Branża spotkań dostała od POT nowe narzędzie

Polska Organizacja Turystyczna uruchomiła na swojej stronie internetowej nowe narzędzie przeznaczone dla branży spotkań o nazwie Poland: Online Site Inspection. Będzie to katalog online miejsc do organizacji spotkań i wydarzeń w Polsce.
Wirtualny katalog Polskiej Organizacji Turystycznej powstał we współpracy z miejskimi i regionalnymi convention bureaux i zawiera wyselekcjonowane informacje na temat potencjału przemysłu spotkań w Polsce, między innymi: o centrach konferencyjno-kongresowych, hotelach, restauracjach oraz obiektach unikatowych. Dodatkowo przedstawione są tzw. „wizytówki miast”, czyli informacje zaprezentowane w postaci infografik na temat najważniejszych obiektów i atrakcji turystycznych, propozycje programów incentive oraz materiały multimedialne miast, w tym interaktywne mapy, dzięki którym obiekty można podziwiać z lotu ptaka. Materiały mają na celu zachęcenie do planowania, a następnie organizowania spotkań i wydarzeń w Polsce.
Zbiór kontaktów
Oprócz wyszukiwarki obiektów, ważnym elementem narzędzia Poland: Online Site Inspection są kontakty do miejskich i regionalnych convention bureaux, rekomendowanych przez POT profesjonalnych organizatorów kongresów (PCO) oraz do profesjonalnych organizatorów podróży motywacyjnych (ITC), którzy zajmują się lokalną sprzedażą produktów i budowaniem doświadczeń.
Poland: Online Site Inspection to narzędzie technologicznie oparte o stronę internetową POT i przygotowane w języku angielskim. Zawiera informacje o ponad pół tysiącu obiektów i atrakcji w Polsce – informacje te podzielone są na kategorie. Dzięki dalszej współpracy z lokalnymi partnerami branżowymi narzędzie będzie sukcesywnie uzupełniane i rozwijane.
Pierwsza 9 chętna do współpracy
Do tej pory do projektu przystąpiły: Bydgoszcz Convention Bureau, Gdańsk Convention Bureau, Kraków Convention Bureau, Lubelskie Convention Bureau, Łódź Convention Bureau, Poznań Convention Bureau, Toruń Convention Bureau, Warsaw Convention Bureau oraz Convention Bureau – Wrocław.
W najbliższych tygodniach i miesiącach na rynku polskim oraz na rynkach zagranicznych m.in za pośrednictwem zagranicznych ośrodków, Polska Organizacja Turystyczna będzie prowadzić komunikację sygnowaną hasztagiem #PolandOnlineSiteInspection.
POWIĄZANE WPISY
20 marca 2023
Lotnisko we Wrocławiu: w lutym obsłużyliśmy ponad 195 tys. pasażerów
Ponad 1800 operacji lotniczych i ponad 195 tys. podróżnych obsłużyło w lutym wrocławskie…
0 Komentarzy3 Minuty
20 marca 2023
Wystawcy Africa Showcase przestawili swoje oferty w Polsce, na Węgrzech i w Czechach
Globalny roadshow – Africa Showcase – rozpoczął się w minionym tygodniu w Europie…
0 Komentarzy2 Minuty
20 marca 2023
Spanish Event – wielkie święto hiszpańskiej turystyki już za tydzień
16 silnych hiszpańskich marek, dwa dni workshopów, 250 profesjonalistów z branży i ogrom…
0 Komentarzy9 Minuty
17 marca 2023
Efe Türkel odchodzi z Join Up
Efe Türkel, po niespełna pół roku zrezygnował ze stanowiska prezesa Join Up! Polska,…
0 Komentarzy1 Minuta
17 marca 2023
Pierwsza na świecie makieta z prawdziwym deszczem w Kolejkowie
Wystawę co dziewięć minut rozświetlają błyskawice, a na mieszkańców makiety spada ulewa.…
0 Komentarzy2 Minuty
16 marca 2023
Zima w biurach podróży: klienci zapłacili więcej, ale wyjechali tłumniej niż rok temu
Ponad milion Polaków zdecydowało się wyjechać tej zimy z biurami podróży – zarówno na…
0 Komentarzy12 Minuty
16 marca 2023
MROT: dofinansujemy projekty naszych członków. Powstaje Laboratorium Inicjatyw Turystycznych
Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna chcąc rozwijać produkty turystyczne na…
0 Komentarzy4 Minuty
15 marca 2023
Magdalena Mucha nową dyrektorką regionalną IGHP na Pomorzu
Do grona dyrektorów regionalnych Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego dołączyła…
0 Komentarzy3 Minuty
15 marca 2023
Grupa Accor otwiera w Wiedniu pierwszy hotel marki przyjaznej środowisku
Accor we współpracy z Tristar Hotel Group otworzył w Wiedniu pierwszy obiekt…
0 Komentarzy1 Minuty