Click&Go rozpoczyna współpracę z serwisem Wakacje.pl
Internetowe biuro podróży Click&Go Polska rozpoczęło miesiąc temu współpracę z Wakacje.pl. Klienci będą mieli możliwość korzystania z oferty Click&Go w sieci stacjonarnej Wakacje.pl oraz My Travel.
Click&Go Polska to internetowe biuro podróży tworzące swoją ofertę w oparciu o technologię dynamicznego pakietowania, dając klientowi możliwość komponowania wyjazdu na stronie internetowej. Marka wywodzi się z Irlandii gdzie z sukcesem działa już od 10 lat. Oferta Click&Go pojawiła się w Polsce w 2018 roku i od tego czasu dynamicznie się rozwija, umożliwiając konsumentom w Polsce wczasy na 18 wakacyjnych kierunkach, oraz wyjazdy typu ,,City Break’’ aż do ośmiu europejskich miast.
Samodzielnie, ale jak z touroperatorem
Propozycje Click&Go Polska to idealne rozwiązanie dla osób, które dotychczas zamiast ofert touroperatorów samodzielnie rezerwowali poszczególne komponenty wycieczki u różnych dostawców, przez co tracili możliwości, jakie daje biuro podróży. Teraz mogą zrobić to samo uiszczając jedną, łączną opłatę za hotel, lot i inne składowe wyjazdu oraz korzystać z zabezpieczenia w postaci gwarancji ubezpieczeniowej wystawionej przez ERGO dla Click&Go oraz Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego. To klient decyduje jakie usługi wliczy w swój pakiet, który jest tworzony w dynamiczny sposób w oparciu o regularne rejsy linii lotniczych.
Michał Głowa, Country Manager Click&Go Polska, powiedział:
“Nieustannie staramy się poszerzać swoją ofertę i usprawniać procesy związane z rezerwacją naszych wyjazdów, to oznacza również wyjście naprzeciw klientom, którzy preferują rezerwację wyjazdów w biurze stacjonarnym. Przyszedł moment, w którym wchodzimy we współpracę z liderem rynku multiagencyjnego. Mamy nadzieję, że nasi klienci docenią, że wychodzimy naprzeciw ich oczekiwaniom, a znana marka Wakacje.pl pomoże nam zbudować zaufanie na Polskim rynku.”
Wakacje.pl to lider na multiagencyjnym rynku turystyki zorganizowanej w Polsce i właściciel największego, a zarazem pierwszego w polskim internecie serwisu turystycznego. Celem spółki jest adresowanie wszystkich potrzeb turystycznych Polaków, co realizuje poprzez konsekwentny rozwój oferty produktowej oraz kanałów dystrybucji.
Wzrost rozpoznawalności marki Click&Go
Klienci Wakacje.pl mogą zarezerwować wyjazdy w całości online, poprzez infolinię lub w jednym z salonów stacjonarnych. Dzisiaj to 380 biur zlokalizowanych w całej Polsce, działających pod markami Wakacje.pl, MyTravel i Wakacyjny Świat. Od 2020 roku klienci sieci stacjonarnych Wakacje.pl i MyTravel zyskali dostęp do oferty Click&Go. Mamy nadzieję, że współpraca z tak dużą i uznaną marką jaką jest Wakacje.pl przyczyni się do wzrostu rozpoznawalności Click&Go w Polsce. Dla Wakacje.pl taki produkt będzie cennym uzupełnieniem oferty, która w obszarze dynamicznego pakietowania jest na wczesnym etapie rozwoju w Polsce.
Klaudyna Fudala – manager ds. PR/rzecznik prasowy Wakacje.pl, dodała:
“Ambicją Wakacje.pl jest dostarczenie turystom możliwie najszerszego wyboru produktów i usług bez względu na to, jakie jest ich miejsce zamieszkania. Dywersyfikacja portfela produktowego pozwala nam szybko i sprawnie odpowiadać na zróżnicowane potrzeby podróżujących, a możliwość dynamicznego pakietowania doskonale wpasowuje się w tę strategię. Trendy w podróżowaniu się zmieniają, a my jako największy gracz na rynku jesteśmy zobowiązani na te zmiany reagować. Jako jedyni w Polsce rozpoczynamy współpracę z Click&Go, co podnosi naszą konkurencyjność i pozwala na jeszcze lepsze adresowanie potrzeb i spełnianie marzeń o podróżowaniu, których Polacy mają coraz więcej.”
POWIĄZANE WPISY
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Analiza Kiwi.com: rośnie popularność wyjazdów do Azji i USA na majówkę
Kiwi.com, firma travel tech i wyszukiwarka tanich podróży, przyjrzała się tegorocznym…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2024
Nekera stawia na Hiszpanię. Zapowiada się kolejne rekordowe lato: ponad 180 połączeń lotniczych z Polski
Nekera poinformowała ostatnio o znaczącym wzroście zainteresowania Hiszpanią wśród…
0 Komentarzy9 Minuty
16 kwietnia 2024
Targi IMEX Frankfurt 2024 odbędą się od 14 do 16 maja
Biuro Spotkań i Wydarzeń Polskiej Organizacji Turystycznej po raz kolejny organizuje…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2024
Polinezja Francuska od teraz dostępna dla podróżujących z Exim Tours
Exim Tours, część Grupy DERTOUR, wprowadza Polinezję Francuską do swojej oferty…
0 Komentarzy2 Minuty
15 kwietnia 2024
Biura podróży – duża podaż i mocny złoty przyhamowały wzrost cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
11 kwietnia 2024
Rainbow Złotym Partnerem XIV edycji Forum Promocji Turystycznej
W trakcie Forum prezes zarządu Rainbow Tours Maciej Szczechura będzie mówił o kwestiach…
0 Komentarzy11 Minuty
9 kwietnia 2024
Ryanair: nowe zasady współpracy z partnerami. Touroperatorzy nie muszą się martwić o zwrot w razie odwołania lotu
Trwają negocjacje Ryanaira w sprawie współpracy z kolejnymi partnerami branżowymi. Jak…
0 Komentarzy9 Minuty