Celebryci polecają wypoczynek na Śląsku

#WybieramSlaskie – to hasło nowej kampanii przygotowanej przez Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego i Śląską Organizację Turystyczną z udziałem znanych i lubianych postaci związanych z regionem. Akcja potrwa do końca wakacji.
To pierwsza kampania, do której zostały zaproszone powszechnie znane osoby z województwa śląskiego, stając się niejako ambasadorami marki Śląskie.
Osobistości ze świata sportu, muzyki, kultury czy nauki zostały poproszone o pokazanie swoich ulubionych miejsc w regionie i zachęcenie turystów do odwiedzenia Beskidów, Śląska Cieszyńskiego, Krainy Górnej Odry, Szlaku Zabytków Techniki, Jasnej Góry, Jury Krakowsko-Częstochowskiej i innych wyjątkowych miejsc w regionie. W pierwszej odsłonie kampanii znaleźli się: Bracia Golec, prezydent Światowej Organizacji Antydopingowej WADA Witold Bańka, popularyzator nauki Tomasz Rożek, śląski kuchmistrz Remigiusz Rączka, Ojcowie Paulini z Jasnej Góry. Druga odsłona kampanii ujawni kolejnych miłośników regionu.
„Z samego serca Beskidów pozdrawiają bracia Łukasz i Paweł Golec. Mamy tu piękne, czyste góry, pełne folkloru i kultury. Mamy też niepowtarzalny górski klimat oraz krzepiącą kwaśnicę! My #WybieramySlaskie – wybier i Ty. Hej!” – tak do odwiedzenia najpiękniejszych górskich pasm w województwie, zapraszają w spocie promocyjnym muzycy z GolecuOrkiestra.
Województwo śląskie z roku na rok staje się coraz bardziej atrakcyjne turystycznie. W 2018 roku rekordowa liczba ponad 5,7 mln osób wybrało wypoczynek na weekend lub dłuższy pobyt właśnie tutaj i skorzystało z różnorodności krajobrazowo-kulturowej Śląskiego.
Jakub Chełstowski, marszałek województwa śląskiego, powiedział: “Turystyka to bardzo ważny sektor gospodarki w regionie. Po tym trudnym czasie COVID-19 chcemy przywracać i stymulować rozwój gospodarczy. Działania w ramach Śląskiego Pakietu dla Turystyki, a teraz promocji regionu, które są realną odpowiedzią na ciężkie czasy dla branży, były konsultowane z przedsiębiorcami i ekspertami. Cieszę się, że ta synergia przynosi efekty. Będziemy pokazywać w tej ogólnopolskiej kampanii, że mamy dużo do zaoferowania i jesteśmy przygotowani do wakacyjnego sezonu. Słyniemy z gościnności, mamy świetną regionalną kuchnię, a teraz wyjątkowych ambasadorów regionu. Kampania pokaże też, że u nas można bezpiecznie wypoczywać.”
Kampania obejmie promocję marek województwa śląskiego: Beskidów, Śląska Cieszyńskiego, Jury Krakowsko-Częstochowskiej i Krainy Górnej Odry oraz szlaków turystycznych i kulturowych: Szlaku Zabytków Techniki, Szlaku Kulinarnego Śląskie Smaki, Europejskiego Szlaku Paulinów. Dzięki współpracy Urzędu Marszałkowskiego ze Śląską Organizacją Turystyczną powstała witryna internetowa dedykowana kampanii www.SlaskieZaprasza.pl.
Agnieszka Sikorska, dyrektor biura Śląskiej Organizacji Turystycznej, dodała: “Wspieramy merytorycznie Departament Turystyki Urzędu Marszałkowskiego, który przygotował projekt. Nasz wkład to gotowe propozycje wycieczek, stanowiących podpowiedź dla turystów poszukujących chwili relaksu na łonie natury, sportowych aktywności na rowerze czy w kajaku, tras do zwiedzania zabytków albo zasmakowania w regionalnych kulinariach.”
www.SlaskieZaprasza.pl
Do odwiedzenia Śląskiego zapraszają:
Bracia Golec: https://youtu.be/BNPtvaIQlhg
Tomasz Rożek: https://youtu.be/kqhj6iKOnLM
Witold Bańka: https://youtu.be/vwAMVV2ilnQ
Remigiusz Rączka: https://youtu.be/riskysQc-AA
Ojciec Samuel Pachocki: https://youtu.be/8rMoP04EKOg
POWIĄZANE WPISY
1 grudnia 2023
Rekordowy rok 2023 Biura Podróży Sun & Fun
Biuro Podróży Sun &Fun przedstawiło ofertę na lato 2024 roku. Przy okazji pochwaliło się…
0 Komentarzy1 Minuty
1 grudnia 2023
Podczas Gali Waszej Turystyki zbierzemy środki na Dom Dziecka w Falbogach. Przyłącz się do aukcji charytatywnej
Podczas trzeciej edycji Gali Waszej Turystyki, która odbędzie się 12 stycznia 2024 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
30 listopada 2023
Rozpoczęcie sezonu na Czarnej Górze. GrapaSki zaprasza na nowości na stokach
W stacji narciarskiej z podhalańskiej Czarnej Góry oprócz pierwszych szusów miłośnicy…
0 Komentarzy3 Minuty
29 listopada 2023
Accor i Grupa Allenort podpisują umowę na budowę Mövenpick Hotel Gdynia
Accor nawiązał współpracę z Grupą Allenort na realizację projektu budowy hotelu Mövenpick…
0 Komentarzy2 Minuty
29 listopada 2023
Fundacja Argan zachęca do odkrywania kultury Maroka
Nowo powstała Polsko-Marokańska Fundacja Argan, ma na celu promocję marokańskiej kultury…
0 Komentarzy2 Minuty
29 listopada 2023
Ryanair uruchamia letni rozkład lotów 2024
Ryanair poinformował o starcie letniego rozkładu lotów na 2024 rok z prawie 10 mln miejsc…
0 Komentarzy1 Minuty
29 listopada 2023
Meet the Bidder Grand Edition w Arche Hotel Krakowska. 77 wystawców z całego świata i blisko 1,5 tys. spotkań
W dniach 21-22 listopada odbył się Meet the Bidder Grand Edition, a także międzynarodowa…
0 Komentarzy6 Minuty
29 listopada 2023
PLL LOT: rusza trzecia edycja konkursu dla absolwentów na najlepsze prace dyplomowe z obszaru lotnictwa
Polskie Linie Lotnicze LOT startują z trzecią edycję konkursu, zachęcając absolwentów…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2023
Poznaj turystyczny portal Łodzi! Lodz.Travel – Twoja baza wiedzy o Łodzi
Oficjalny turystyczny portal Łodzi Lodz.Travel to przewodnik po ofercie turystycznej…
0 Komentarzy4 Minuty