Coral Travel zaprosił agentów do Egiptu. „Szacujemy, że w tym roku na wakacje zabierzemy 700 tys. klientów”

fot. archiwum Coral

Coral Travel Poland na coroczne spotkanie agentów zaprosił około 140 przedstawicieli współpracujących z nim biur podróży z całej Polski. Sprzedawcom zaprezentowano kluczowe hotele, które znajdują się w ofercie touroperatora. Tegoroczna edycja została zorganizowana w egipskim Sharm el Sheikh.

Pod koniec marca touroperator Coral Travel Poland gościł agentów biur podróży. Coroczne spotkanie z partnerami biznesowymi zgromadziło blisko 140 osób. Spotkanie odbyło się w egipskim Sharm el Sheikh w hotelach Sunrise Grant Select Montemare Resort oraz White Hills Resort. Egipt to, obok Turcji, jeden z najważniejszych produktów w całym portfolio touroperatora. Dla organizatorów ważne jest, aby sieć sprzedaży poznała osobiście ofertę.

Dla egipskiej turystyki klienci z polski są bardzo ważni, dlatego do udziału w wydarzeniu zaproszono przedstawicieli tego kraju, a wśród nich Amr El-Kady – chairman of Egyptian authority oraz Mohamed Faraag – director of Egyptian tourism board for Germany, Austria, Switzerland & Poland.

„Świat odrodził się po pandemii i turyści wrócili do podróżowania. Na sezon 2023, obserwując rynek, szacujemy, że wyleci z nami na wakacje 700 tys. klientów, co oznacza 20 proc. wzrost w porównaniu do 2022 roku” – informuje Kaan Ergün, dyrektor operacyjny Coral Travel na Europę Wschodnią w tym Polska i Czechy.

„Ten wzrost dotyczy też pakietów do Egiptu, gdzie już dziś mamy 42 proc. udziału w rynku sprzedaży kierunku Egipt z wylotami z Polski. To nasz kierunek całoroczny, z bazą ponad 300 hoteli, z wylotami w sezonie letnim i zimowym. Obecnie latamy do trzech regionów z pięciu polskich lotnisk: Hurghada, Sharm el Sheikh i Marsa Alam z Warszawy, Katowic, Wrocławia, Gdańska i Poznania. W szczycie sezonu proponujemy kilka rejsów w tygodniu z różnych lotnisk co pozwala klientom na dopasowanie wakacji do własnych potrzeb, w tym różna długość pobytów, nie tylko klasyczne siedem i 14 dni, ale również np. 10, 11 czy nawet cztery dni” – dodał.

Tegoroczny trend to wczesne rezerwacje, czyli inaczej niż w poprzednich latach, kiedy był to raczej kierunek sprzedaży last minute z tańszymi pakietami. Takie zmiany wymuszają też weryfikację naszej oferty, w tym zmiany w samym produkcie. Klienci oczekują lepszej jakości usług w Egipcie, wyższej klasy hoteli i komfortu samej podróży.

„Rozszerzamy siatkę połączeń o lokalne lotniska, częstotliwość wylotów a także rozszerzamy ofertę hoteli premium w Egipcie. Efektem tego są choćby nasze ostatnie dodatkowe wyloty z Warszawy na okres majówki i kolejne samoloty z Katowic do Sharm el Sheikh, co daje aż cztery wyloty tygodniowo z Katowic. Obecnie wysyłamy na wakacje do Egiptu 3200 Klientów tygodniowo” – podsumował Kaan Ergün.

Synergia 2023 była okazją do zapoznania agentów z ofertą w Egipcie. Dynamika sprzedaży Coral Travel Poland daje możliwości wszystkim kanałom sprzedaży, zarówno online jak i stacjonarnym, dlatego podczas wyjazdu touroperator razem z partnerami hotelowymi w Egipcie zorganizował warsztaty ,,Travel Workshop’’ podczas, których przedstawiciele sieci sprzedaży Coral Travel mieli okazję osobiście poznać i porozmawiać z reprezentantami ponad 20 marek hotelowych Egiptu.

Ponadto uczestnicy odwiedzili 18 hoteli, które są istotne w ofercie touroperatora, dzięki temu osobiście mogli przekonać się o jakości produktów w Egipcie proponowanych przez Coral Travel. Zwieńczeniem eventu była uroczysta kolacja z tradycyjnym dla Egiptu pokazem tanecznym i muzyką na żywo.

OTI Holding kończy 30 lat i zmienia nazwę. W 2022 połowa polskich turystów w Turcji to klienci Coral Travel