Coral Travel wyśle klientów do Turcji z Zielonej Góry
Coral Travel jako pierwszy na rynku wprowadza wyloty do Turcji z lotniska w Zielonej Górze.
W 2018 roku Turcję odwiedziło 380 tys. Polaków z czego prawie 40 proc. to klienci podróżujący z Coral Travel.
Na 2019 rok touroperator zaplanował wzrost sprzedaży tego kierunku o 22 proc. Na razie notuje o 25 proc. większą sprzedaż niż rok temu o tej samej porze.
Kaan Ergun, dyrektor generalny Coral Travel Poland, powiedział: „Jesteśmy liderem w sprzedaży wakacji w Turcji. W poprzednim roku, 40 proc. polskich turystów wypoczywających na Riwierze Tureckiej to nasi klienci, którzy wylecieli z Coral Travel. To cieszy, ale przede wszystkim zobowiązuje.
Rok 2019 zapowiada się kolejnym rokiem wakacji w Turcji. To oznacza, że klientów jest coraz więcej, ale i ich oczekiwania ciągle rosną. Trzeba pamiętać, że gro turystów to goście rokrocznie powracający do Turcji. Szukają więc nowości, różnorodności, bogatszej oferty. W sezonie latamy codziennie z 11 głównych lotnisk w Polsce a z Warszawy i Katowic nawet dwa razy dziennie. Dostępność naszej oferty jest więc bardzo szeroka. Niemniej jednak, już dzisiaj, najbardziej popularne terminy wylotów są wyprzedane, mimo tak wielu lotnisk i tak częstych przelotów. Lotniska mają też swoje limity i dodawanie kolejnych rejsów nie jest takie łatwe.Rozszerzamy zatem ofertę o kolejne, lokalne lotniska, w tym o Zieloną Górę. Zresztą takie też było zapotrzebowanie Klientów i sieci sprzedaży w regionie. Antalya jest tu obecnie najpopularniejszym celem wakacyjnych podróży stąd dla większej wygody naszych Klientów i większej dostępności wprowadziliśmy wyloty do Antalyi z Zielonej Góry.”
Piotr Rudzki, z Biura Prasowego PPL, dodał: „Bardzo cieszymy się z tego połączenia, które świadczy o rosnącym potencjale regionu, zwłaszcza, jeśli weźmiemy pod uwagę, duże oferowanie rejsów z Wrocławia czy Poznania. Uważamy, że Zielona Góra jest doskonałą alternatywą i uzupełnieniem oferty dla turystów z zachodniej Polski, jak również z regionu przygranicznego Niemiec. Antalya była najpopularniejszym kierunkiem ubiegłego roku z Warszawy, liczymy na to, że jej popularność powtórzy się również w przypadku Zielonej Góry.”
POWIĄZANE WPISY
29 marca 2024
Choose Greece prezentuje ofertę grecką na polskim rynku
26 marca 2024 w warszawskim hotelu Polonia Palace odbyło się spotkanie promocyjne…
0 Komentarzy1 Minuty
28 marca 2024
Nad Como zakończyły się targi BILNI 2024
W niedzielę zakończył workshop BILNI 2024, jedna z największych imprez poświęconych…
0 Komentarzy2 Minuty
28 marca 2024
Rekordowy wzrost liczby polskich turystów w Niemczech. Ponad 4,1 mln noclegów w 2023 roku
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) uważa, że turystyka przyjazdowa jest na dobrej drodze…
0 Komentarzy4 Minuty
28 marca 2024
Ponad 50-proc. wzrost, dominacja Egiptu. Fly.pl podsumował zimę
Sezon Zima 2023/2024 dobiega końca. Z pierwszych podsumowań branży turystycznej wynika,…
0 Komentarzy6 Minuty
26 marca 2024
Travelplanet.pl rozwija sprzedaż w kanale franczyzowym. Podsumowanie roku i nagrody dla najlepszych na gali Top of the Top 2023
Partnerzy franczyzowi Travelplanet.pl w 2023 roku zwiększyli swe przychody o 43 proc.…
0 Komentarzy3 Minuty
25 marca 2024
Otwarcie 300. salonu Wakacje.pl
Wakacje.pl uruchomił 300. salon sprzedaży w Swadzimiu koło Poznania. W wydarzeniu udział…
0 Komentarzy4 Minuty
25 marca 2024
Itaka zwycięzcą Mobile Trends Awards 2024
Mobile Trends Awards przyznawane są od 13 lat i trafiają do firm, których projekty…
0 Komentarzy2 Minuty
25 marca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych idą systematycznie w górę
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 marca 2024
Itaka startuje ze sprzedażą sezonu zima 2025. W ofercie egzotyczna nowość
Hasłem O! Zima 24/25 Itaka rozpoczyna sprzedaż kolejnego sezonu. Na start przygotowano…
0 Komentarzy5 Minuty