…
0 Komentarzy2 Minuty
7 września 2023
Profitroom: Polacy rezerwują wyjazdy świąteczne. Ponad dwukrotny wzrost w porównaniu z rokiem 2022
Według danych Profitroom, firmy obsługującej rezerwacje bezpośrednie większości polskich…
0 Komentarzy2 Minuty
7 września 2023
Hotel Nyx partnerem zawodów “Wbiegnij na Varso Tower”. Uczestnicy pokonają biegiem 53 piętra
53 piętra, 1382 schody i 230 metrów pokonają uczestnicy biegu „Wbiegnij na Varso Tower”,…
0 Komentarzy3 Minuty
6 września 2023
Polskie Hotele Niezależne i SGH zorganizują olimpiadę hotelarską dla uczniów
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie zaprosiła Fundację Polskie Hotele Niezależne do…
0 Komentarzy6 Minuty
4 września 2023
Travelist i Booking na celowniku prezesa UOKiK-u. Zarzuty w związku z dyrektywą Omnibus
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) sprawdza, czy nowe regulacje są…
0 Komentarzy3 Minuty
[…] Cyfrowe Parkingi dostępne w aplikacji NaviPay: IPI PAN w Warszawie przy ul Jana Kazimierza 5 oraz Novotel Gdańsk Centrum. W miarę jak rośnie baza parkingów korzystamy na tym wszyscy – kierowcy, właściciele […]