Biuro Orion: popkulturowa wycieczka do Korei Południowej dla młodzieży
Popularność Korei Południowej wśród młodych ludzi jest rzeczą ewidentną, niewielu biurom jednak udało się do tej pory przekuć ją w ciekawe produkty turystyczne. Doskonałym przykładem, że można to zrobić jest BT Orion, kameralne biuro z Warszawy, które właśnie specjalizuje się popkulturowych klimatach. Korea Południowa jest jego oczkiem w głowie, by zapewnić doskonałą jakość produktu zatrudniono nawet koreanistów.
Oryginalna oferta dla młodzieży – zaczęli od RPG
Biuro Orion postawiło na młodzieżową ofertę skierowaną do fanów nowych trendów nisz, w pierwszej kolejności były to wyjazdy RPG. Rzesze fanów gier fabularnych wyjeżdżały by razem grać i doskonalić swoją wiedzę o tej tematyce. Te wyjazdy kontynuowane są do dziś.
Następnie przyszła kolei na mangę i Japonię, a wreszcie wraz z eksplozją popularności Korei Południowej przyszedł czas na popkulturowy koreański produkt. Biuro od początku mocno inwestowało w rozwój produktu, ma do swojej dyspozycji potężny magazyn z różnego rodzaju tematycznymi gadżetami, z których korzystają uczestnicy wyjazdów.
Oczywiście największa popularnością cieszą się lokalne stroje. Uczestnicy wyjazdów przebrani w oryginalne stroje wzbudzają niemałą sensację w samej Korei Południowej.
Na początek obozy popkulturowe w Polsce, później – podróże do Azji
Oczywiście ewolucja popkulturowego produktu przebiegała etapami, na początku mieliśmy do czynienia z wyjazdami tylko na terenie Polski. Biuro dysponuje doskonałą bazą w Zieleńcu, gdzie uczestnicy mają do dyspozycji przestronną infrastrukturę. Te polskie wyjazdy w azjatyckim klimacie są kontynuowane do dzisiaj, jest to fajna propozycja dla adeptów, a także tych, dla których wyjazd do Azji jest na dziś poza finansowym zasięgiem. Mogą jednak poczuć klimat Korei Południowej na polskiej ziemi.
Z biegiem czasu zatrudnieni przez biuro koreaniści, jeszcze bardziej dopracowywali turystyczny produkt, pojawiło się kilka wariantów wyjazdów. A same obozy wzbogacono o elementy nauki języka, poznawanie lokalnej kuchni, czy kultury i historii Korei Południowej. Dziś Orion szykuje się na rok 2022 z kilkoma autorskimi programami wyjazdów do Korei Południowej i z pewnością nie jest to ostatnie słowo biura z Warszawy.
2022 rok – kilka super programów
Na 2022 rok biuro przygotowało kilka super dopracowanych programów wyjazdów do Korei Południowej. Bilety są już zarezerwowane, co ważne na dziś ceny wyjazdów nie zmieniają się w stosunku do cen przygotowanych na rok 2021.
Hanguk to K-Popowa propozycja przygody od podstaw, proponowana dla młodzieży od 14-19. Roku życia. Termin tej wycieczki to 6-16 sierpnia. Z dokładnym programem możemy zapoznać się na stronie biura.
Innym hitem jest U know BTS – wyjazd śladami słynnego zespołu K-POP-owego, który zdobył światową sławę, startując wszak z bardzo trudnej pozycji. Ten wyjazd zaplanowano na 17 – 28 sierpnia.
Kolejna propozycja, to Kaja, czyli objazdówka, która pozwala poznać to, co najlepsze w Korei Południowej, między Seulem a Busan, termin tego wyjazdu jest analogiczny do powyższego, czyli 17-28 sierpnia.
Wreszcie Masissoyo, czyli propozycja koreańskiej kulinarnej przygody – na takową wybierzemy się na początku sierpnia od 6 do 16 sierpnia.
Listę koreańskich programów zamyka ten skierowany dla dorosłej klienteli, czyli osób 19+. Panhgak, czyli mówisz i masz. Organizatorzy chcą otworzyć się na potrzeby dorosłych fanów Korei Południowej i jej kultury. Ten wyjazd zaplanowano na 17-27 września, jest więc dogodnym terminem dla studentów.
Biuro nie wyklucza dodania też kolejnych wyjazdów w przyszłości. Ciekawą propozycją może być wyjazd dla rodzin, wszak rodzic może być równie ciekawymi koreańskiej pasji swojego dziecka.
Na wszystkie z wyjazdów obowiązuje obecnie promocja first minute, możemy uzyskać 500-700 zł zniżki. Najtańszy wyjazd to ten przygotowany dla dorosłych, jego obecna cena to 8 700 zł. Wyjazdy dla młodzieży są nieco droższe. Głównie z powodu bardzo bogatego k-popowego programu i konieczności wychodzenie poza utarte szlaki. Warto wydać te pieniądze, by dostać naprawdę unikalny pop-kulturowy turystyczny produkt.
Atuty koreańskich programów BT Orion
Jeszcze tylko krótki rzut oka na kilka bezsprzecznych zalet programów przygotowanych przez BT Orion. Mamy więc bezpośredni lot od PLL LOT, profesjonalną opiekę opiekunów i pilotów, w tym biegle władających lokalnym językiem koreanistów. Młodzież jedzie w zwartej grupie pasjonatów, wszyscy mają podobne zainteresowania i wiedzą, po co jadą do Korei Południowej. Opieka dorosłych opiekunów daje też taki atut, że młodzież poniżej 18 roku może polecieć na tak egzotyczny wyjazd bez rodziców.
BT Orion wykonało naprawdę kawał solidnej pracy, wykorzystując popkulturową popularność Korei Południowej. Bardzo ciekawy jest koncept płynnego łączenia wyjazdów krajowych z tymi zagranicznymi. Wydaje się, że ekspotencjalny wzrost zainteresowania wyjazdami młodzieżowymi do Korei Południowej jest jeszcze przed nami. Z pewnością liderzy tego rynku w tym przypadku BT Orion zapewnili sobie w tym wyścigu pole position.
POWIĄZANE WPISY
19 marca 2024
Strategiczna współpraca Banku Pekao S.A. i PLL LOT
Dzięki strategicznej współpracy PLL LOT z Bankiem Pekao S.A. klienci banku mogą korzystać…
0 Komentarzy5 Minuty
18 marca 2024
Wakacje.pl startuje z nową kampanią rekrutacyjną kreowaną przez sztuczną inteligencję
Wakacje.pl stworzyły nową kampanię rekrutacyjną, a jej przygotowanie „zleciły” sztucznej…
0 Komentarzy3 Minuty
18 marca 2024
Biura podróży – znaczący spadek cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
18 marca 2024
Cypr i Nekera wspólnie zadbają o ekosystem i zrównoważoną turystykę
Nekera kieruje się zasadami zrównoważonego rozwoju, wybierając destynacje priorytetowo…
0 Komentarzy4 Minuty
15 marca 2024
Blisko 15 mln turystów odwiedziło Egipt w 2023
Na targach ITB Egipt pochwalił się 15 mln odwiedzających w 2023 roku, nowa kampanią…
0 Komentarzy6 Minuty
15 marca 2024
Austria na ITB: innowacje, zrównoważony rozwój i austriacki styl życia
Na ITB Austria przedstawiła nową kampanię promocyjną odwołującą się do „Lebensgefühl” –…
0 Komentarzy7 Minuty
13 marca 2024
DER Touristik zmienia się w Dertour i prognozuje wzrost obrotów o 30 proc. w 2024
W 2023 roku grupa DER Touristik osiągnęła 23 proc. wzrost obrotów i patrzy z optymizmem…
0 Komentarzy5 Minuty
11 marca 2024
Africa Showcase łączy branżę turystyczną w Polsce
Africa Showcase Roadshow odbył się w zeszłym tygodniu w Europie Środkowo-Wschodniej.…
0 Komentarzy3 Minuty
11 marca 2024
Biura podróży – marzec przyniósł znaczący wzrost cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty