Corendon w Polsce z nową propozycją dla biur podróży
Zwiększenie obecności w Polsce, otwarcie nowych połączeń oraz zaproponowanie touroperatorom mniej ryzykownych opcji kontraktów – to cele Corendon Airlines na najbliższy czas. Przewoźnik zorganizował w Warszawie spotkanie dla branży, by lepiej poznać obecnych i potencjalnych partnerów.
Dobra koniunktura w sprzedaży imprez turystycznych do Turcji sprawia, że Corendon ma duże nadzieje związane z Polskim rynkiem. W 2020 roku założona przez tureckich biznesmenów firma planuje wysłać do swojej ojczyzny ok. 150 tys. Polaków, dodając w sezonie letnim dwa samoloty czarterowe i wchodząc na rynek pakietów dynamicznych.
Rozszerzenie portfolio
Corendon interesuje się również innymi kierunkami – Grecją (na lato 2020) i Hiszpanią. Obecnie z Polski operuje 7 samolotów czarterowymi i 15 regularnymi, proponując połączenia z Warszawy, Poznania, Katowic, Gdańska, Wrocławia. Polecieć można do Antalyi, Heraklionu i na Rodos. Współpracuje m.in. z TUI Poland, Wezyrem, Rainbow.
„Chcemy być bardziej rozpoznawalni w Polsce, znać osobiście ludzi z branży, stąd pomysł na zorganizowanie wspólnego wieczoru. Mamy więcej propozycji i opcji – touroperatorzy będą mogli wybrać kontrakty obarczone mniejszym lub większym ryzykiem. Interesują nas też pakiety dynamiczne, sprzedaż biletów online klientom. Jesteśmy obecni w systemach MerlinX, Blue Vendo, będziemy stopniowo dodawali kolejne połączenia” – mówił Yıldıray Karaer, założyciel i prezes Corendon Airlines.
Elastyczny produkt
Corendon to grupa, w której znajdują się zarówno tureckie Corendon Airlines, jak też siostrzane spółki – holenderska Corendon Dutch Airlines oraz latające pod maltańską banderą Corendon Airlines Europe. Linie lotnicze działają od 15 lat, początkowo – w 1997 roku – spółka Corendon zajmowała się organizowaniem imprez turystycznych. Do grupy należą też hotele w Amsterdamie, Turcji, na Ibizie i Karaibach, działające pod marką Corendon Hotels & Resorts.
„Naszą dewizą jest elastyczność, nie koncentrujemy się tylko na jednym typie produktu. Operujemy zarówno blockami, pełnymi czarterami, jak też kierujemy ofertę bezpośrednio do klienta. Z uwagi na doświadczenie w biznesie zdajemy sobie sprawę, że działalność touroperatorska niesie ze sobą ogromne ryzyko – samoloty i hotele na gwarancjach to trudny produkt. Dlatego chcemy dać touroperatorom więcej możliwości” – mówi Alpaslan Unsal, przedstawiciel Corendona w Polsce.
Ryzyko wedle potrzeb
„W zależności od potrzeb organizatorzy będą mogli podpisać mniej lub bardziej ryzykowne kontrakty, oczywiście różniące się ceną. Te na gwarancji, korzystniejsze cenowo, trzeba sprzedać samodzielnie. Ale damy też możliwość wykupienia miejsc, które w razie kryzysu będzie można na pewnych warunkach zwrócić. Oczywiście to drożej kosztuje, ale generuje mniejsze ryzyko, sądzę więc, że będzie zapotrzebowanie na taką propozycję” – dodaje.
Działania wizerunkowe
Jak zaznacza Melih Pazarlioglu, e-commerce manager Corendona, firma planuje również zwiększenie obecności medialnej na polskim rynku. Chodzi zarówno o kampanię cyfrową: social media, AdWords, pozycjonowanie, remarketing, jak też o działania PR.
Wstępem do tych działań był wieczór w hotelu Sofitel Victoria, na którym polska branża miała okazję spotkać się z prezesem Yıldırayem Karaerem oraz pracownikami Corendona. Agenci turystyczni, touroperatorzy, przedstawiciele lotnisk, firm dostarczających oprogramowanie do rezerwacji, bawili się wspólnie na koncercie holenderskiej gwiazdy soul, Steffena Morrisona i jego zespołu.
{gallery}9270{/gallery}
POWIĄZANE WPISY
16 maja 2025
KLM-em z Krakowa do Amsterdamu od 10 lat
W najbliższą niedzielę, 18 maja 2025 r. – Królewskie Holenderskie Linie Lotnicze KLM i…
0 Komentarzy7 Minuty
16 maja 2025
SKY express: rekordowy pierwszy kwartał 2025. Więcej pasażerów, lotów i przychodów
SKY express rozpoczął rok 2025 z silnym wzrostem we wszystkich najważniejszych obszarach…
0 Komentarzy3 Minuty
15 maja 2025
Wizz Air rozszerza obsługę klienta. Wsparcie w języku polskim dostępne online
Wizz Air uruchomił usługę wsparcia w języku polskim jako element programu Customer First…
0 Komentarzy1 Minuty
15 maja 2025
Flying Blue uruchamia kolejną promocję „Status match”
Program lojalnościowy Flying Blue, należący do linii lotniczych Air France-KLM, rozpoczął…
0 Komentarzy1 Minuty
14 maja 2025
Rekordowy kwiecień w Katowice Airport – blisko 426 tys. pasażerów
Katowice Airport podsumowało ruch pasażerski za czwarty miesiąc bieżącego roku. W…
0 Komentarzy2 Minuty
13 maja 2025
Wizz Air uruchamia nowe połączenie Warszawa-Genua
Wizz Air uruchomił nowe połączenie lotnicze na trasie Warszawa – Genua. Jest to pierwsze…
0 Komentarzy1 Minuty
12 maja 2025
Paul Schwaiger nowym CCO w Corendon Airlines
Doświadczony menedżer lotniczy Paul Schwaiger objął stanowisko Chief Commercial Officer w…
0 Komentarzy1 Minuty
7 maja 2025
Jakie dokumenty są potrzebne, żeby wynająć samochód?
Wynajem samochodu cieszy się sporym zainteresowaniem zarówno w gronie miłośników…
0 Komentarzy4 Minuty
7 maja 2025
Linie Emirates poszukują członków personelu pokładowego
Linie Emirates poszukują kandydatów do swojego międzynarodowego zespołu personelu…
0 Komentarzy1 Minuty