Carlson Wagonlit Travel rozszerza partnerstwo z Amadeus
Amadeus ogłosił odnowienie i rozszerzenie na kolejne lata długofalowej współpracy biznesowej z Carlson Wagonlit Travel (CWT), biurem podróży specjalizującym się w obsłudze korporacji, opierającej się na dostarczaniu najnowszych innowacji technologicznych.
W ramach umowy, konsultanci CWT na całym świecie będą mieć dostęp do szerokiej oferty turystycznej na platformie Amadeus Travel Platform oraz najnowszej technologii, w tym Amadeus Selling Platform Connect.
To wyjątkowe połączenie treści z narzędziami wesprze doradców CWT w dostarczaniu podróżującym wysokiej jakości spersonalizowanych usług w uproszczony i bardziej skuteczny sposób. Ma to ścisły związek z przyjętą przez CWT strategią o nazwie „CWT 3.0 strategy”, której celem jest podniesienie wydajności i zapewnienie klientom lepszych możliwości podróży poprzez usprawnienie procesów i narzędzi. Wdrożenie najnowszej technologii Amadeus będzie wspierać CWT w realizacji tych celów.
Vince Chirico, starszy wiceprezes ds. globalnej sieci i partnerów technologicznych w CWT, powiedział: „Cieszymy się, że możemy poszerzyć naszą współpracę z Amadeus w ramach strategii CWT 3.0.” – powiedział. Przyczyni się ona do uproszczenia naszej infrastruktury operacyjnej, umożliwi wspólne wprowadzanie innowacji oraz przyspieszy nasz globalny wzrost”.
Rajiv Rajian, wiceprezes ds. podróży służbowych w segmencie Travel Channels w Amadeus dodał: „Podróżni szukają dzisiaj spójności, przejrzystości i możliwości wyboru, a odpowiednia technologia jest kluczem do zaspokojenia tych potrzeb. Cieszymy się, że możemy rozszerzyć naszą długofalową współpracę z CWT, zapewniając wiodącą technologię wraz z najbogatszą ofertą, aby sprostać potrzebom podróżujących służbowo.”
POWIĄZANE WPISY
28 marca 2024
Nad Como zakończyły się targi BILNI 2024
W niedzielę zakończył workshop BILNI 2024, jedna z największych imprez poświęconych…
0 Komentarzy2 Minuty
28 marca 2024
Rekordowy wzrost liczby polskich turystów w Niemczech. Ponad 4,1 mln noclegów w 2023 roku
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) uważa, że turystyka przyjazdowa jest na dobrej drodze…
0 Komentarzy4 Minuty
28 marca 2024
Ponad 50-proc. wzrost, dominacja Egiptu. Fly.pl podsumował zimę
Sezon Zima 2023/2024 dobiega końca. Z pierwszych podsumowań branży turystycznej wynika,…
0 Komentarzy6 Minuty
26 marca 2024
Travelplanet.pl rozwija sprzedaż w kanale franczyzowym. Podsumowanie roku i nagrody dla najlepszych na gali Top of the Top 2023
Partnerzy franczyzowi Travelplanet.pl w 2023 roku zwiększyli swe przychody o 43 proc.…
0 Komentarzy3 Minuty
25 marca 2024
Otwarcie 300. salonu Wakacje.pl
Wakacje.pl uruchomił 300. salon sprzedaży w Swadzimiu koło Poznania. W wydarzeniu udział…
0 Komentarzy4 Minuty
25 marca 2024
Itaka zwycięzcą Mobile Trends Awards 2024
Mobile Trends Awards przyznawane są od 13 lat i trafiają do firm, których projekty…
0 Komentarzy2 Minuty
25 marca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych idą systematycznie w górę
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 marca 2024
Itaka startuje ze sprzedażą sezonu zima 2025. W ofercie egzotyczna nowość
Hasłem O! Zima 24/25 Itaka rozpoczyna sprzedaż kolejnego sezonu. Na start przygotowano…
0 Komentarzy5 Minuty
22 marca 2024
One Event zaprezentował się w Warszawie
Około 40 przedstawicieli biur podróży i agencji MICE poznało ofertę One Event na…
0 Komentarzy1 Minuty