Coral Travel zaprosił agentów do Egiptu. „Szacujemy, że w tym roku na wakacje zabierzemy 700 tys. klientów”

Coral Travel Poland na coroczne spotkanie agentów zaprosił około 140 przedstawicieli współpracujących z nim biur podróży z całej Polski. Sprzedawcom zaprezentowano kluczowe hotele, które znajdują się w ofercie touroperatora. Tegoroczna edycja została zorganizowana w egipskim Sharm el Sheikh.
Pod koniec marca touroperator Coral Travel Poland gościł agentów biur podróży. Coroczne spotkanie z partnerami biznesowymi zgromadziło blisko 140 osób. Spotkanie odbyło się w egipskim Sharm el Sheikh w hotelach Sunrise Grant Select Montemare Resort oraz White Hills Resort. Egipt to, obok Turcji, jeden z najważniejszych produktów w całym portfolio touroperatora. Dla organizatorów ważne jest, aby sieć sprzedaży poznała osobiście ofertę.
Dla egipskiej turystyki klienci z polski są bardzo ważni, dlatego do udziału w wydarzeniu zaproszono przedstawicieli tego kraju, a wśród nich Amr El-Kady – chairman of Egyptian authority oraz Mohamed Faraag – director of Egyptian tourism board for Germany, Austria, Switzerland & Poland.
„Świat odrodził się po pandemii i turyści wrócili do podróżowania. Na sezon 2023, obserwując rynek, szacujemy, że wyleci z nami na wakacje 700 tys. klientów, co oznacza 20 proc. wzrost w porównaniu do 2022 roku” – informuje Kaan Ergün, dyrektor operacyjny Coral Travel na Europę Wschodnią w tym Polska i Czechy.
„Ten wzrost dotyczy też pakietów do Egiptu, gdzie już dziś mamy 42 proc. udziału w rynku sprzedaży kierunku Egipt z wylotami z Polski. To nasz kierunek całoroczny, z bazą ponad 300 hoteli, z wylotami w sezonie letnim i zimowym. Obecnie latamy do trzech regionów z pięciu polskich lotnisk: Hurghada, Sharm el Sheikh i Marsa Alam z Warszawy, Katowic, Wrocławia, Gdańska i Poznania. W szczycie sezonu proponujemy kilka rejsów w tygodniu z różnych lotnisk co pozwala klientom na dopasowanie wakacji do własnych potrzeb, w tym różna długość pobytów, nie tylko klasyczne siedem i 14 dni, ale również np. 10, 11 czy nawet cztery dni” – dodał.
Tegoroczny trend to wczesne rezerwacje, czyli inaczej niż w poprzednich latach, kiedy był to raczej kierunek sprzedaży last minute z tańszymi pakietami. Takie zmiany wymuszają też weryfikację naszej oferty, w tym zmiany w samym produkcie. Klienci oczekują lepszej jakości usług w Egipcie, wyższej klasy hoteli i komfortu samej podróży.
„Rozszerzamy siatkę połączeń o lokalne lotniska, częstotliwość wylotów a także rozszerzamy ofertę hoteli premium w Egipcie. Efektem tego są choćby nasze ostatnie dodatkowe wyloty z Warszawy na okres majówki i kolejne samoloty z Katowic do Sharm el Sheikh, co daje aż cztery wyloty tygodniowo z Katowic. Obecnie wysyłamy na wakacje do Egiptu 3200 Klientów tygodniowo” – podsumował Kaan Ergün.
Synergia 2023 była okazją do zapoznania agentów z ofertą w Egipcie. Dynamika sprzedaży Coral Travel Poland daje możliwości wszystkim kanałom sprzedaży, zarówno online jak i stacjonarnym, dlatego podczas wyjazdu touroperator razem z partnerami hotelowymi w Egipcie zorganizował warsztaty ,,Travel Workshop’’ podczas, których przedstawiciele sieci sprzedaży Coral Travel mieli okazję osobiście poznać i porozmawiać z reprezentantami ponad 20 marek hotelowych Egiptu.
Ponadto uczestnicy odwiedzili 18 hoteli, które są istotne w ofercie touroperatora, dzięki temu osobiście mogli przekonać się o jakości produktów w Egipcie proponowanych przez Coral Travel. Zwieńczeniem eventu była uroczysta kolacja z tradycyjnym dla Egiptu pokazem tanecznym i muzyką na żywo.
POWIĄZANE WPISY
1 grudnia 2023
Sieć Fostertravel.pl podsumowała rok 2023
Piętnaście salonów franczyzowych więcej niż w roku ubiegłym, wzrost obrotu o 128 proc. –…
0 Komentarzy3 Minuty
1 grudnia 2023
Exim Tours: 30 lat na rynku, wzrost sprzedaży i nagrody dla najlepszych agentów
W ostatnią sobotę, 25 listopada, kolejny rok z rzędu, odbyła się Gala Exim Tours. Podczas…
0 Komentarzy5 Minuty
1 grudnia 2023
Zimowa Chorwacja: moc atrakcji i magia świąt
Chorwacja w okresie zimowym ukazuje swoje oblicze. Od świątecznych jarmarków i aż po…
0 Komentarzy6 Minuty
30 listopada 2023
Esky.pl: 64 proc. Polaków wyleci zimą do Bangkoku, Nowego Jorku i Miami
Ponad połowa podróżujących z Polski zdecydowała się na wyprawy do Bangkoku, Nowego Jorku…
0 Komentarzy7 Minuty
29 listopada 2023
Fundacja Argan zachęca do odkrywania kultury Maroka
Nowo powstała Polsko-Marokańska Fundacja Argan, ma na celu promocję marokańskiej kultury…
0 Komentarzy2 Minuty
29 listopada 2023
Złoty Certyfikat POT otrzymały Bieszczadzkie Drezyny Rowerowe
Dwudziesta, jubileuszowa edycja konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny – Certyfikat…
0 Komentarzy3 Minuty
29 listopada 2023
Rainbow: zimą ciepłe kraje odwiedzi blisko 180 tys. turystów
W Rainbow zakończyły się pierwsze loty do wszystkich egzotycznych miejsc na zimę 2023/24.…
0 Komentarzy2 Minuty
29 listopada 2023
25 lat Polskiego Holdingu Hotelowego. Wartość spółki wzrosła do 2,2 mld zł
Historia Polskiego Holdingu Hotelowego liczy 25 lat. W 1998 roku Przedsiębiorstwo…
0 Komentarzy5 Minuty
29 listopada 2023
Otwarcie sezonu narciarskiego 2 grudnia w Szczyrku
Już w najbliższą sobotę 2 grudnia zostanie otwarty sezon narciarski w Szczyrku! Na…
0 Komentarzy1 Minuty