Chorwacja kontynuuje kampanię on line #CroatiaLongDistanceLove

Chorwacka Wspólnota Turystyczna przygotowała 4 nowe filmy przeznaczone do promocji w mediach społecznościowych. Materiały dotyczą gastronomii, piękna przyrody, turystyki aktywnej i dziedzictwa kulturowego. W najbliższym czasie komunikacja będzie skupiona w 4 wymienionych segmentach.
Pierwszy opublikowany film poświęcony jest oszałamiającej chorwackiej przyrodzie: https://www.youtube.com/watch?v=qXNnxiZdajk
Kristjan Staničić, dyrektor generalny Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej, skomentował: „Ogromnie mi miło, że nasz koncept komunikacyjny #CroatiaLongDistanceLove przynosi wspaniałe rezultaty. Zachęceni dotychczasowymi wynikami rozpoczęliśmy drugi etap kampanii. Tym razem zdecydowaliśmy się na promocję określonych produktów turystycznych. Dzięki krótkim filmikom chcemy przypominać naszym fanom o wyjątkowym pięknie Chorwacji“
Pierwsza część akcji promocyjnej #CroatiaLongDistanceLove dotarła do ponad 1,5 miliona użytkowników na świecie. W ostatnim czasie Chorwacka Wspólnota Turystyczna odnotowała wzrost liczby fanów i ich interakcji na wszystkich kanałach Croatia Full of life w mediach społecznościowych.
Agnieszka Puszczewicz, dyrektor Przedstawicielstwa Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce, podkreśliła: „Chorwacja czeka na swoich gości! Staramy się cały czas utrzymywać bliski kontakt z naszymi przyjaciółmi w mediach społecznościowych. Mam szczerą nadzieję, że już niedługo Polacy będą się mogli cieszyć pięknem Chorwacji na żywo” powiedziała.”
Przypomnijmy, że Chorwacka Wspólnota Turystyczna przygotowała specjalną akcję promocyjną prezentującą Chorwację gościom i mediom na swoich najważniejszych rynkach pod hasłem #CroFact.
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Sopocka Organizacja Turystyczna zaprasza do udziału w „Sopockich Perłach”
Sopocka Organizacja Turystyczna rozpoczyna siódmą edycję konkursu „Sopockie Perły”.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2025
Sezon narciarski w Wiśle otwarty. Skolnity gotowy na narciarzy
Sezon narciarski na stacji Skolnity w Wiśle rozpocznie się dziś, 5 grudnia, o godzinie…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Travelist.pl rusza z zimowym konkursem fotograficznym
Travelist.pl uruchomił konkurs fotograficzny „Jedź na ferie - wygraj wakacje”, w którym…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2025
Accor mianuje Karelle Lamouche CEO na Europę i Afrykę Północną
Grupa hotelowa Accor ogłosiła powołanie Karelle Lamouche na stanowisko CEO…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Rusza 8. edycja konkursu fotograficznego #LubelskieTravel
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna otwiera nabór do kolejnej edycji konkursu…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
WP Holding sprzedaje Fluege.de chińskiej grupie Tongcheng Travel
Fluege.de ma nowego właściciela. WP Holding zawarło umowę sprzedaży Invia Flights Germany…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
ULC rusza z nową edycją kampanii „Nie pakuj się w kłopoty”
Urząd Lotnictwa Cywilnego rozpoczął nową edycję kampanii edukacyjnej „Nie pakuj się w…
0 Komentarzy2 Minuty










