Chorwacja kusi luksusem

Dwanaście firm chorwackich specjalizujących się w luksusowym wypoczynku i oferujących wynajem jachtów zaprezentowało swoją ofertę na warsztatach dla polskich biur podróży w Warszawie.
Chorwacja to jeden z najpopularniejszych wśród Polaków kierunków wakacyjnych.
W ubiegłym roku kraj odwiedziło prawie milion polskich turystów. Coraz częściej szukają oni nie tylko tradycyjnego wypoczynku nad morzem połączonego ze zwiedzaniem zabytków i rozkoszowaniem się kuchnią chorwacką. Naprzeciw takim oczekiwaniom wyszło warszawskie biuro Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej, które zaprosiło polskie biura turystyczne na spotkanie do Hotelu Polonia Palace.
Gospodarze wysłali prawie dwieście zaproszeń, na które odpowiedziało pozytywnie (potwierdziło udział) 29 polskich biur. Aż dziw bierze, że tak mało polskich firm zechciało zapoznać się niebanalna ofertą. Jeszcze większe zdziwienie budzi fakt, że spośród tych firm, które potwierdziły mailowo obecność, nie wszystkie przyjechały. Brak profesjonalizmu i zwykłego dobrego wychowania. Niech żałują, bo rozmawiać było z kim i na pewno było warto.
Agnieszka Puszczewicz, dyrektor warszawskiego biura Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej, powiedziała: „W tym roku zaprosiliśmy chorwackie firmy, które zajmują się organizacją luksusowego wypoczynku oraz żeglarstwem na najwyższym poziomie. Do tej pory miały one kontakt głównie z indywidualnymi gośćmi z Polski, chcielibyśmy to zmienić. Zależy nam na zainteresowaniu polskich biur ofertą z wyższej półki. Wiemy, że istnieje zapotrzebowanie na tego typu formę wypoczynku. Poza tym, tak szeroka oferta Chorwacji pokazuje, ze Chorwacja jest rogiem obfitości, jeśli chodzi o atrakcje turystyczne.”
POWIĄZANE WPISY
26 września 2025
Jesień w Dolomitach: turystyka górska w rytmie slow i wellness
Jesień w Dolomitach Trydenckich to czas, kiedy góry odkrywają swoje najbardziej…
0 Komentarzy3 Minuty
25 września 2025
Szlak herbaciany Korei Południowej: smaki, zwyczaje i podróż przez regiony kraju
W Korei Południowej herbata to coś więcej niż napój - od wieków stanowi ważny element…
0 Komentarzy2 Minuty
24 września 2025
Angola z nową marką turystyczną: „Visit Angola – The Rhythm of Life”
Republika Angoli zaprezentowała nową identyfikację wizualną i hasło promocyjne „Visit…
0 Komentarzy1 Minuty
23 września 2025
Azja na czele destynacji podróży motywacyjnych w 2025 roku
Firmy coraz częściej wybierają podróże motywacyjne do Azji, które łączą nagrodę dla…
0 Komentarzy2 Minuty
19 września 2025
Bakery tourism w Emilii-Romanii: przewodnik po lokalnych piekarniach
City break we włoskich miastach sztuki - Bolonii, Rawennie, Modenie, Parmie czy Rimini -…
0 Komentarzy2 Minuty
7 października 2025
Tajlandia promuje się w Polsce kampanią „Cool Summer & Warm Winter”
Tajlandia ruszyła z nową kampanią promocyjną „Cool Summer & Warm Winter in Thailand”,…
0 Komentarzy4 Minuty
2 października 2025
TAP Air Portugal świętuje 80-lecie
Linie lotnicze TAP Air Portugal, obchodzące w tym roku 80-lecie działalności,…
0 Komentarzy1 Minuty
29 września 2025
Travelist: Egzotyczne wakacje krok po kroku – poradnik dla podróżnych
Egzotyczne wakacje są dostępne dla każdego - przekonuje Marek Pukas, podróżnik i twórca…
0 Komentarzy2 Minuty
29 września 2025
Jamajka prezentuje strategię rozwoju turystyki podczas JAPEX 2025
Jamajka zaprezentowała swoją strategię rozwoju turystyki opartą na zasadach…
0 Komentarzy1 Minuty
26 września 2025
Jesień w Dolomitach: turystyka górska w rytmie slow i wellness
Jesień w Dolomitach Trydenckich to czas, kiedy góry odkrywają swoje najbardziej…
0 Komentarzy3 Minuty
25 września 2025
Szlak herbaciany Korei Południowej: smaki, zwyczaje i podróż przez regiony kraju
W Korei Południowej herbata to coś więcej niż napój - od wieków stanowi ważny element…
0 Komentarzy2 Minuty
24 września 2025
Angola z nową marką turystyczną: „Visit Angola – The Rhythm of Life”
Republika Angoli zaprezentowała nową identyfikację wizualną i hasło promocyjne „Visit…
0 Komentarzy1 Minuty
23 września 2025
Azja na czele destynacji podróży motywacyjnych w 2025 roku
Firmy coraz częściej wybierają podróże motywacyjne do Azji, które łączą nagrodę dla…
0 Komentarzy2 Minuty
19 września 2025
Bakery tourism w Emilii-Romanii: przewodnik po lokalnych piekarniach
City break we włoskich miastach sztuki - Bolonii, Rawennie, Modenie, Parmie czy Rimini -…
0 Komentarzy2 Minuty
7 października 2025
Tajlandia promuje się w Polsce kampanią „Cool Summer & Warm Winter”
Tajlandia ruszyła z nową kampanią promocyjną „Cool Summer & Warm Winter in Thailand”,…
0 Komentarzy4 Minuty
2 października 2025
TAP Air Portugal świętuje 80-lecie
Linie lotnicze TAP Air Portugal, obchodzące w tym roku 80-lecie działalności,…
0 Komentarzy1 Minuty
29 września 2025
Travelist: Egzotyczne wakacje krok po kroku – poradnik dla podróżnych
Egzotyczne wakacje są dostępne dla każdego - przekonuje Marek Pukas, podróżnik i twórca…
0 Komentarzy2 Minuty
29 września 2025
Jamajka prezentuje strategię rozwoju turystyki podczas JAPEX 2025
Jamajka zaprezentowała swoją strategię rozwoju turystyki opartą na zasadach…
0 Komentarzy1 Minuty
26 września 2025
Jesień w Dolomitach: turystyka górska w rytmie slow i wellness
Jesień w Dolomitach Trydenckich to czas, kiedy góry odkrywają swoje najbardziej…
0 Komentarzy3 Minuty