Bydgoszcz zaprezentuje się branży MICE w Warszawie
25 czerwca 2025 roku w Renaissance Warsaw Airport Hotel odbędzie się śniadanie biznesowe poświęcone promocji Bydgoszczy jako nowoczesnej i rozwijającej się destynacji MICE. Wydarzenie oferowane jest dla przedstawicieli agencji, organizatorów wydarzeń, reprezentantów mediów branżowych oraz potencjalnych klientów korporacyjnych.
To kameralne spotkanie, przygotowane przez Bydgoszcz Convention Bureau, Bydgoskie Centrum Targowo-Wystawiennicze oraz agencję Green House, realizowane we współpracy z Lokalną Organizacją Turystyczną Metropolia Bydgoszcz i partnerami lokalnymi, będzie okazją do inspirujących rozmów, wymiany doświadczeń oraz nawiązywania wartościowych relacji biznesowych.
Rejestracja
Liczba miejsc jest ograniczona – obowiązuje wcześniejsza rejestracja do 23 czerwca 2025 r. poprzez formularz dostępny pod linkiem: Rejestracja Zanurz się w Bydgoszczy – śniadanie branżowe MICE
Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do wyboru 25 uczestników spośród zgłoszonych kandydatów. Serdecznie zapraszamy do udziału.
Poznaj Bydgoszcz
Na uczestników wydarzenia czeka nie tylko wyśmienite śniadanie, ale również starannie opracowany program merytoryczny, pełen inspiracji i praktycznej wiedzy. Spotkanie zainauguruje prezentacja oferty Bydgoszczy jako miasta, które zaskakuje energią, nowoczesną infrastrukturą oraz potencjałem organizacyjnym na najwyższym poziomie. Zaprezentowane zostaną najciekawsze obiekty konferencyjne, hotele oraz lokalni partnerzy, wspierający realizację projektów MICE w regionie.
Centralnym punktem programu będzie panel dyskusyjny „Zanurz się w Bydgoszczy. Przekonujemy nieprzekonanych”, moderowany przez uznaną ekspertkę rynku MICE – Grażynę Grot-Dudziak. W gronie panelistów znajdą się m.in.:
- przedstawiciel Urzędu Miasta Bydgoszczy,
- dyrektor zarządzająca Stowarzyszenia Branży Eventowej,
- kierowniczka Poland Convention Bureu – Biuro Spotkań i Wydarzeń Polskiej Organizacji Turystycznej
- reprezentant wyspecjalizowanej DMC obsługującej przyjazdy do Polski,
- przedstawicielka redakcji Think MICE.
Dyskusja skoncentruje się na aktualnej pozycji Bydgoszczy w kontekście krajowych i międzynarodowych destynacji MICE, potencjale rozwoju oferty miejskiej, oczekiwaniach nowego pokolenia uczestników wydarzeń oraz możliwościach pozyskiwania klientów spoza Europy.
„Od kilku lat przemysł spotkań odnotowuje wyraźny wzrost znaczenia miast drugiego i trzeciego wyboru. Planiści wydarzeń i uczestnicy coraz częściej poszukują nowych, nieoczywistych destynacji – miejsc, które potrafią zaskoczyć swoją autentycznością, unikalnym charakterem i świeżym podejściem do organizacji wydarzeń. Trend ten odzwierciedla szersze dążenie do bardziej świadomych, zrównoważonych i angażujących doświadczeń, w których wydarzenia nie tylko spełniają swoje cele biznesowe, ale również pozostawiają pozytywny ślad w lokalnych społecznościach. Takie miasta oferują często większą elastyczność, bliższy kontakt z lokalną kulturą i bardziej spersonalizowane podejście – stając się coraz atrakcyjniejszą alternatywą dla tradycyjnych centrów konferencyjnych” – mówi Aneta Książek, kierowniczka Poland Convention Bureau – Biura Spotkań i Wydarzeń Polskiej Organizacji Turystycznej.
„Oferta Bydgoszczy i całego regionu Kujawsko-Pomorskiego doskonale odpowiada na aktualne trendy w przemyśle spotkań, stawiając na autentyczność, zrównoważony rozwój i nieoczywiste lokalizacje. Bydgoszcz jako miasto drugiego wyboru, łączy nowoczesną infrastrukturę konferencyjną z lokalnym charakterem, oferując wyjątkowe przestrzenie, często w postindustrialnych wnętrzach, blisko natury i z dala od zgiełku wielkich metropolii. Planiści wydarzeń coraz częściej sięgają właśnie po takie destynacje, które mogą zaoferować coś więcej niż standardową salę konferencyjną. Dzięki temu Bydgoszcz i region stają się coraz atrakcyjniejszą alternatywą dla tradycyjnych ośrodków konferencyjnych – oferując coś świeżego, autentycznego i zgodnego z duchem czasu” – dodaje Aneta Książek.
POWIĄZANE WPISY
14 lipca 2025
Trentino naturalnie: barefoot, forest bathing i wodne przygody
Trentino stawia na turystykę bliską naturze. Region udowadnia, że nowoczesna oferta…
0 Komentarzy4 Minuty
7 lipca 2025
Corendon Airlines i Ventus Exclusive zapraszają na Golf Trips Tour 2025
Trwa międzynarodowy cykl turniejów Golf Trips Tour 2025, organizowany przez Corendon…
0 Komentarzy1 Minuty
4 lipca 2025
Francuski strajk zakłóca loty. Wizz Air apeluje o cierpliwość
Wizz Air informuje, że w związku z trwającym strajkiem kontrolerów ruchu lotniczego (ATC)…
0 Komentarzy1 Minuty
3 lipca 2025
Lato z Mercure: regeneracja, widoki i nowoczesne spa
Coraz więcej osób, planując pobyt w hotelu, poszukuje nie tylko komfortowego noclegu, a…
0 Komentarzy2 Minuty
3 lipca 2025
Czerwiec kolejnym miesiącem wzrostów na Lotnisku Zielona Góra-Babimost
Czerwiec 2025 roku przyniósł kolejny wzrost liczby obsłużonych pasażerów na Lotnisku…
0 Komentarzy1 Minuty
1 lipca 2025
Ryanair uruchamia lipcową ofertę dla członków programu „Prime”
Ryanair poinformował o uruchomieniu lipcowej oferty w ramach programu lojalnościowego…
0 Komentarzy1 Minuty
26 czerwca 2025
Fru: Polacy planują wakacje. Królują city breaki i europejskie kierunki
Platforma rezerwacyjna Fru zaprezentowała wyniki tegorocznej ankiety dotyczącej…
0 Komentarzy4 Minuty
26 czerwca 2025
Polacy podróżują mniej, niż marzą – wynika z badania Sabre
Choć media społecznościowe pełne są relacji z dalekich podróży, rzeczywistość wielu…
0 Komentarzy3 Minuty
26 czerwca 2025
Kiwi.com: calmcationing wyprzedza inne trendy podróżnicze wśród Polaków
Zbliżające się zakończenie roku szkolnego symbolicznie rozpoczyna sezon wakacyjny i…
0 Komentarzy6 Minuty