Corendon w Polsce z nową propozycją dla biur podróży
Zwiększenie obecności w Polsce, otwarcie nowych połączeń oraz zaproponowanie touroperatorom mniej ryzykownych opcji kontraktów – to cele Corendon Airlines na najbliższy czas. Przewoźnik zorganizował w Warszawie spotkanie dla branży, by lepiej poznać obecnych i potencjalnych partnerów.
Dobra koniunktura w sprzedaży imprez turystycznych do Turcji sprawia, że Corendon ma duże nadzieje związane z Polskim rynkiem. W 2020 roku założona przez tureckich biznesmenów firma planuje wysłać do swojej ojczyzny ok. 150 tys. Polaków, dodając w sezonie letnim dwa samoloty czarterowe i wchodząc na rynek pakietów dynamicznych.
Rozszerzenie portfolio
Corendon interesuje się również innymi kierunkami – Grecją (na lato 2020) i Hiszpanią. Obecnie z Polski operuje 7 samolotów czarterowymi i 15 regularnymi, proponując połączenia z Warszawy, Poznania, Katowic, Gdańska, Wrocławia. Polecieć można do Antalyi, Heraklionu i na Rodos. Współpracuje m.in. z TUI Poland, Wezyrem, Rainbow.
„Chcemy być bardziej rozpoznawalni w Polsce, znać osobiście ludzi z branży, stąd pomysł na zorganizowanie wspólnego wieczoru. Mamy więcej propozycji i opcji – touroperatorzy będą mogli wybrać kontrakty obarczone mniejszym lub większym ryzykiem. Interesują nas też pakiety dynamiczne, sprzedaż biletów online klientom. Jesteśmy obecni w systemach MerlinX, Blue Vendo, będziemy stopniowo dodawali kolejne połączenia” – mówił Yıldıray Karaer, założyciel i prezes Corendon Airlines.
Elastyczny produkt
Corendon to grupa, w której znajdują się zarówno tureckie Corendon Airlines, jak też siostrzane spółki – holenderska Corendon Dutch Airlines oraz latające pod maltańską banderą Corendon Airlines Europe. Linie lotnicze działają od 15 lat, początkowo – w 1997 roku – spółka Corendon zajmowała się organizowaniem imprez turystycznych. Do grupy należą też hotele w Amsterdamie, Turcji, na Ibizie i Karaibach, działające pod marką Corendon Hotels & Resorts.
„Naszą dewizą jest elastyczność, nie koncentrujemy się tylko na jednym typie produktu. Operujemy zarówno blockami, pełnymi czarterami, jak też kierujemy ofertę bezpośrednio do klienta. Z uwagi na doświadczenie w biznesie zdajemy sobie sprawę, że działalność touroperatorska niesie ze sobą ogromne ryzyko – samoloty i hotele na gwarancjach to trudny produkt. Dlatego chcemy dać touroperatorom więcej możliwości” – mówi Alpaslan Unsal, przedstawiciel Corendona w Polsce.
Ryzyko wedle potrzeb
„W zależności od potrzeb organizatorzy będą mogli podpisać mniej lub bardziej ryzykowne kontrakty, oczywiście różniące się ceną. Te na gwarancji, korzystniejsze cenowo, trzeba sprzedać samodzielnie. Ale damy też możliwość wykupienia miejsc, które w razie kryzysu będzie można na pewnych warunkach zwrócić. Oczywiście to drożej kosztuje, ale generuje mniejsze ryzyko, sądzę więc, że będzie zapotrzebowanie na taką propozycję” – dodaje.
Działania wizerunkowe
Jak zaznacza Melih Pazarlioglu, e-commerce manager Corendona, firma planuje również zwiększenie obecności medialnej na polskim rynku. Chodzi zarówno o kampanię cyfrową: social media, AdWords, pozycjonowanie, remarketing, jak też o działania PR.
Wstępem do tych działań był wieczór w hotelu Sofitel Victoria, na którym polska branża miała okazję spotkać się z prezesem Yıldırayem Karaerem oraz pracownikami Corendona. Agenci turystyczni, touroperatorzy, przedstawiciele lotnisk, firm dostarczających oprogramowanie do rezerwacji, bawili się wspólnie na koncercie holenderskiej gwiazdy soul, Steffena Morrisona i jego zespołu.
{gallery}9270{/gallery}
POWIĄZANE WPISY
30 maja 2023
Dariusz Kuś kończy kadencję na czele Portu Lotniczego Wrocław. „Namawiam do jednego: latajmy z Wrocławia”
Dariusz Kuś po 16 latach pełnienia funkcji prezesa Portu Lotniczego Wrocław kończy swoją…
0 Komentarzy2 Minuty
29 maja 2023
PLL LOT zwiększa liczbę rejsów na trasie Poznań-Warszawa
Linie Lotnicze LOT ogłosiły zwiększenie liczby rejsów na trasie Poznań-Warszawa,…
0 Komentarzy1 Minuty
29 maja 2023
Enter Air wzmacnia flotę przed sezonem letnim o nowego Boeinga 737 Max 8
Enter Air wprowadza trzeci z czterech nowych Boeingów 737 MAX 8 do swojej floty. Samolot…
0 Komentarzy3 Minuty
27 maja 2023
Penelope Cruz nową ambasadorką linii lotniczych Emirates
Linie lotnicze Emirates ogłosiły, że Penelope Cruz, aktorka i filantropka, będzie nową…
0 Komentarzy2 Minuty
25 maja 2023
Wyższe ceny biletów i silne ożywienie ruchu w Ryanair. Zysk w wysokości 1,43 mld euro
Ryanair odnotował zysk w ciągu ostatniego roku zysk w wysokości 1,43 mld euro, pomimo…
0 Komentarzy3 Minuty
24 maja 2023
Wizz Air z nową usługą transmisji danych eSIM. Pozwoli ona zaoszczędzić na opłatach roamingowych
Wizz Air wprowadza usługę transmisji danych eSIM dla klientów podróżujących za granicę,…
0 Komentarzy1 Minuty
23 maja 2023
Air Astana świętuje 21. urodziny. „W tym roku liczba naszych pasażerów wzrośnie do 8,5 mln”
Air Astana obchodzi swoje 21. urodziny i jednocześnie świętuje osiągnięcie rekordowego…
0 Komentarzy3 Minuty
19 maja 2023
Enter Air poszerza flotę o nowego Boeinga 737 MAX 8
Enter Air polski przewoźnik lotniczy, przyjął w czwartek pierwszy z czterech zamówionych…
0 Komentarzy2 Minuty
19 maja 2023
Ryanair i Amadeus łączą siły w ofercie podróży służbowych
Ryanair poinformował o rozszerzeniu swojej oferty tanich podróży służbowych poprzez…
0 Komentarzy2 Minuty