Carlson Wagonlit Travel rozszerza partnerstwo z Amadeus

Amadeus ogłosił odnowienie i rozszerzenie na kolejne lata długofalowej współpracy biznesowej z Carlson Wagonlit Travel (CWT), biurem podróży specjalizującym się w obsłudze korporacji, opierającej się na dostarczaniu najnowszych innowacji technologicznych.

W ramach umowy, konsultanci CWT na całym świecie będą mieć dostęp do szerokiej oferty turystycznej na platformie Amadeus Travel Platform oraz najnowszej technologii, w tym Amadeus Selling Platform Connect.

To wyjątkowe połączenie treści z narzędziami wesprze doradców CWT w dostarczaniu podróżującym wysokiej jakości spersonalizowanych usług w uproszczony i bardziej skuteczny sposób. Ma to ścisły związek z przyjętą przez CWT strategią o nazwie „CWT 3.0 strategy”, której celem jest podniesienie wydajności i zapewnienie klientom lepszych możliwości podróży poprzez usprawnienie procesów i narzędzi. Wdrożenie najnowszej technologii Amadeus będzie wspierać CWT w realizacji tych celów.

Vince Chirico, starszy wiceprezes ds. globalnej sieci i partnerów technologicznych w CWT, powiedział: „Cieszymy się, że możemy poszerzyć naszą współpracę z Amadeus w ramach strategii CWT 3.0.” – powiedział. Przyczyni się ona do uproszczenia naszej infrastruktury operacyjnej, umożliwi wspólne wprowadzanie innowacji oraz przyspieszy nasz globalny wzrost”.

Rajiv Rajian, wiceprezes ds. podróży służbowych w segmencie Travel Channels w Amadeus dodał: „Podróżni szukają dzisiaj spójności, przejrzystości i możliwości wyboru, a odpowiednia technologia jest kluczem do zaspokojenia tych potrzeb. Cieszymy się, że możemy rozszerzyć naszą długofalową współpracę z CWT, zapewniając wiodącą technologię wraz z najbogatszą ofertą, aby sprostać potrzebom podróżujących służbowo.”